Tervetuloa taasen uusille!
Röllineito sulla on kyllä ollu kova kohtalo. Kamalaa! :hug: Toivottavasti tämä raskaus menee onnellisesti loppuun saakka ja saatte miehenne kanssa elävän lapsen. :heart:
HER_86 Mullakin on ollu viimeyönä ja tänään melko kovaa menkkakipua, tällä kertaa ihan keskellä kohtua. Yöllä oli vaikea saada unta kun mikään asento ei tuntunut auttavan. Ja mullakin on tuota, että ajatukset harhailee ja oon jotenkin tosi "hoo-moilanen".
Enkeli :hug: negatiivisia ajatuksia ja tuntemuksia täälläkin. En uskalla suunnitella, haaveilla enkä ajatella mitään, saati nauttia tästä kun koko ajan ajattelen, ettei tämä loppuun asti kestä.
Todella sääli, koska, JOS tämä loppuun kestääkin, varmasti jälkeenpäin harmittelen, etten iloinnut raskaudesta.
(.) soitin tänään neuvolaan. Oikein veristä vuotoa ei ole tullut kuin sen yhden kerran useampi päivä sitten, mutta tämä
kumman värinen valkovuoto kiristää mun hermoja! Se on jatkuvaa, eli aina kun jotain tuolta värkistä tulee niin se on sitä rusehtavaa, ei kunnolla ruskeaakaan, melko kokkareista valkovuotoa enkä mä voi ymmärtää mistä se johtuu?? Noh, neuvolasta kyseltiin oireita vuotoon liittyen ja laittoivat lähetteen naisten polille, aika sitten soitetaan mulle. Huh! Kai ne ultraa siellä?