Moikka!
Eipä oo tullut kirjoteltua pitkään pitkään aikaan.. :/ Mutta eipä tässä ole ollut mitään ihmeellistä kerrottavaakaan
Tullut enemmän tuolla fb-ryhmän puolella viihdyttyä kun on niin kiva ryhmä sielä!! Toki olen lukenut kaksplussan puoltakin, mutta ihmiset eivät oikeen tänne näytä enään kirjoittelevan :/
Meillä menossa viikot 35+1 nytten. Kaikki mennyt raskauden osilta hyvin, paitsi että tytön tyllerö tykkää makoilla poikkitilassa. Viikon päästä olis viimeinen lääkäri käynti ja siellä katsotaan jos mahdollisesti lähettää käännytykseen, jos ei itse ole siihen mennessä kääntynyt. Käännytyksestä neuvola täti sanoi ettei aina onnistu ja edessä saattaa olla sektio. Nyt oon koittanut itteäni skarpata siihen, mikä on ollut tosin vaikeea kun joka suunnasta vaan puhutaan sektion negatiivisistä puolista..
Harmittaa kun asia ei ole mun päätettävissä, niin miksi ei voitaisi kertoa mulle vaan niitä positiivisia asioita?
Neuvola kuulumisia viikolla 34+0: paino noussut +500g viikossa ja yhteensän nyt 7,3kg. RR oli 124/82, sf-mitta 30cm ja vauvan syke 150
Hankinnoista: Meillä on ihan kaikki ollut jo valmiina pidemmän aikaa. Mä oon kauhee stressaaja ja tykkään että kaikki on ajoissa valmista/tehty. Joululahjatkin käytiin pari viikkoa sitten kaikki ostamassa..
Nimi asiaa: Meidän tyttöä on kutsuttu jo pitkään Linneaksi. Tahdoin että nimeä aletaan käyttämään jo odotusaikana, ettei sitten jää mitään mahanimiä syntymän jälkeen käyttöön.
Oisi kiva kuulla suljetun fb-ryhmänkin kuulumisia.
Täältähän me kaikki alunperin lähdettiin alkuraskaudesta liikenteeseen
Saanu ja Linnea 35+1 <3