Joululahja palstalaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joillekin (lähinnä harmaita taitaa olla listalla) antaisin isomman pipon ettei kiristäis.. :)
Sit tietty kaikille palstalaisille rauhaa, hyvää tahtoa ja sen semmoista...ei vain joulun ajaksi vaan ihan koko vuodeks.:D

Toisaalta, oisko palsta sitten niin tylsä paikka että kaikki täältä kaikkoais...:xmas:

Morbid mamalle kustantaisin palkallisen vapaapäivän. Vapaapäivän ratoksi hän voisi lueskella kirjaa, joka sisältäisi työ-aiheisia sananlaskuja ja afroismeja.

Wicked Maryn lähettäisin toiseen maahan, istumaan iltaa johonkin pubiin.

Ihamielelle lähettäisin erilaisia keittokirjoja ja lahjakortin johonkin hyvään luomu/lähiruokakauppaan.

Kiitos :heart: Ps. Oliko sulla kenties mielessä ihan tietty maa ja siellä pubissa ihan tietyssä seurassa ....:)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25063205:
Haa, Ultramariinille antaisin hiekkarannan kankun alle. Ja pääkopalle taas ison siivun vapaata tilaa ajatella =)

oi kiitos.=)

Sinulle antaisin puutarhan, sellaisen satujen salaisen puutarhan, jota voisi laitella.
Ja ison kimpun leikkokukkia ja sidontatarvikkeita

( mietin kuumeisesti olenko oikeassa nikissä.. jos et kaipaa puutarhaa, voit toki vinkata asiasta vaikka Kanervalle... )

Mä olen tosi huono valitsemaan lahjoja kellekään... Mutta herkkukoreja mä tykkään itse kerätä ihmisille :D

Keep calm and carry on, on ainoa joka tuli otsikosta mieleen, ainoa kelle keksisin lahjan jos se lahja sais olla mikä vaan. Antaisin mielenrauhan, poistaisin ahdistuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25063205:
Haa, Ultramariinille antaisin hiekkarannan kankun alle. Ja pääkopalle taas ison siivun vapaata tilaa ajatella =)

Miä:lle lähettäisin hänen kukat joista tehdä unelmiensa kimpun (jos vain tietäisi mitä ne ovat)

oi kiitos.=)

Sinulle antaisin puutarhan, sellaisen satujen salaisen puutarhan, jota voisi laitella.
Ja ison kimpun leikkokukkia ja sidontatarvikkeita

( mietin kuumeisesti olenko oikeassa nikissä.. jos et kaipaa puutarhaa, voit toki vinkata asiasta vaikka Kanervalle... )

Olet ihan oikeassa nikissä =) Ja heitit miulle oikeat asiat lahjaksi, kiitos :D

Viimeksi muokattu:
Höh, tämä ketjuko hiipui.. tälläisistä ketjuista minä tykkään, siksi tähän kirjoittelinkin.

Harmajalle antaisin tyhjän kirjan, hän itse tietää miksi. Ja kynän.
Metsäretken ( jonne ottaisi kameran mukaan) ja jäisin odottamaan...

Yhteistyössä