lisconen: En tiiä vielä miten toi työkavereiden kanssa jatkuu, kun maanantai mulla oli vapaa ja tänään jouduin sitten saikulle, kun ei aamulla pysynyt mikään sisällä. Eli en oo työkavereita ton sunnuntain jälkeen nähnyt... Toivottavasti olivat vaan niin hölmistyneitä, etteivät tajunneet onnitella.
Joku kyseli
kohdunkasvukivuista. Mulla on sellasta hiukan menkkakipujen tapasta juilintaa ollut sekä alavatsalla että selän puolella, mut oon pärjänny ilman panadolia, eli ei oo ollu menkkakipujen luokkaa edes. Sit lisäks on nyt joitain päiviä tuikkinu alapäätä. En osaa selittää paremmin, mut ainakin tuolla FB:n puolella tajuttiin heti mitä tarkotan. Eli ei oo kysessää mitään sukkapuikkokipuja, koska en laske näitä vielä kivuiksi, mutta sellasta vähän pistelevää tuntemusta, jota toi tuikkiminen kuvaa parhaiten.
Mahan kasvusta olitte myös puhuneet täällä. Eli itsellä on ylipainoa ja myös sellanen tausta, että oon pari vuotta sitten laihduttanut 27kg reilussa puolessa vuodessa. Tosin koska en osannut sitten pitää elämäntapoja sellasena, että kilot ois myös pysyny poissa, on n. puolet niistä tullu takas. Mutta kroppahan tietenkin muuttu ton laihtumisen seurauksena, eli mulla on tota omaa vatsaröllykkää tossa edessä. Tosin nyt vauvan myötä sitä röllykkää ei enää pysty vetämään sisäänpäin juurikaan. Ja koska osa siitä röllykästä on myös sellasta löysää ihoa, missä on rasvaa (so lovely!) niin, mun vatsa roikkuu vähän jo nyt. Vaatteilla pysynyt tähän asti kuosissa, mutta nyt äitiyshousuihin siirtyessä, ei vaatteet enää tue samalla tavalla. Sain kaverilta pari masutuubia ja täytyy myöntää, että tuntuu aika hyvältä ,kun laittaa sellasen ja sit jotain mekkoa+leggaria tai äitiysfarkkuja jalkaan. Suosittelen. Estää kuulemma myös raskausarpien tuloa.
Ja sitten niitä eilisiä
NP-ultrakuulumisia. Eli pikkukaveri olikin sitten sen verran vilkas tapaus, että pomppi siellä oikein kunnolla. Ei meinattu saada mittoja otettua, kun toinen pomputteli menemään niin, että hävis kuvasta lähes kokonaan välillä Lääkäriäkin nauratti, että tällä on täällä trampoliiniharjotukset menossa. Pitkän houkuttelun jälkeen sitten saatiin sen verran kuvia, että saatiin ne mitatkin otettua
syke 167
niskaturvotus 1,4 (normaali)
kaverin pituus päästä peppuun 49,4 mm (vastasi päivälleen menkoista laskettuja viikkoja)
Verikokeiden tulokset tulee parin viikon sisällä, sitten tiedetään loput. Eli toivottavasti myös ne olis normaalit.
Na-dene ja pieni pomppiva 11+6