Joululahjatoiveita

  • Viestiketjun aloittaja miten muilla
  • Ensimmäinen viesti
miten muilla
Meillä 5-vuotias tyttö toivoo:

balleriinapukua (ehdotuksia mistä löytyis sellainen edullisesti)
winx-keijua
Sylvanian families taloa ja perhettä
lilttlest pet shop taloa ja settiä jossa on hahmo + tyttö


9 v poika toivoo

tiettyä pleikkaripeliä
Jotain vakoilujuttuja
technics-legoja
Harry Potter kirjaa
leffalippuja

Että kalliiksi tulee tääkin joulu... Luultavasti toiveet jää toiveeksi eli kaikkea eivät saa.

Noista ehkä kirjan ja jonkun pienen (esim. sen lps-setin) saan nakitettua jollekin muulle. Isänsä (erottu) ei osta mutta yleensä antaa rahaa 50 e/lapsi ja niillä ostan jotain toivetta.
 
"viivi"
Täällä 4v. toivoo nuken tarvikkeita ja prinsessa pukua. Kyllä tuo lista vielä varmasti kasvaa kilometrin mittaseks ku alkaa selaamaa lehtiä tarkemmin :) heh. Helpompi kertoa sukulaisille/kummeille mitä toivoo kun luettelee ison litanjan.
 
Poika (tammikuussa 5 v) toivoo Lego Hero Factory-ukkoja, dinosaurus-rakentelujuttuja (sellaisia luita mistä voi rakentaa dinoja), autopesulaa, Gormiti-peliä.

Tyttö (joulukuussa 7 v) toivoo Coo Coo Crittersejä, Zhu Zhu Petsejä, Littlest Pet Shop-hahmoja ja elektroniikkapeliä, yhtä lautapeliä.

Yhteiseksi lahjaksi lapset toivoo Playstation 2 & pelejä.

Olen ostanut jo kaikki oikeastaan :)
 
meillä
Tytöt toivovat ainakin hajuvesiä, aitoja Ugg kenkiä, rahaa ja jotain DVD leffoja / sarjoja mm Greyn anatomia. Niin joo ja vanhempi sellaita espressokeitintä, nuorempi laadukkaita hiustuotteita.
Poika toivoo varmaan jotain kirjoja esim Remes, pelejä Wiille ja kovakantisia sarjiksia.
Itse toivon makukahvia ja hyvää kirjaa.
 
a.p.
Ne ovat kyllä järkyttävän kalliita, mutta niiiin ihania! Kuolasin sellaista kaupassa yks päivä. Voisin toivoa sellaista itselleni :xmas:
Joo, nättejä ovat. Musta kivempia kuin nuo muut talot, petsit ja muut. Sikäli tekisi mieli satsata siihen.

Pojalla mietin että saattaa mennä joko tai-peliksi tuo legosetti tai pleikkaripeli.

Kiva jos balettipuku löytyisi edullisesti ketjumyymälästä. Sen pitäisi olla sellainen mahdolisimman paljon Anniina balleriinan puvun näköinen.
 
Oho
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22342305:
Tytöt toivovat ainakin hajuvesiä, aitoja Ugg kenkiä, rahaa ja jotain DVD leffoja / sarjoja mm Greyn anatomia. Niin joo ja vanhempi sellaita espressokeitintä, nuorempi laadukkaita hiustuotteita.
Poika toivoo varmaan jotain kirjoja esim Remes, pelejä Wiille ja kovakantisia sarjiksia.
Itse toivon makukahvia ja hyvää kirjaa.
:O
 
Meillä
12v toivoo lahjakorttia tiettyyn vaateliikkeeseen ja nomination-koruunsa täydennystä.

10v toivoo svea-pipoa, wescin hupparia ja päiväkirjaa

5v toivoo ötökkäkirjan, bakuganeja ja gormitteja.
 
"utelias"
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22342305:
Tytöt toivovat ainakin hajuvesiä, aitoja Ugg kenkiä, rahaa ja jotain DVD leffoja / sarjoja mm Greyn anatomia. Niin joo ja vanhempi sellaita espressokeitintä, nuorempi laadukkaita hiustuotteita.
Poika toivoo varmaan jotain kirjoja esim Remes, pelejä Wiille ja kovakantisia sarjiksia.
Itse toivon makukahvia ja hyvää kirjaa.
Minkä ikäisiä nämä lapset on?
 

Yhteistyössä