Heips!
Täällä poksuu tänään rv 36+0! :heart: Esikoinen syntyi rv 40+1, joten jos tämä tulee samoihin aikoihin, tässä ois vielä neljä viikkoa odoteltavaa... kuulostaa pitkältä, mutta niinhän se odottavan aika aina on.
Jos ajattelee toisinpäin, että silloin rv 4, kun teki positiivisen raskaustestin, odotettavaa oli vielä 36 viikkoa!
Täällä on tosi ruman näköistä ja harmaata.
Sataa jotain veden ja rännän tapaista sekoitusta... Odotan jo niin lunta ja pakkasta! Ja joulua! Olen niin jouluihminen... tälläkin hetkellä soi taustalla joululaulut, poika on päikkäreillä...
Uusille tervetuloa mukaan!
Ihanaa, kun täällä on nyt ollut näin aktiivista.
Itsekin on ihan pakko joka päivä täällä nykyään käydä!
Hanne70: Voi kun kuulostaa pelottavalta, onneksi oot kuitenkin nyt hyvässä seurannassa ja noin pitkillä viikoilla.
Tsemppiä sinulle ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!
Tilasin äsken "vähän" joululahjoja lapsille, esikoiselle ja tälle masuvauvalle... huh, tais vähän karata käsistä, mutta nyt on ainakin ihania vaatteita koko kevääksi molemmille... Oon ihan hurahtanut lastenvaatteisiin, varsinkin noihin vähän uusretrotyylisiin ihaniin kuvioihin...
Eilen illalla ja viime yönä oli tosi outo olo, mahaa kiristi niin että tuntui kuin koko vatsanahka repeytyy... Tosi tukala olo. Yöllä näin tosi levottomia unia, että oisin ollut ollut vasta alkuraskaudessa ja kävin ultrassa, eikä kohdusta löytynykään mitään... Sit kun heräsin, ihan vauhkona tunnustelin masua ja liikkeitä. Aamulla kun poika heräs, se kysyi: "Äiti, mitä sun masulle on tapahtunu?" Olin silleen, että mitä ihmettä?? Poika kokeili masua ja sanoi: "Kun se on ihan tuollainen". En sit tiedä, mitä toi kohta 3 vee oikein tarkoitti...
Huomenna neuvola ja aion puhua siellä tästä vähän huolestuneesta mielialasta, liikkeiden vähyydestä ja pelostani, että tää masuvauva on ihan hirmu suuri. Teidän juttujakin kun oon lukenut, niin melkein kaikki teistä on olleet nyt jonkinlaisessa painoarviossa ultrassa. Itse en ole ollut yhtään missään eikä täällä päin pääsekään. Vaivaa mieltä. :/
Sori omanapainen kirjoitus tällä kertaa. Ihanaa isänpäivää kaikille sitä viettäville!
Merve ja masupoju 36+0