Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en ainakaan osallistu, koen kokeneeni suurta vääryyttä. Teen tuplalahjoituksen Joulupuu-keräykseen.
:saint: :saint:
Mitä vääryyttä?
Mulla on muut lahjoituskohteet vielä mietinnän alla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en ainakaan osallistu, koen kokeneeni suurta vääryyttä. Teen tuplalahjoituksen Joulupuu-keräykseen.
:saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viimme vuonna osallistuin ja kysyin eräältä äidiltä kun tuli noutamaan paketteja että millä olisin voinut ilahduttaa häntä ja hänen toiveensa oli että saisi edes joskus vapaan illan lapsista, ei toosiaan osannut mitään tavara lahjaa pyytää. Joulun jälkeen hoidin hänen 2poikaa yhden illan jotta saisi olla hetken kahden miehensä kanssa, pojat oli olleet edellisen kerran hoidossa illan yli 2 vuotta sitten kun sukulaiset, kummit ym eivät auttaneet millään tavoin. heillä on ongelmia rahan,työn sekä terveyden kanssa.
Ystävystyimme silloin ja edelleen ollaan yhteyksissä. Palstailee täälläkin joten tunnistat varmaan itsesi ja annan sinulle myös tänä jouluna saman lahjan =)