Itse säilytän keittiön ja makuuhuoneen yläkaapeissa mitkä ovat tyhjilläänAlkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:missä te säilytätte noita lahjoja?
kaapeissa.. ylähyllyillä on tilaa. osa on jemmassa mummolassa. löyty kyl hyvi juttuja tarjouksista. kodin ykkösissä yllätyspäivät, citymarketissa oli kans jotkut ale päivät ja prismassa osta pois päivät. mummo osti lapsille lassien haalarit tarjouksesta lahjaksAlkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:missä te säilytätte noita lahjoja?
Tuo meille, meillä on joka huoneessa kaappitilaa vaikka naapureille jakaa ja vielä iso vaatehuone =)Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Mäkin tahdon sellasen kaapin, missä on ylähyllyllä tilaa lahjoja varten :snotty: Ongelma tulee nimittäin mulla olemaan sit joskus ku lahjoja alkaa ostelemaan, et mihin minä ne oikeen piilotan kun mihinkään ei mahdu :headwall:
Tiedätkö miten kauan nuo siellä Jyväskylässä vielä on "voimassa"? Mennään sinne perjantaina, niin oiskohan ale-juttuja vielä silloin...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kaapeissa.. ylähyllyillä on tilaa. osa on jemmassa mummolassa. löyty kyl hyvi juttuja tarjouksista. kodin ykkösissä yllätyspäivät, citymarketissa oli kans jotkut ale päivät ja prismassa osta pois päivät. mummo osti lapsille lassien haalarit tarjouksesta lahjaksAlkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:missä te säilytätte noita lahjoja?
Ei oo eikä oo varaa ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:käytiin tänään jyväskylässä ja nyt olis lahjat kahta vaille hankittu. jotain pitäs viel omalle kummille sekä siskolle ja mihelleen. hyvissä ajoin kerrankin taidan olla valmis. joko muilla lahjoja hommattu ja minkä verran?
ainakin kodin ykkösessä on viel silloin.. luulis nyt et muissakin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tiedätkö miten kauan nuo siellä Jyväskylässä vielä on "voimassa"? Mennään sinne perjantaina, niin oiskohan ale-juttuja vielä silloin...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kaapeissa.. ylähyllyillä on tilaa. osa on jemmassa mummolassa. löyty kyl hyvi juttuja tarjouksista. kodin ykkösissä yllätyspäivät, citymarketissa oli kans jotkut ale päivät ja prismassa osta pois päivät. mummo osti lapsille lassien haalarit tarjouksesta lahjaksAlkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:missä te säilytätte noita lahjoja?