joululahjoista taas... ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä voisi keksiä esim.kummilasten sisaruksille? Kiva olisi niitä muistaa, mutta kummilapsia ja sukulaislapsia on jo paljon... Lapsia löytyy väliltä 1-15 v, joten ikähaarukka on laaja. Ostatteko te aina sisaruksille jotain pientä?

niin paljon lapsia, että miehen puolella miehen sisarukset päättivät jo pitkä aika sitten, ettei lahjoja osteta muille kuin kummilapsille, eikä sisarukset keskenäänkään vaihda lahjoja. MInulle se oli aluksi vähän ongelma siitä syystä, että halusin omia sisaruksiani ja heidän lapsiaan kuitenkin muistaa, ja koin että se on "epätasa-arvoista" kun minun puolelle sukua ostetaan sitten enemmän lahjoja, mutta nykyisin en jaksa siitä enää stressata, vaan ostan omille sisaruksille ja heidän lapsilleen lahjat ja miehen puolelle sitten ei, ei jouluna eikä synttäreillä, ellei lapsi mene "kaverisynttäreille" serkun luo. Aluksi yritin vielä muutaman lahjan ostaa, mutta selkeästi siitä tuli kiusaantunut olo sitten muille, niin sen koommin ei olla ostettu enää. Eihän se minun päätös ole, ja oikeasti kenelläkään ei riittäisi rahat jos kaikille ostettaisi lahjoja, vaikka kuinka pieniä sitten olisivatkin:). Mutta enpä ollut edes ajatellut että kummilasten sisaruksillekin ostetaan lahjoja, elleivät ole lasten serkkuja!

Yhteistyössä