Kaipa minäkin hyppään mukaan nyt sitten samantien, vaikka meinasin ensin odotella ja varmistella. Mutta mitä sitä turhaan, sitten vaan tiputtaudutaan joukosta pois jos niikseen tulee
Olen siis 33-vuotias ja Tampereelta. Perheeseen kuuluu mies ja kaksi lasta, tyttö 4v. (3/11) ja poika 1v5kk (10/13). Kolmannen kanssa on tässä vähän soudettu ja huovattu eikä oikein päästy lopputulokseen, mutta ilmeisesti tämä kolmonen nyt kuitenkin sitten päätti, että nyt olisi hyvä aika tulla
Fiilikset on vielä tosi tosi sekavat itsellä, tein hailuran positiivisen testin eilen aamulla ja toisen samanlaisen tänään aamulla. Ja äsken sitten vielä päiväpissasta kolmannen, joka oli jo pikkuisen tummempi. Sata asiaa risteilee päässä, mulla on molemmat raskaudet olleet rankkoja, synnytykset vielä rankempia ja vauva-ajatkaan ei mitenkään helppoja, joten pieni paniikki tuolla jossain takaraivossa meinaa nostaa päätään. Mutta kyllä tää tästä, katotaan mitä tuleman pitää!
Tänään on dpo14 ja vkot siis oviksesta laskettuna 4+0. Oireista, testin arvasin tehdä siitä, että viimeiset 4 päivää on noita seksihaluja ollut aivan järkyttävä määrä ja miehen ei tarvitse kun vilkaista niin voi apua..
Tätä samaa oli kuopuksen raskaudessa, joten jotenkin siitä arvasin. Ja nyt kun testi oli positiivinen, niin tajusin myös, että viimeiset 4-5 päivää olen ihmetellyt, kun dödö ei pidä, pari tuntia niin haisee jo pahalle. Tämä siis myös tuttua molemmista aiemmista raskauksista, en vaan heti osannut yhdistää. Väsymys ei vielä ole paha, mutta haukottelen kyllä kokoajan, että kaipa se sieltä hiipii. Ekat kuvotuksen tunteet tuli tänään, niitä odotan kauhulla. Molemmissa raskauksissa ollut todella pahana. Kovin usein en joutunut oksentamaan, mutta se pahoinvoinnin tunne ja etominen oli välillä ihan lamauttavaa, ei pystynyt mitään tekemään. Ja kesti valitettavasti mulla aika pitkälle molemmista.
Oho, tuleepas pitkä teksti!
Kun saa näitä ajatuksia vihdoin sylkäistä ulos mitä on mielessä pyörinyt
Mut voisi myös lisäillä listalle:
12.12. / Sona82/ 33 / 3.lapsi / TAYS
Ja facebookryhmään voisin myös kohtapuoliin liittyä, laittelen viestiä siitä sitten
-Sona & vielä nimetön 4+0