Joululahjavinkkejä 3-vuotiaalle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitustäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli verkkokaupasta www.leikkien.fi
Olen itse ostanut tuolta aika monta lahjaa omalle ja siskon tytöille. Meidän suosikki on tämä pujottelujuttu:
http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/secaxP9v0NB1hI/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Products/S221E

Toinen vinkki voisi olla joku hauska kuvakirja, mitä sitten voisi lukea yhdessä tai joku kiva ja käytännöllinen vaate (tosin ne pehmeät paketit on vähän tylsiä antaa lapselle vaikka äidistä niin ihania ovatkin)

Alkuperäinen kirjoittaja 3-vuotiaan mamuli:
Toinen vinkki voisi olla joku hauska kuvakirja, mitä sitten voisi lukea yhdessä tai joku kiva ja käytännöllinen vaate (tosin ne pehmeät paketit on vähän tylsiä antaa lapselle vaikka äidistä niin ihania ovatkin)

Mä olisin tyytyväinen, jos meidän lapset saavat myös vaatteita jouluna. Leluja on kaikki paikat täynnä ja meillä ei enää yksinkertaisesti ole säilytystilaa lisää leluille. Hiljattain just heitin pois huonoimpia ja pelkään, et jouluna niitä tulee taas tolkuttomasti lisää. Pienet lapset on ihan hämillään kerralla saamastaan kauheasta lelulmäärästä, joten vaatteet olisivat hyvä vaihtoehto myös. Niitä on kuitenkin ostettava.

Alkuperäinen kirjoittaja 3-vuotiaan mamuli:
eli verkkokaupasta www.leikkien.fi
Olen itse ostanut tuolta aika monta lahjaa omalle ja siskon tytöille. Meidän suosikki on tämä pujottelujuttu:
http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/secaxP9v0NB1hI/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Products/S221E

Meillä 3 v 2 kk tyttö on hurahtanut kaikkiin tällaisiin pujottelujuttuihin ja jaksaa keskittyä niihin todella kauan. Tuo edellä mainittu vois ainakin meidän kokemuksella olla hyvä lahja. Siellä samoilla sivuilla on myös sellainen pujotteluperhonen, mikä on meillä IN.

Yhteistyössä