joululahjoista..

käytiin tänään jyväskylässä ja nyt olis lahjat kahta vaille hankittu. jotain pitäs viel omalle kummille sekä siskolle ja mihelleen. hyvissä ajoin kerrankin taidan olla valmis. joko muilla lahjoja hommattu ja minkä verran?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
missä te säilytätte noita lahjoja?
kaapeissa.. ylähyllyillä on tilaa. osa on jemmassa mummolassa. löyty kyl hyvi juttuja tarjouksista. kodin ykkösissä yllätyspäivät, citymarketissa oli kans jotkut ale päivät ja prismassa osta pois päivät. mummo osti lapsille lassien haalarit tarjouksesta lahjaks :D
 
Wilmuska
Mulla on lapsen lahjaa lukuunottamatta kaikki ostettu. Ensimmäistä kertaa olen ennakkoon ehtinyt hankkia lahjat. Mutta eiköhän sitä tule vielä jotain pientä hankittua kun pidän lahjojen antamisesta.
 
Mäkin tahdon sellasen kaapin, missä on ylähyllyllä tilaa lahjoja varten :snotty: Ongelma tulee nimittäin mulla olemaan sit joskus ku lahjoja alkaa ostelemaan, et mihin minä ne oikeen piilotan kun mihinkään ei mahdu :headwall:
 
Olen josk joskus ostanut ensimmäiset joululahjat jo tammikuun alesta :D tai kesän alennusmyynneistä viimeistään mutta nyt olen kyllä auttamattomasti myöhässä...ei lahjan lahjaa hankittuna. Vaikkakin hyviä ideoita alkaa jo olla. Joulukortit on valmisteluasteella tulossa :D :xmas:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Mäkin tahdon sellasen kaapin, missä on ylähyllyllä tilaa lahjoja varten :snotty: Ongelma tulee nimittäin mulla olemaan sit joskus ku lahjoja alkaa ostelemaan, et mihin minä ne oikeen piilotan kun mihinkään ei mahdu :headwall:
Tuo meille, meillä on joka huoneessa kaappitilaa vaikka naapureille jakaa ja vielä iso vaatehuone =)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
missä te säilytätte noita lahjoja?
kaapeissa.. ylähyllyillä on tilaa. osa on jemmassa mummolassa. löyty kyl hyvi juttuja tarjouksista. kodin ykkösissä yllätyspäivät, citymarketissa oli kans jotkut ale päivät ja prismassa osta pois päivät. mummo osti lapsille lassien haalarit tarjouksesta lahjaks :D
Tiedätkö miten kauan nuo siellä Jyväskylässä vielä on "voimassa"? Mennään sinne perjantaina, niin oiskohan ale-juttuja vielä silloin...:)
 
lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
käytiin tänään jyväskylässä ja nyt olis lahjat kahta vaille hankittu. jotain pitäs viel omalle kummille sekä siskolle ja mihelleen. hyvissä ajoin kerrankin taidan olla valmis. joko muilla lahjoja hommattu ja minkä verran?
Ei oo eikä oo varaa ostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
missä te säilytätte noita lahjoja?
kaapeissa.. ylähyllyillä on tilaa. osa on jemmassa mummolassa. löyty kyl hyvi juttuja tarjouksista. kodin ykkösissä yllätyspäivät, citymarketissa oli kans jotkut ale päivät ja prismassa osta pois päivät. mummo osti lapsille lassien haalarit tarjouksesta lahjaks :D
Tiedätkö miten kauan nuo siellä Jyväskylässä vielä on "voimassa"? Mennään sinne perjantaina, niin oiskohan ale-juttuja vielä silloin...:)
ainakin kodin ykkösessä on viel silloin.. luulis nyt et muissakin.
 

Yhteistyössä