Joululahja palstalaiselle?

Keittikselle Stockalta ankankoipia omassa rasvassaan ja omenalohkoja
Lunaticille lahjakortin musadivariin
creme_b:lle ison kukkakimpun
KKK:lle rintapumppu
pienenhetken saisi kuntopyörän, samoin peppi85
as if:lle lahjakortin Suomalaiseen kirjakauppaan

Viimeksi muokattu:
Rieputalle lähettäisin lahjakortin, jolla saisi matkalipun valitsemaansa (kotimaan kaupunkiin) ja siellä illan teatterissa, tämän jälkeen illallisen ja yön jossakin hotellissa. Tosin tuo lahjakortti olisi ns. palkintomatka, jonka saisi vasta vietetytään puolipäivää presidenttiehdokaan seurassa. Paavon, sen verran olisi vapautta Rieputalla valita, että kenen kolmesta Paavosta...
Oi kiitos :heart:

Pirun vaikeaa vaan valita kahdesta ihanasta Paavosta :heart:

Suzyanne
Voi kiitos Ultramariini ihanasta joululahjasta! :)

Sinulle antaisin illan erilaisten ystävien seurassa, jossa olisi hyvää ruokaa, hyvää mieltä, ja paljon rentoutumista ja pohdintaa elämästä. Vain hyviä asioita olisi lupa tapahtua tuona iltana.

BootyPepille antaisisin avoimen lahjakortin ompelutarvikeliikkeeseen vuodeksi.
Lunaticille antaisin villin ja vapaan illanvieton valitsemassaan kohteessa. Kutsuvieraat saisi valita itse, ja kaikkien pyydettyjen olisi pakko tulla.
Suzyannelle antaisin esiintymisen loppuunmyydylle Hartwal-areenalle.
Rieputarallaalle antaisin kulttuuri-illan, johon kuuluisi illallinen hyvässä ravintolassa, teatteriesitys ja vielä tapaaminen jonkun tuossa näytelleen kanssa.
Voi kiitos, tuo olisi kyllä ihan megaupea lahja, ihan unelma! :flower:

IhanaValo
Joillekin (lähinnä harmaita taitaa olla listalla) antaisin isomman pipon ettei kiristäis.. :)
Sit tietty kaikille palstalaisille rauhaa, hyvää tahtoa ja sen semmoista...ei vain joulun ajaksi vaan ihan koko vuodeks.:D

Toisaalta, oisko palsta sitten niin tylsä paikka että kaikki täältä kaikkoais...:xmas:

Morbid mamalle kustantaisin palkallisen vapaapäivän. Vapaapäivän ratoksi hän voisi lueskella kirjaa, joka sisältäisi työ-aiheisia sananlaskuja ja afroismeja.

Wicked Maryn lähettäisin toiseen maahan, istumaan iltaa johonkin pubiin.

Ihamielelle lähettäisin erilaisia keittokirjoja ja lahjakortin johonkin hyvään luomu/lähiruokakauppaan.
Kiitos :heart: Ps. Oliko sulla kenties mielessä ihan tietty maa ja siellä pubissa ihan tietyssä seurassa ....:)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25063205:
Haa, Ultramariinille antaisin hiekkarannan kankun alle. Ja pääkopalle taas ison siivun vapaata tilaa ajatella =)
oi kiitos.=)

Sinulle antaisin puutarhan, sellaisen satujen salaisen puutarhan, jota voisi laitella.
Ja ison kimpun leikkokukkia ja sidontatarvikkeita

( mietin kuumeisesti olenko oikeassa nikissä.. jos et kaipaa puutarhaa, voit toki vinkata asiasta vaikka Kanervalle... )

Mä olen tosi huono valitsemaan lahjoja kellekään... Mutta herkkukoreja mä tykkään itse kerätä ihmisille :D

Keep calm and carry on, on ainoa joka tuli otsikosta mieleen, ainoa kelle keksisin lahjan jos se lahja sais olla mikä vaan. Antaisin mielenrauhan, poistaisin ahdistuksen.

Miä
oi kiitos.=)

Sinulle antaisin puutarhan, sellaisen satujen salaisen puutarhan, jota voisi laitella.
Ja ison kimpun leikkokukkia ja sidontatarvikkeita

( mietin kuumeisesti olenko oikeassa nikissä.. jos et kaipaa puutarhaa, voit toki vinkata asiasta vaikka Kanervalle... )
Olet ihan oikeassa nikissä =) Ja heitit miulle oikeat asiat lahjaksi, kiitos :D

Viimeksi muokattu:
Höh, tämä ketjuko hiipui.. tälläisistä ketjuista minä tykkään, siksi tähän kirjoittelinkin.

Harmajalle antaisin tyhjän kirjan, hän itse tietää miksi. Ja kynän.
Metsäretken ( jonne ottaisi kameran mukaan) ja jäisin odottamaan...

Yhteistyössä