Joululahja koko perheelle..vinkkejä

10.10.2007
434
0
16
Nyt kun täällä näyttää muutkin vinkkejä kyselevän,niin jospas minäkin....
Elikkäs tuttava perheelle lahjaa mietin.(Perheessä äiti26,isä n.24,pojat7,9 ja parikuinen sekä 2 vuotias tyttö). Olisi kiva laittaa lahja josta olisi iloa kaikille,ettei tarvi montaa lahjaa laittaa..
Tämä tyttö on meidän kummilapsi ja hänelle olemme lahjan ostaneet jo.Aiempina vuosina myös isommille pojille oli omat lahjat,mutta menee pian mahdottomuuksiin lahjojen osto kun perhe vain kasvaa :p
Tyhjää raksuttaa...

Mulla tuli mieleen se perinteinen ehdotus, eli herkkukori, ja sitten esim. joku lautapeli koko perheelle- siihen tietysti nuo pienimmät ei voi osallistua mutta herkut kelpaa varmaan ;)

Itse pitäis keksiä vielä jotain pientä miehen siskon miehelle...siskollensa kun menin laittamaan kirjan ihan "vahingossa" (aiemmin olen laittanut heille yhteisen lahjan) niin eipä viittis toista jättää nyt ilman. Ei oikein tahdo keksiä mitä laittais, kuitenkaan en tiedä musiikkimausta, en osaa ostaa vaatetta jne. ja alkoholia en halua ostaa, kun hän ei juurikaan juo.

Ei liity mihinkään mutta onko perheen isä ollut viisitoista kun ensimmäinen syntyi?
Mutta sittea asiaan, herkkukori olis minustakin hyvä vaihtoehto, jokaiselle jotakin periaatteella

No itse ostin yhdelle 6-henkiselle sukulaisperheelle silleen lahjan että jokaiselle oma muumi-pyyhe, niitä pieniä uusia käsipyyhkeitä. Isälle muumipappa, äitille muumimamma, perheen pojalle muumipeikko, ja loput hahmot mitä pyyhkeitä oli niin tyttöjen kesken. pienimmälle 2,5 vuotiaalle pikku myy ihan luonteensa takia, ala-asteikäiselle tytölle niiskuneiti koska on sellainen neitimäinen ja haisuli yläasteikäiselle tytölle koska tämä tyttö on joskus sanonut inhoavansa haisulia. ollaan siis läheisiä perheitä keskenämme ja he osaavat ainakin huumorilla lahjansa ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nahe:
on mikäli niin laskit =) Ei vaan kyseessä on isäpuoli noille kahelle vanhemmalle pojalle. oisin tietenki voinu heti kertoa mut ei tullu mieleen

Kunhan vain laskeskelin että aika nuorena on saanut mutta vastauksesi selventi asiaa kummasti.

Leffalippupaketti ja lupaus hoitaa kahta pienempää leffareissun ajan =)

Itse suunnittelin kummipojan perheelle, mutta kaatui siihen että meillä ei ole finnkinon leffateatteria enkä ehtinyt enää toiselle paikkakunnalle lippuja ostamaan. Sitä nettiputiikkisysteemistä en käsittänyt yhtään...