Joululahja ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos!

Vieras
Mitä teillä ostetaan 11-15v lapsille joululahjaks? Siis mä en keksi mitään tänä vuonna ja lasten toiveena on pelejä ja dvd:itä ja en todellakaan aio niitä niille lisää ostaa, siis saavat varmaan jokainen yhden toivomansa pelin tai elokuvan mutta mitä teillä muilla ostellaan? Sukulaiset kyselee mitä vois ostella ja mulla hakkaa aivot ihan tyhjää.... Joten ideoita otetaan vastaan.. Vaatteita on kaapit täynnä joten niitäkään ei voi oikein kauheesti ostella

Meillä lapsilla kaikilla on jo ps2 joilla katsovat leffoja ja raha tilanteesta johtuen eivät tänä vuonna saa mitään kallista (yleensä ollaan ostettu jokaiselle yks kalliimpi lahja ja sit jotain pientä).... Joten jotain tollasta pienenpää olis haussa

Mulla on 12-vuotias poika, joka edelleen kyllä ilahtuu saadessaan legoja. Klassikko on joka vuosi ollut myös joku laadukas lautapeli, hyvin vinkin antaa esim. vuoden pelinä palkittu peli, niitä voi pelata kaikki. Kirja, sarjakuvakirja, vitsikirja myös hyviä juttuja.

Jos saajat ovat tyttöjä, hyvä voisi olla esim. kimalteleva kosteusvoide, huulikiille, hiusten hoitotuotteet, hiuskorut. Hyviä hopeisia koruja saa kohtuu hintaan.

Pojalle voisi ajatella myös vähän parempaa suihkusaippuaa (12 v tuntuu käyttävän mielellään adidaksen sellaista), dödöä, geeliä tukkaan, kosteusvoidetta, huulirasvaa. Ja toki pojatkin koruja käyttävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Hei miten olis lahjakortti vaikka kampaajalle/parturiin?

Ideana loistava jos olis kyse jostain muista ku meijän pojista.... ei saa parturiin nyttenkään ku väkisin... Tytöllä vähän sama ongelma ku haluaa vaan hiusten antaa olla :-) :-)