Hei kaikille,
Taustaillut olen pitkän aikaa kuulumisia kertomatta... Kaikille :flower: ja :hug: , iloista ja suruista - hengessä mukana olen!
Tänään oli eka neuvola vihdoin... kamalasti olen jännittänyt, ja olin ihan varma että saan sielunrauhan nyt kun ihan varmasti kuuluisi jo sydänäänet (tänään 9+4).
Kohtu oli kuulemma mukavasti pyöristynyt, verenpaineet ja hemoglobiini paikoillaan... Mutta sydänääniä ei saanut kuulumaan
. Sanoi jo ennenkuin alkoi edes yrittää että 'tuskin vielä näillä viikoilla kuuluu...' ja sanoi sen jälkeenkin että ei mikään ihme ettei vielä löytynyt - kaikki varmasti kunnossa.
Silti mieli ihan
:ashamed: . Esikoisesta sai mielestäni kuulumaan viikoilla 8-9 jo (toki tais olla masukerros pienempi välissä
), kuopuksesta kävin ekan käynnin 10+4 ja silloin kuului.
Mieskin jo kyllästynyt mun hermoiluun, mutta minkäs teet... olin jo tosiaan siinä uskossa että nyt saan mielenrauhan ja kuulen pikkuisen äänet. Lääkäriaika on 28.5. ja ultra joskus samoihin aikoihin - sittenpä saa viimeistään varmuuden.
Tiedänpä nyt vähän varovammin vielä suhtautua asian kertomiseen - vaikka kaikki tosiaan on varmasti ihan hyvin... Oireet jonkin verran muuttuneet, etova olo helpottuu nyt paremmin syömisellä ja juomisella, masua nippailee edelleen ja väsymys pysyy jotenkuten kurissa kun muistaa nukkua kunnon yöunet ja ottaa vitamiinia.
Ehkä täytyy ottaa valoisampi kanta asiaan - ei voi oikein mitään muutakaan tehdä ennen ultraa.
Neuvolantäti muuten sanoi että joudun sokerirasitustestiin jossain vaiheessa raskautta, kun painoindeksi on just yli 25. Oli sama kuopustakin odottamaan alkaessa, ja silloinkin uhkasivat - mutten kuitenkaan koskaan joutunut. Tämä nyt sanoi että siitä huolimatta se edessä on.. eli ei kai siinä mittään.
Onko muille tullut samaa vastaan?
Eipä tällä erää täältä muuta - äitiyshousuja metsästäessä kun ahdistaa alavatsaan jo kaikki olemassaolevat housut...
Edit: Nyt tässä istuessa tunsin aivan mielettömän hassun jutun alavatsassa - ei todellakaan tuntunut ilmakuplalta
. Siellä varmaan on joku ikäänsä nähden jumbokokoinen hiljainen tyyppi...
. (pistetään nyt kuitenkin ilmakuplan piikkiin)