joululahjoista, ideoita kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki iskee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki iskee

Vieras
Eli joulu lähestyy ja jouluihmisenä panikoin kun kaikki on vielä vaiheessa. Meillä ollaan koko perhe sairastettu ja tälläkin hetkellä olen itse plus 2 lasta kipeinä. Mitään ei ole vielä hankittu ja joo kuusi ja ruuat järjestyy kyllä mutta ne lasten lahjat!!! Eli siis normaalisti tässä vaiheessa olisin jo miettinyt mitä kenellekin ja hankkinutkin suurimman osan mutta nyt pää lyö tyhjää eikä mahdollisuuksia ole kauppaan lähteä katselemaan. todennäköisesti saan nipistettyä yhden illan jolloin kaikki on löydyttävä kunhan tästä nyt parannun itsekin eli nopeaa ja tehokasta lahjankeräilyä siis edessä.

Ongelma on että MITÄ...pojat 8 ja 4 vee, tytöt 7 ja 3 vee...
noin 3 pakettia per lapsi mutta mitä teidän lapset saa, etenkin nuo 8 ja 7 vuotiaat on hankalia!

Nettikaupoista ideoita? Ja vielä ehtinee tilata. Lekmer, päivittäin vaihtuvat tarjoukset, aku ankka-kaupasta, kääk-kaupasta edullisia löytökirjoja, olikohan toimituskin ilmainen nyt.

eikö 8 ja 7-vuotiailla ole itsellään mitään toiveita tai hajua, minkälaista lahjaa voisivat haluta? :) jos vaikka selaisitte yhdessä netissä jotain lelukauppaa, jossa saisivat laittaa syrjään kaikki kivalta kuulostavat jutut joista sitten valitset itse jonkun/joitain, niin säilyy vähän yllätystäkin.

vanhin on toivonut vain legoja, ja niitä saakin paketin mutta jotain muuta pitäisi keksiä kanssa (ei siis leiki enää legoilla kuten ennen...) , 7-v. on toivonut jäätelökonetta mutta sitä ei ole löytynyt, pienemmät on toivoneet juttuja joita löytyy esim. turtles ja prinsessa-juttuja mutta olisi kiva yllättää varsinkin isommat vielä jollain kivalla lahjalla.

No entäs 13v poika? Itse toivoo nyrkkeilysäkkiä (ei ole koskaan nyrkkeillyt) sellaista en tule hankkimaan, koska pitäisi sitten porata reikää kattoon jne, tuskin jaksaa sitä hakata yhtään kauemmin kuin 2vk. Jonkun lattialle laitettavan pystymallin voisinkin ostaa, mutta tunnen poikani sen verran kuitenkin, että tiedän ettei se jaksa siitä pitkään innostua. Muita lahjatoiveita ei hänellä ole

[QUOTE="hmm";30500944]eikö 8 ja 7-vuotiailla ole itsellään mitään toiveita tai hajua, minkälaista lahjaa voisivat haluta? :) jos vaikka selaisitte yhdessä netissä jotain lelukauppaa, jossa saisivat laittaa syrjään kaikki kivalta kuulostavat jutut joista sitten valitset itse jonkun/joitain, niin säilyy vähän yllätystäkin.[/QUOTE]

Niin toys r usin kuin br:n sivuilla on jokaisen jutun kohdalla mahdollisuus laittaa toivelistaan haluamansa ja sen saa lähetettyä vaikka sähköpostiin. Itse laitoin lapset ruksimaan sieltä toiveensa, kun en minä niitä skylanders ukkeleiden yms nimiä muista ilman, että ne on jossain ylhäällä. Listan kanssa ryysäsin sitten 'black-friday' ostoksia tekemässä ihan kaupassa. Muuten olen tilaillut netistä - kannattaa tilata joko postin automaattiin tai siwan/valintatalon matkahuoltopisteeseen, ei tarvitse jonotella samaan malliin kuin mies eilen ulkomaantilausta postissa, jos noita vaan löytyy lähellä. Tosi monella paikalla on ilmainen toimitus noihin.

No entäs 13v poika? Itse toivoo nyrkkeilysäkkiä (ei ole koskaan nyrkkeillyt) sellaista en tule hankkimaan, koska pitäisi sitten porata reikää kattoon jne, tuskin jaksaa sitä hakata yhtään kauemmin kuin 2vk. Jonkun lattialle laitettavan pystymallin voisinkin ostaa, mutta tunnen poikani sen verran kuitenkin, että tiedän ettei se jaksa siitä pitkään innostua. Muita lahjatoiveita ei hänellä ole

Joku linkitteli täällä äskettäin jotain ilmatäytteistä, missä täytetään alaosa vedellä.

Yhteistyössä