Joululahjat ostettu!

Mie olen kerrankin onnistunut tavoitteessani: liki kaikki joululahjat on jo ostettu!!! Ja hyvissä ajoin. Yksi enää on ostamatta!! Äitini lahja vielä puuttuu, mutta sekin on jo tiedossa, mitä hankin.
Tänä vuonna tein tarkan listan siitä, mitä ostan kellekkin, ja se toimi. Ei turhia ostoksia (heräte - siis), ja vain ns. hyödyllisiä ja viisaita lahjoja!! Kummipojan paketti on postittamatta vielä pohjanmaalle, muuten on kaikki valmiina paketointia odottamassa. =) =)
Nyt enää joulukorttien kimppuun, ne on jääneet sitten vähemmälle innostukselle. :ashamed:
Tänään tosin aloitetaan sekin urakka! =) <br><br>
 
Niin on täälläkin.. melkein. Osa on jo paketoitunakin. Enää on kolme lahjaa ostamatta, mutta ne ostetaan lauantaina, kun pääsen miehen kanssa kahdestaan shoppailemaan. Onneksi tiedän jo mitä ostamme, joten kaikki on jo suht hyvällä mallilla.
Joulukortitkin odottaa jo postittamista. :D
Vielä kun jostain löytyis virtaa sen verran, että joulusiivouksen sais jossain vaiheessa tehtyä... Noh, kerrankin näyttäis siltä, että kauheeta joulustressiä ei tule. :xmas:
 
Jukra, kun olet ollut reippaana tonttuna =)

Mulle käy niin, että luulen ostaneeni kaikki ja sitten haluankin ostaa lisää. Antaminen on niin ihanaa!! Sit on ne muutamat, joille en keksi ikinä mitään järkevää; anoppi ja vanhempani. Kerran ostin anopille villashaalin - hän olikin villalle allerginen. Sit vietiin tosi hyvää punaviiniä - hän sanoi saavansa migreenin viinistä :ashamed: jne Ei ole yritykset paljoa kannustaneet.... Testataanpa taas jotain uutta juttua :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 21:48 valdemari kirjoitti:
Jukra, kun olet ollut reippaana tonttuna =)

Jep! Ja tonttuna varsinkin!!! Nyt on äiteellekin hommattu lahja ja meikä voi huokaista helpotuksesta. Enää se järkyttävä paketointihomma on jäljellä!! Mutta ens viikon alus aloitan senkin kun poika on eskarissa, niin on hyvä laitella pikkuhiljaa kaikki valmiiksi......
Enäähän on siis jäljellä siivous, verhojen vaihto, joulukortit, torttujen paistaminen, kinkun hankinta, kuusen hankinta jne.... :eek: =) <br><br>
 
Täällä ollaan pahasti myöhässä lahja ostoksissa :/
tänään aamupalan jälkeen istutin lapset pöydän ääreen kirjoittamaan "toivelistaa".. pari pakettia ennätin tänään ostaa

Oikeestaa aikuisetkin pitäs laittaa toivelistaa kirjoittamaan niin ei tartteis kun käydä hakemassa kaupasta :)
 
Kukkerikuu
Mä menen vasta torstaina kaupunkiin, joten sinne keskittyy ostokset sitten. Joulukortteja meinasin tänään ja huomenna kirjoitella. Osan lahjoisat olen hankkinut postimyynnin kautta (kirjoja ja dvd).
 
avokin lahjat enään ostamatta.
Pojalla vinopino lahjoja jotka jo paketoitu.
Avokin siskon lahjan sainjust äsken pääteltyä (itse tehty poncho) ja se pitäis paketoida.
Omalle systerille ja vanhemmille lähti syötävät /juotavat paketit punkua, rommia ja espanjalaista jamon serranoa (kinkkua), oliiveja ja muuta suolaista naposteltavaa.
 

Yhteistyössä