Hei!
Taas olen ihan kelkasta pudonnut B) kun en ole muutamaan päivään käynyt, jos nyt yrittäisi jotain... Ihanat lapsilukemat tosiaan
Petite-tellä ja
Härkänaisella! Minä olen myös vähän vanhemmalla iällä aloittanut, en ihan nelikymppisenä kuten
Akkamänty, mutta 33 olin kun esikoinen syntyi, ja täytän 35 aika pian sen jälkeen kun tämä kakkonen on syntynyt. Sinänsä tässä iässä ei ole vielä mikään mahdottomuus saada useampiakin lapsia, mutta taitavat jäädä haaveen asteelle meillä, jos kakkosenkin kanssa menee yhtä rankasti kuin ykkösen. En muista olenko täällä kertonut, mutta mullahan on siis taustalla synnytyksenjälkeistä masennusta ja muuta "kivaa", ja tuo esikkokin on aika temperamentikas + erittäin huono-uninen tapaus, joten kieltämättä odotan toisen lapsen tuloa yhtä paljon jännityksellä kuin ilolla. Joskus muinoin haaveksin ainakin 3 lapsesta, mutta ans kattoo ny.
Tervetuloa
Nepsus ja
Orvokki80! Ja
Kuulapyssylle kodinetsintäonnea! Kiva kun
Sindi,
Terhikki ja
Sisar Puoliq tuntevat jo niin hyvin liikkeitä, ja toivottavasti olet Sindi jo ihan kunnossa. Paranemisia myös
Julille ja
Punahatulle.
Saparo ja
DoB, täällä myös eräs
huono nukkuja. Mulla on sekä sitä, etten saa unta illalla että sitä, että herään joskus pikkutunneilla enkä enää nukahda. Ja sitten tietysti kun vihdoin nukahdan, alkaa poitsu huutaa...
Painogallup: Mulla on tähän mennessä tullut +4 kg, tai välillä oli jo +5, mutta nyt viime neuvolassa (keskiviikkona) taas oli kilo lähtenyt. Luulen, että aika paljon kelitkin = turvotus vaikuttaa. 4-5 kg tähän puoliväliin mennessä taitaa olla aika keskiverto lukema, eikä ainakaan liikaa =).
Ultrakuulumisista onnitteluja
Pikku87 ja
Maria-08! Harmi, että
Nappi82 ei saa ultraa kunnan puolesta
. Itse kyllä mielenrauhasta sen rahan yksityiselle maksaisin, mutta minä olenkin hermoilijatyyppiä.
Ja nyt sainkin rakenneultran jälkeen sitten hermoiltavaa itselleni. Mullahan jo np-ultrassa näkyi istukassa jotain verihyytymiä tai vastaavaa, ja nyt rakenneultrassa ne piti katsoa uudelleen. Tälläkään kertaa kätilöt eivät osanneet sanoa niistä mitään, joten laittoivat kuvat eteenpäin erikoislääkärin katsottavaksi ja minulle sanottiin, että yhteyttä otetaan siinä tapauksessa, jos lääkäri näkee jotain mikä vaatii lisätutkimuksia. Ja kutsukirje tulikin heti seuraavana päivänä.
Mitenkään akuuttia mitään ei tietysti voi olla, koska ultra on vasta 3 viikon päästä ja koska masuasukas oli kasvanut normaalisti, eli ainakin toistaiseksi istukka on siis toiminut hyvin. Ja kysehän on vasta tutkimuksesta, välttämättä mitään ei siis ole vialla, ja hyvä tietenkin kun tutkitaan. En silti vain voi olla miettimättä, mistä voi olla kyse. Plääh. Mutta vauvalla so far kaikki hyvin kohdussa, kaikki näytti ultrassa ihan hyvältä. Ja jalat piti visusti ristissä koko tutkimuksen ajan
.