Paljon tekstiä tullu,kiva kun on aktiivinen ketju

! Päivittäin on kyl tapana käydä lukee uusimmat jutut,mutta vastailla ei kovin usein ehdi...nytkin äitiä huudetaan

... On kyllä ihana huomata miten tytöt kohta 2-v ja kohta 5-v jo hyvin leikkivät ja viihtyvät yhdessä :heart:
Mä joskus aikaisemmin mietin että olis tyttöolo (ettei kuitenkaan poikaa tuu), mutta nyt on enemmän poikaolo,koska vähän erilainen raskaus ollu ja olis niin kiva saada toistakin sukupuolta oleva lapsonen

! Että saa laittaa mulle
poikaolo!
chariot ite oon tykänny vierekkäin olevista
sisarusrattaista ja kohta tulee olee taas käytössä

! Tietty joissain kauppojen kassoilla tai pienten putiikkien ovilla ollu pieni mahtumis ongelma, mutta aina jostain päässy tähän asti

ja kai niitä voi olla vähän eri levyisiäkin malleja samoin toiset on kevyempiä ku toiset...itellä carena merkkiset tuplarattaat ja kirpparilta ostetut...
marrr mulla vähän samaa, että pph. työskentelen ja ollu nyt 2 vuotta pois ja jännittää/nolottaa kertoa pomolle sit joskus, etten tuukaan takas niinku sovittiin :ashamed:! Ja kun vielä sellaisessa parityöskentely yksikössä toisen hoitajan kanssa ollaan työskennelty ja hänkin sai juuri vauvan ja sit vielä ollu vaikeeta saada meille sijaisia yms....niin saa nähä miten reagoi! Ja meille tulee kans alle 3 vuotta ikäeroo "sopivasti"

ei kyl sillee suunnitellusti myöskään!
Ja
ei olla vielä kerrottu isosiskoille,mutta vaivihkaa oon kyselly että olisko kiva jos tulis uusi vauva...

!? Ja isompi tuumas että "joo,jos se on poika"

ja pienempi sano että "hali pusi uusi vauva" :heart:
Jospa sitä ylihuomenna kerrottais kun np. ultra takana...alkaa jänskättää
MeMaMi ja pieni 11+4