++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

No niin nyt tein sen CB:n digin ja siinä lukee että raskaana 1-2. Tein myös pregent stickin taas mutta se selvä haamu tai heikohko punainen viivanen ei ole vahvistunut...samanmoinen haalea viiva. Täytyy testailla taas huomenna kun mulla vielä yksi pregent stick tuolla on. Voi olla et huomenna ostan vielä apteekista jonkun testin. Tänään siis laskujeni mukaan dpo12.

Muoks. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa testailin ainoastaan vanhanaikaisella predictorilla silloin kun kuukautiset oli reilun viikon myöhässä ja molemmilla kerroilla sain vain hailukat pallot enkä ees ihan kokonaisia palloja vaan sellaisia puolikkaita ja silti olin vahvasti raskaana. jospa ostais nyt vielä vaikka sen apteekin oman testin vaikken sitä olekaan ikinä kokeillut tai predictorin...muita lähimmässä apteekissa ei olekaan tarjolla. Niiin ja s-kaupasta saa noita pregentstickejä.

Eli tästä voimme päätellä etten usko tulosta vieläkään vaikka vannoin tuon CB:n digin nimeen ;)

Pirpane ema :hug: :(

erka hurjasti onnea plussasta! =)

Oma tilanne: Tein eilen päivällä ja tänään aamulla marketin testitn: päivätulos oli selvästi nega. Aamulla sain testiin häivähdyksen jotain viivan poikasta, mutta kun mies ei sitä nähnyt, arvelen vain viivanpaikkaa. Laitan kuitenkin miehen vielä apteekkiin ostamaan tänään 10 mIU:n testin, jotta voin aamulla vielä varmistaa ennen gynelle lähtöä :D
Oireet kuitenkin voimistunut, nyt on tullut kauhea vilukin, vaikkei tosiaan kuumetta ole... Mutta saapi nyt nähdä sitten!

Negaa näytti aamupissasta. First signalin kasettitesti, sitä ennen puikkomallinen.

kp 33/28, Menkkoja ei näy eikä kuulu ja raskausoireita on. Kummallista :whistle:

Terveysasemalle kai soittoa huomenna. Vai kannattaisiko tilata pari testiä lisää ja odottaa pari päivää? Tämä on niin pieni paikka että apteekista saa vain first signalia ja preditoria, tai joku sellainen. Yksi keskenmeno takana (2005), silloin sain apteekin omalla testilla plussan. Jos sellaiset tilaisi.

Voiko esim. kohdunulkoisesssa olla niin että tuota hormonia ei erity? Alkaa tässä kyllä mietityttämään, että mitäs tämä on. Haluaisi jo varmuuden :|

Sunnuntai 13.12

Ilmatar.........................kp 70/28...............................................yk3
KS09............................kp 59/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 58/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 57/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 42/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
Annmari-76.................kp 40/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula..........................kp 38/30-39......23v........1.lapsi......yk4
Hyväsetti.......................kp 31/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
icefairy.........................kp 27/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
Kerrostalokyttääjä........kp 19/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 19/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 18/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 16/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 15/27-29..........................................yk3
Ella-83.........................kp 9/24-61.........................................yk13
Leli82........kp 8/29..........2.laspi...yk2
Riemu..........................kp 6(6)/28..............32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 6/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 5/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 1/30.............32v..........3.lapsi........yk6

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk

Taustalla

Katinka-82,..............................höyrypää
very important baby, ............Ilolintu
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran
Danuli79

Plussanneet

Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Hyi tällähän on tapahtunut kamalasti kaikkea :) hemmetin netti oli poissa koko eilisen loppupäivä (aamulla toimi) ja nyt taas :)

erka Sylin täydeltä onnea! :flower: :heart:

KS toivottavasti oireet pitää paikkansa ja saat erittäin hyviä uutisia huomiselta gyneltä! :hug: Kyllähän ne siellä näkee, jos siellä pienoinen asustelee jo :heart: on sitten menkat varmaan vaan jäänyt välistä :) Tällä peukut pystyssä sun puolesta!

pirpane ema :hug: :hug: :hug: Voi surku :( Jaksuja sinne! Toivottavasti nyt ei olisi kauhesti jonoa ja pääsisitte selvittämään asiaa ja siitä sitten eteenpäin :)

).( Plaah, omaa napaa.. Hmm.. mistäs mun pitäisi nyt kiertoa ruveta laskemaan kun eilen tuli sitä ruskeeta töheröö enemmän kuin aikaisemmin, eli olisiko nyt kp2? kun muutenkin varmaan niukat menkat, kun kohdun limakalvo oli aika ohut ultrassa.? Osaatteko viisaammat sanoa? :) Täytyy varmaan vaan odottaa pari viikkoa ja katsoa, et loppuuko vuotaminen kokonaan ja sitten miettiä kiertopäiviä :) huh! Kyllä tää on kun saa stressaamalla hormonit sekasin xD On välillä kamalan kuuma ja sitten kylmä ja sitten välillä tosi herkkä :D Onneksi tuli käytyä gynellä, kun muuten tekisin noita testejä kokoajan ja kuvittelisin olevani raskaana :D

Kiitos teille ihanille halauksista :hug:
Alkaa vähän epätoivo iskeä, mutta kokeillaan ny sit seuraavaksi vaikka sitä greippimehua josko se auttas asiaa.. kyllä tuo mieskin on jo valmis kokeileen ihan mitä vaan, että saatas se pieni matkalainen tuonne masuun ja vielä pysyiski siellä sen tarvittavan ajan :)

Ei oikein tiedä mitä ajattelis ku kesäkuun keskenmenon takia ku ultrattiin niin kaikki näytti hyvältä ja mitään estettä ei näkyny uudelle tärpille ja onhan se kerran tossa elokuu (vai syyskuu ku ei enää muista itekkään ) tärpänny uuestaanki, mutta ku ei niin ei..

miten te muut tekisitte ku helmikuusta asti yritetty ja nuo keskenmenot tossa ollu, et pitäskö jo jotain tutkimuksia suunnitella ja alkaako ne mitään vielä tekemäänkään?

Ostin tommosia hedelmällisyys testejäki, mutta en oikeen ymmärrä et onko niillä muuta merkitystä ku se, et näkee ns. varmat päivät jos niitä haluis käyttää ehkäisynä?!? Kyllä tässä sekoaa jo vaikka mihin hömpötyksiinki ku vauvakuume senkuin pahenee..

peukut on pystyssä jännääjien puolesta ja onnittelut plussanneille

:flower:

indie käsittääkseni raskaustesteillä ei pysty erottamaan onko raskaus kohdunulkonen vai normaali, kai siis kohdunulkosessakin erittyy samaa hormonia, ainakin muistaakseni apteekin omassa testissä näin sanottiin et testillä ja siis plussalla ei asiaa pysty erottamaan. Kumpikin ehottamasi vaihtoehto on varmaan hyvä, siis joko testaa lisää tai soittaa terkkariin, testeis kai yleisesti on ohje et jos negan saa ja viikkoon siit ei kuulu menkkoja niin soittaa lääkäriin. Toivottavasti saat avun!

piprane ema :hug: juu kyllä tässä itse kukin rupee sekoamaan tähän vauvakuumeeseen, se täyttää koko pään :) ja kun tuntuu et kaikki (mukaan lukien julkkiset) on raskaana, mut ite ei oo, tuntuu et on ihan ainoa jolle ei vauvaa suoda :/ Meillä tulee helmikuun alussa vuosi yritystä täyteen, yks tosi varhanen keskenmeno takana, ite varasin joulukuun lopulle gynen, et siitä sitten lähdetään eteenpäin selvittelyissä. Greippimehu autto mulle ainakin limoihin, et toivottavasti saat avun niistä. Liian pitkään ei varmaan kandee "luomuna" yrittää, tai siis välil on ihan hyvä käydä lekuril tsekkaamassa tilanne!

erka Minä uskoisin jo tuota digitestiä heh. :)

Joo itse kukin sekoaa... mua harmittaa nii paljo vaikka menkat ei pitäis vielä alkaa,
eli onha se mahollista että 2 päivää enne ei vielä edes näy mitää, vaikka oliski.
Kohta pääsee taas kaverin tyttöä katsomaan, nytjo 9 päivää vanha. :heart:

danuli79
ehkäpä miekin varaan sen gyneajan vuoden vaihteen jälkeen niin sais jotain tolkkua tähän asiaan.
On todellakin KAIKKI muut raskaana sillon ku itellä ei onnistu, mutta onneks osaa vielä iloita toisten puolesta, vaikka itsellä ei menekkään niinkuin haluis :)

Mulla ei kaveri- tai tuttavapiirissä ole raskaanaolevia niin ei silleen tunnu, että kaikki ois raskaana paitsi mä. Talvella vielä kun on paksut vaatteet ihmisillä niin ei vauvamahoja samanlailla edes bongaakaan kuin esim. kesällä.

Mun lapsuuden ystävä on kuollu... sen mies tappo sen. :((
tai pikemminki murhas.. epäillään murhaa siis.

Nyt pitää vaan koittaa saada unta ja jaksaa. Kun musta tuntuu näin pahalta, en osaa kuvitella hänen perhettään.

minusta on tuntunut koko syyspuolen et kaikki muut on raskaana ja saa vauvoja paitsi minä. Vaikka oon ollut iloinen ja onnellinen heidän puolestaan niin silti jokin minussa on aiheuttanut vähän katkeraa tunnetta ja sellaisen ajatuksen et tahtoo kans! Että tämä olis kyl toiveideni täyttymys jos kaikki nyt menis putkeen =) . oon niin epävarma edelleenkin siitä oonko todella "kunnolla" raskaana että en ole uskaltanut edes kiittää teitä ihania onnentoivotuksista!! :heart: ! Luulen että epätietoisuuteni jatkuu aina varhaisultraan saakka eli vuodenvaihteen toiselle puolelle.

Maanantai 14.12

Ilmatar.........................kp 71/28...............................................yk3
KS09............................kp 60/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 59/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 58/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 43/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
Annmari-76.................kp 41/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula..........................kp 39/30-39......23v........1.lapsi......yk4
Hyväsetti.......................kp 32/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
icefairy.........................kp 28/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
Kerrostalokyttääjä........kp 20/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 20/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 19/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 17/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 16/27-29..........................................yk3
Ella-83.........................kp 10/24-61.........................................yk13
Leli82........kp 9/29..........2.laspi...yk2
Riemu..........................kp 7(9)/28..............32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 7/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 6/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 2/30.............32v..........3.lapsi........yk6

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk

Taustalla

Katinka-82,..............................höyrypää
very important baby, ............Ilolintu
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran
Danuli79

Plussanneet

Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Kiitos teille. Hän oli nii kaunis tyttö ja meillä on hyviä muistoja lapsuudesta. Viimeksi ihan sattumalta näin hänet lauantaina päivällä vielä.. ja illall sitte... en osaa selittää mun tunteita.
Sain onneks nukuttua, mutta tuli itketty nii paljon nii särkee päätä ja on aika heikko olo. :(
Kaike lisäks se täti tulee kohta ääärggg.

icefairy :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :(

Tänään olis gyne aika, vähän jänsäkättää mitä kauheuksia ne sieltä löytää :D
Käykää lukemassa ja kommentoimassa, jos kokemusta on noista first signal kasetti testeistä tuota aloittamaani ketjua!

icefairy :hug: :hug: :hug:

KS09 kävin kattoon tuon sun toisen aloituksen ja täytyy sanoa että sinulla on kyllä todella jännät paikat! Toivottavasti tänään selviää ja saat todella ihania uutisia! :hug:

En ole saanu aikaiseksi tänne kirjoiteltua, vaikkakin lukemassa olen käyny. :ashamed:

seuraavaksi luvassa ällöä... :ashamed:
Omatilanne on hiukan ihmeellinen.. Luulen että ovis olisi ollu jo tuossa kp 12 paikkeilla ja nythän minulla on kp19/30.. Minulla on tullut nyt valkkaria suhteellisen runsaasti, välissä oli ehkä yks tai kaks kuivaa päivää. Hiivaa se ei ole, ainakaan ei muita oireita ole.. Voisiko tämä olla.. Aikaisemmissa raskauksissa valkkaria on myös tullut, mutta en yhtään muista kuinka aikaisin. Lupasin kyllä itselleni etten ala mitään oireita tarkkaileen, mutta mutta..

Täälläkin jännätään KS09:N puolesta!
Itse yritän kanssa vähän irrottautua täältä palstalta mutta kerron omia kuulumisia sen verran, että ovis bongattu lämpöjen ja fertility friendin avulla kp 13, nyt siis dpo 4. Juilintaa vatsassa, valkkaria vähän normaalia enemmän mutta raskaushan ei voisi vielä tässä vaiheessa vaikuttaa näihin oireisiin.

Siirsin keskiviikoksi varaamani neuvola-ajan 7.tammikuuta asti, alkoi ahdistaa ja haluan odottaa vielä tämän kierron loppuun. Sitten tammikuussa kuulemma keskustelemme ja juttelemme ja suunnitellaan aikataulu lapsettomuustutkimuksiin (kuulostaa kamalalta). Ja kuvitelkaa, päästään siis julkiselle vaikka yritystä näin "vähän" takana. Joskus on onni asua pienellä paikkakunnalla...

Mukavaa joulunodotusta kaikille ja toivotaan, että saamme paljon jouluyllätyksiä, positiivisia sellaisia! :heart:

Yhteistyössä