Oisin minäkin lähtenyt tänään heti käymään sairaalassa, jos tämä masuasukki tuolla yksiössään olisi ollut laiska koko yön. Mutta onneksi hän alkoi liikkua ja nyt tuntuu, että maha on sisäpuolelta mustelmilla.
Ja niin, olisihan se helpompaa tarkistaa kaiken olevan hyvin, kun nyytti on ulkona... mutta, minä en varmaan nuku yöllä kun vaan tillota, että hengittäähän hän
Alkaa jännittää, miten lähellä synnytys oikeasti on. Hui kauhistus! En minä oo vielä valmis.
ja synnytysvideoita en oo kattonu, enkä ajatellutkaan katsoa. En halua tietää mitä on edessä.
Minäkin toivoisin, että myös tämä kaksplussan ketju jatkaa elämäänsä täällä myös syntymän jälkeen. Vaikka itse olen siinä kakkos fb-ryhmässä, niin täällä on kiva käydä kirjottamassa teille ihanille jotka ette ole. <3Ja nytten kun tämä on muuttunut mobiililaitteella helpommaksi kirjoittaa, niin helpottaa minun elämää kummasti. Niin harvoin pääsen tietokoneelle asti.
Päivitykset tosin saan tehtyä tietokoneella aina nopeasti ja se onnistuu minulta siis myös ensi kuun ja vaikka sitte sen tammikuunkin.
Ja ihana huomata, että tässä kuussa tämä on taas muuttunut aktiivisemmaksi. Varmaan nuo hiljaisemmat kuukaudet tuossa välissä vain kertoo siitä, että kaikilla oli niin seesteistä ja nyt kun alkaa synnytys lähestyä, niin olemme palanneet "piireihin"
KUMMIASIAA kommentoin itekin nyt vasta, meillä on kaksi kummia päätetty. Tai toinen päätetty jo kauan sitten, ennen koko raskautta. Minulle hyvin tärkeä ystävä ja mieheni tuntee hänet myös. Mutta eri vuosituhannelta.
Minulle tämä nainen on lapsuudessa ollut ja nyt nelisen viimeistä vuotta, kun löysimme toisemme uudelleen facebookin ansiosta. Mies ja tämä nainen on sitten pyörinyt samoissa porukoissa teini aikoina.
Hauska sattuma. Myös hänen miestään olemme miettineet kummiksi, mutta itse en hänen kanssaan ole ollut niinkään tekemisissä ja miehenikään ei niiden teiniaikojen jälkee . He siis ovat olleet kauan jo yhdessä ja nyt naimisissa sekä kahden ihanan pojan vanhempia. Mutta luulen, ettei kyseinen mies pahastu vaikka häntä emme pyydäkkään. Mukana hän saa olla lapsen elämässä tämän naisen kautta tottakai. Olkoon vaikka sellainen "piilokummi"
Toinen kummi vähän niinkuin kutsui itse itsensä ja en heti sitä silloin hoksannut kieltää. Nyt minua on alkanut ärsyttää koko ihminen, mutta toivon kovasti, että se johtuu näistä hormooneista ja on ohi menevää..
Tarkoitus olisi vielä miettiä kummisetät. Mutta saa nähdä. Miehen kavereista emme hyväksy oikeastaan ketään. Ja sekin potentiaalinen kaveri, joka on yhteinen, niin on pariskunta ja sieltä pitäisi pyytää myös tämä nainen.. Mutta saas nähdä.
Kamala kun tuli pitkä sepustus ja varmaan miljoona virhettä.