++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Mie aattelin et voisin ny palailla tänne listalle takasin, ku tuntuu et roikun täällä muutenki koko ajan lukemassa teijän kuulumisia. :D Täällä on ihanasti nuita plussia sadellu kyllä vähä väliä eli ONNEA kaikille plussanneille! Ja totta kai suuren suuri :hug: kaikille sen pirkeleen tädin kouriin joutuneille.

Mulla on nyt menossa kp 15/29-32. Et piupula päivitteletkö mut tuonne listaan sitte. Kiitti! :) Kävin maanantaina kans gynellä tarkistuttamassa itteni ja kaikki pitäs olla kunnossa. Siellä näky myös et ovulaatio ois tulollaan, et veikkas se gyne et se ois mahollisesti eilen tai tänään. Nyt siis kiusasinki miestäni, et oikee lääkärin määräyksestä on nyt pupuiltava mahollisimman paljo. :LOL: Jotenki tuon pitkän matalapaine olon jälkeen on taas nii paljon positiivisempi mieli ja toivo taas heränny, et ehkäpä meki vielä joskus se oma lapsi saadaan.

KS09 Oon lueskellu ja jännityksellä seurannu nuita sun tuntemuksia. On se kyllä kumma ettei selvyyttä tuu asioihin ja oireet vaan jatkuu. Ois se kyllä jo aika sulle sen plussan tulla ja voisit alkaa odottelemaan sen vaavin syntymistä. Tsemppiä kovasti ja toivotaan et saat asioihin selvyyden! :)

icefairylle peukkuja, et se plussa tulee. oireet ainaki on lupaavia. :)

sintsu eihän sitä välttämättä oireita tarvi ollakkaan ja silti voi olla raskaana. :) Peukkuja sinnekki! :)

^ Juu, kyllähän tämä viimonen 2kk on ollut sellasta seilaamista sekä fyysisesti että henkisesti! No, nyt jollei viikkoon plussa ilmesty testiin, aloitan nuo vuodot aloittavat lääkkeet ja josko se siitä taas lähtisi, ja pääsis takasin siihen kuukausittaiseen arpomiseen... Mutta en mä kyllä paljon fiksummaks tullut siitä gyne käynnistä :LOL: Hukkaan meni ne rahat :kieh: No, sainpa lääkekuurin ainakin...

Toivotan sinulle HayLina pikaista pyörähdystä listalla, jotta sinullekin se plussa saadaan meidän muiden lisäksi =)

KS09 Kiitti tsempityksistä. :) Voin kuvitella hyvin kuin raskasta on ollu miettiä koko ajan et onko vai eikö raskaana ja mitä seuraavaksi. Itelläki menee nykysin kans aina miettimiseen, et entäpä jos vaikka menkat tuliki ja sitte sitä yrittää miettiä vielä niitä menkkojaki et olipa ne kyllä kummalliset jne.. Kyllä tämä vauvakuumeilu tekee hulluksi! :D

No se siitä sitte. V**** ku ottaa päähä! Miks ihmisel on kaikki oireet ja tätiki sit päättää oikee myöhäs tulla et varmasti luulee et raskaana ollaan. :((((
Nii että äske tossa pojulle kakkavaippaa vaihtaessa vaan lorahti housuun.

Vkl on tarkotus pojun mennä mummilaan, ni taidampa vähä ottaa sitte sen kunniaks ku täti tuli alkoholia! :headwall:

icefairy :hug: :(

Mä tein vielä herkän testin kun tulivat postissa, negaahan sekin näytti. Katsotaan saanko vielä samanlaisen roskishaamun, mitä edellisestä saman merkkisestä.
Laitoinkin tuohon jo oman aloituksen noista teroluteista ja mahdollisesta raskaudesta, mitä niiden yhdistelmä aiheuttaa? Jos jollakin tietoa, käykääpä vinkkaamassa siellä :)

Jeps, mieli maassa :( No mut päätin nyt sitten hakea sen terolut kuurin tänään apteekista ja alottaa, ettei vuoto venyis ihan älyttömäks vielä tästä eteenkinpäin...
Mun usko mahdolliseen raskauteen katos kuin tuhka tuuleen! Tilasin jo nipun ovistestejäkin, jotta voin sitten seuraavissa kierrossa testata kerkiääkö mulla tulla ovista ollenkaan noin lyhyellä aikavälillä miten se gyne käski lääkkeitä syömään.

Tavallaan siis luovutin :ashamed: Ei ole meidän tuurilla mahdollista, että saisimme tosi yllärin ja vielä jouluks. Plaah |O

Dodiin! tervetuloa joukkoon taas kuumeilemaan :) Lisäsin teidät tonne listalle :)

KS :hug: :hug: :hug: :heart: Toivottavasti kierto siitä nyt lähtee sitten taas rullaamaan normaalisti. :hug:

icefairy :hug: :hug: siinnekkin tädin tulon johdosta.

).( Nyt sitten tiputtelu täällä ilmeisesti loppu, että ei sitten niin mitään tietoa, että missä kiertopäivässä mennään....?? Noh, kait se täti sitten tulee uudestaan kylään kk päästä. :) tiedä nyt siitä sitten. Ei sitten vaan pysty noita kiertopäiviä seuraamaan, mutta se voi olla sitten ihan hyväkin, kun ei pysty stressaamaan, että nyt pitäisi olla näitä ja näitä fiiliksiä, kun nyt mennään näillä kieropäivillä :D Tässä olen vähän hiljaiseloa täällä elänyt, kun painanut toi koulu pahasti päälle, ja pitäny iltaa pitkin tehdä kaikkea, mutta huomisesta eteenpäin onkin sitten ei niin mitään, ennen kun työpaikan itselleni löydän :)

Nyton kyllä tullu tosi äkänen täti kylään.. tämmöstä vuotoa ei ole ollu sitten ensimmäisen keskenmenon eli jospa nämä mun iki-ihanat menkat muuttuneet taas tälle normaali li linjalle kun mikään rätti ei riitä..
mies heti elätteli toiveita, että nyt on vasta paikat valmiina vastaanottamaan uutta tulokasta ja touhuaa mulle kauheesti sitä greippimehua kun sitä ei meidän lähikaupasta saa :D
Ihanasti tuumasi, että jospa tästä tulis se meidän joululahja kun sais joulukuussa alkunsa :heart: no joka tapauksessa samat tunnelmat ku icefairylla eli vois pikku kännit vetää..

:hug: :hug: icefairy. Ankea täti ku aina jaksaa tulla kylään. :(

:hug: :hug: KS09. Toivottavasti teroista on apua ja pääsette taas pian uudelleen yrittämään.

ON: Kamalan kivulias ovis ollu. Vaikee kävelläkki välissä. :( Mut pupuilu on onneksi helpottanu aina vähä asiaa. :p Luultavasti se ovis oli eilen, ku kipuili kaikista eniten ja tänään ei enää juurikaan. Nyt on ainaki sitte pupuiltu joka päivä, nii toivotaan et siitä se toivottu tulos tuliski. ;)

Varoitus heti alkuun, ällöä ja tarkkaa kuvausta luvassa :ashamed:

Mä en tajua!! Herkkä r-testi nega. Mutta oireita löytyy; kn on vetäytynyt ylös, niin ylös, että hädin tuskin sormella ylttää (aikasemmin kyllä ylettänyt) ja sellainen kova molluska. Valkkari on tosi vesimäistä, lorahtelee aina housuun. Kuvotus on lisääntynyt, tullut myös iltoihin. Vatsan turvotus iski naamalle eilen, olo oli kuin ilmapallolla, sormia ja jalkoja turvottaa, pää oli eilen hirmu kipeä ilman syytä, ja palelee niin pirusti, vaikka sisällä meillä on sama lämpötila kuin tähänkin asti ja vielä lopuksi rinnat aristavat ja kihelmöivät.

Mistä hiivatista mä näitä oireita kehittelen?? Eihän mitnekään voi olla mahdollista, että tällaiset oireet, mutta herkimmätkään (10 mIU) testit eivät näytä yhtään mitään??

Tällainen pieni aamupurkaus :ashamed: Tämä tyttö pakkaa kamansa ja lähtee uhkaamaan pakkasta (-26 astetta) ja suuntaa nenänsä kohti kaupunkia lapsen ravitsemusterapeutin takia :$

Torstai 17.12

Ilmatar.........................kp 74/28...............................................yk3
KS09............................kp 63/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 62/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 61/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 46/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
Kerrostalokyttääjä........kp 27/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 23/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 22/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 20/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 19/27-29..........................................yk3
HayLina........................kp 16/29-32...........................................yk
Annmari-76.................kp 14/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Ella-83.........................kp 13/24-61.........................................yk13
Leli82.................kp 12/29..........2.laspi...yk2
very important baby.....kp 11/28-31
Riemu..........................kp 10(12)/28.......32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 10/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 9/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 5/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 2/33............30v..........3.lapsi..........yk2-3
icefairy.........................kp 2/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4

Piupula..........................kp ?/30-39......23v........1.lapsi......yk4-5
Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk

Taustalla

Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran

Plussanneet

Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Hejssan. Kp 27/30 ja raskaustesti on jo ostettuna ja toiveet korkealla. No, joko tässä pilaa oman joulunsa tai sitten saa maailman ihanimman joululahjan. Aion nimittäin testata vasta lähempänä joulua. Mulla on aina ollut ongelmana saada plussaa näkyville kovin varhaisessa vaiheessa ... Jänskätään :D

Heippa kaikki!

piprane ema onko vuoto yhtään rauhoittunut? :hug:

KS09 Kyllä on kummalliset noi sun oireet.. Voisko olla vaan joku hormonaalinen häiriö? Muuten kyllä ihan raskaudelta kuulostaa :| Tsemppiä, toivottavasti olo paranee joulua kohti :)

Kerrostalokyttääjä Jännät paikat!!

Blaah, kp 23 ja ovistesti nega. Heippa vaan. Eikä mitään ovis eikä raskauoireita. Vuoden ajan tullut oviksen jälkeen nännit kipeeks, siks epäilen ettei sitä oo tapahtunut. Mä oon luovuttanut tän kuukauden osalta, ajattelin unohtaa loppuajaks päivät ja harrastaa seksiä normaalisti ja odotella menkkoja. Voi prkl! No ehkä tammikuussa kun ollaan Thaimaassa niin tärppäis siellä lämmössä ;) Paitsi et jos kierto venyy nyt jonnekin tooooosi pitkälle niin eihän mulla oo edes ovista sit siellä reissussa. Ja mä niin suunnittelin lomabeebiä! On tää kummaa touhua.

Aa mul voi siis päivittää kp 2 ja yrityskierto on nyt sit jo 4! :|

Hitto et on muute kipeet kuukautiset! Ja päätä särkee edellee ja meil ei oo ees buranaa, no mies tuo ku töistä pääsee. Sain just pojan unille ni pääsee itekki päiväunille. Tosin sieltä tulee ampumahiihtoa, tykkään kattoo. :D

Lily-Jane Oi, no toivottavasti tulee lomavauva. ;P

KS09 Voi kurjaa. :( Ihmisenmieli on hurja... mäki oikeesti varmaa kuvittelin noi kaikki oireet, et sain kuukautisetki myöhästyy päivällä!

HUH!!

Nyt on koulu virallisesti suoritettu! :flower: :heart: onpas mahtava fiilis, oon niin kamalan tahdin pitänyt tässä vuoden, että tekee kyllä loma poikaa =) Sitten täytyy vaan ruveta töitä etsimään. :) hkä sitä jotain tuolta työmarkkinoilta löytää, mutta nyt pidän ansaittua lomaa. :) kerkee nyt täälläkin vähän paremmin vierailemaan, kun aika ei ole koko ajan kortilla. Tulee istten ihan mihin aikaan satun heräämään noita päivityksiä, että elkää huoliko :p icefairy jäi vähän toi päivittäminen eiliseltä päivältä huomioitta, kun oli ensin hautajaiset ja sitten piti tän päivä kokeeseen lukea.

Huhhuijaa, pitkä ja kivinen päivä takana! Huoh, onneksi se on jo illassa!! Sain kuulla verikoetuloksista, että minulla on vasta-aineita, jotka tulee huomattavasti vaikeuttamaan pitkäaikaissairauteni tasapainossa pitoa :( Ja kun se tasapaino olisi äärimmäisen tärkeää, etenkin silloin, jos raskaudun. No, tietää enemmän työtä ja pelkoa epäonnistumisesta... Ja kaiken lisäksi odotin yli tunnin saadakseni lääkäriltä tiedon, ettei asialle voi tehdä mitään :headwall:
Pojalla kuitenkin onneksi ravitsemus ym kunnossa! Oli rav.suunnittelia ihmeissään kun ne "ravintoarvot" olivat todella loistavat, vaikka pieni mies ja moniallerginen onkin! Jotain hyvääkin... :heart:
Meinasin muuten pyörtyä sinne sairaalaan; alkoi turvottamaan, heikottamaan ja :x Ja erittäin vahvasti muistan tuon tunteen edellisestä raskaudesta! Eipä se hevillä unohdu kun kupsahtaa keskelle parkkihallia :D
Noh, katsellaan... Vuodon aloittavat lääkkeet on kuitenkin jo aloitettu, että jospa parin viikon sisällä edes sen verta tapahtuisi...

Lopuksi vielä hurjasti onnea piupulalle valmistumisesta!! :flower:

Piupulalle onnea valmistumisesta :flower:
KS09 tsemppiä ja toivottavasti tasapainoa löytyy sitten kun sitä tarvii.. :hug:
Menispä seuraavat pari viikkoa vauhdilla.. eli ovulaatiopäiviä ootellaan... Mies oottelee tyytyväisenä jokapäivästä pupuilua :LOL:

piupula onnea! :flower:

KS09 :( jaksua!!!

Täällä oli taas tosi erikoiset kuukautiset, kesti alle 24tuntia vuoto. Aluks tuli vaan vähä ruskeeta, sitte jo kunnolla ihan verta ja eile päivällä alko loppumaan, tamppooni ei ollu tullu melkee yhtää ja sit siteesee illan aikana ku sitä ruskeeta ja yölläki vaan vähä ruskeeta. ja nyt ei parin tunni aikana mitää. :D Anteeks tarkka selotus.
Jeps... no mutta tänää Nici lähtee mummilaan ja me miehe kanssa kavereita moikkaa.

Jos mä olisin fiksu, söisin ne lääkkeet, odottaisin viikon ja katsoisin, onko vuoto alkanut. Mutta kun en ole!! :headwall: :headwall: :headwall:
Aamun herkkä testi nega. Ja kun kerta todettiin, etten niin fiksu ole, jätin testin pöydälle ja siihen alkoi heti testiajan jälkeen piirtymään todella haalea, mutta värillinen viiva. Sehän ei mitään tarkoita, sillä nuo ovat vielä noita halpis liuskatestejä :(

Eikö tässä olis jo vastoinkäymisiä yhden plussan verran?? Kyllä mulle alkais jo riittämään :(

Voi ei KS09, tuo sun tilanne on kyllä ärsyttävä..tulis ny vaan se viiva sinne testiin :hug:

Piupulalle onnittelut :flower:

Lily-Jane: juu on vuoto asettunu, onneks. Inhoon menkkoja yli kaiken ja raskautumallahan niistäki pääsis..
Toivotaan nyt sulle sitä lomabeibiä :flower:

Yhteistyössä