Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Vaavimasu, post: 26371662, member: 1369"]</p><p>Helou..</p><p>Pikkaset kirjotukset taas</p><p></p><p>Ihana kyllä kun täällä näitä kaksosia monet tulossa!!! Itekki niin olisin toivonut, mutta mistäpä ne ilmaantuis yhtäkkiä ku ei suvussakaan ole.. No onhan noit ajo kolme ennestään niin eiköhän se yks kerralla riitä =) Mutta ihanaa varmasti tulee olemaan kahden pienen kanssa vaikka rankkaakin.</p><p>Itse kerään ympärilleni niitä ihmisiä joilla kaksosia =D luokassakin oli monta jolla kaksoset ja harjottelupaikoissa on monesti ollut kaksoslapsia saaneita =D</p><p></p><p>Meillä on vähän kans niinkuin kurrella että jos poika tulee niin vaatteita kyllä löytyy, mutta tytölle ostan kyllä kaiken maailman röyhelöt ja rimpsut kolmen pojan jälkeen!!!</p><p></p><p>Vaunuista..</p><p>Ostin joskus kierrätyskeskuksesta täysin ehjät tosi vanhat vaunut joilla kuskasin tota pienimmäistäkin vielä hänen ollessa isompi. ne on niiiin ihanat keikkuvat ja ehjätkin vielä, etten edes haaveile mistään uusista ilmakumirattaisista härveleistä joihin tarvii suunniilleen käyttöohjekirjan että osaa käyttää =D</p><p>Kunnon isot täyskumirenkaat vaan niin parhaat vaunut. Laitanpa joskus kuvan niistä. ne on mun aarre.</p><p></p><p>Äitiyspakkauksesta</p><p>Me ollaan jokaiselle se otettu ja niin otetaan nytkin jos sinne asti päästään. Jotenkin se on niin ihana että sen haluan pemostettavaksi aina =D</p><p></p><p>Äksyilystä</p><p>Mulla tuota äksyilyä on nyt kans kyllä ollu aikalailla.. Tuntuu etten osaakkaa ku tiuskia.. Inhottavaa. en minä aiemmissa ole huomannu mitään tällasta..</p><p></p><p>Niskaturvotusultrasta</p><p>Mulla se on aina otettu mahan päältä ultraamalla.</p><p></p><p>ViolaRose</p><p>Samat fiilingit täällä kans ettei taho uskoa että nytkö vois oikeesti saada käärön sylin asti.. keskenmenot jättää kyllä ison jäljen... Itse olen siitä onnellinen että nyt olen niiden viikkojen ohi mennyt kun sikiöt on kuolleet mahaan.. Ensimmäinen todettiin vasta nt ultrassa ja toinen jo ekassa neuvolassa..</p><p></p><p>Liikkeistä</p><p>Itse olen tuntenut ekasta joskus 16 vkoilla ja tokasta ja kolmannesta suunnilleen 14vkolla liikkeet ja kaikista on muistaakseni ollut etuseinässä istukka. Olen hoikka joten senkin takia tuntenut ajoissa liikkeet.</p><p>Toivottavasti nytkin tuntuis aikanaan. Niitä on niin ihana tunnustella.</p><p></p><p>Minkäslasilla ikäeroilla teillä on lapsia?</p><p>Meillä on 2004 syysuussa esikko keskimmäinen 2006 kesäkuussa ja pienin 2009 aprillipäivänä =D</p><p>Nyt sitten tulee tosiaan pidempi ikäero kun ei ole oikein ottanut onnistuakseen....</p><p>Pienin ja eka keskenmennyt siavat alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta ilman kortsua =D Siksi tuntuukin oudolta että sitten meni yhtäkkiä niin vaikeaksi tämän raskaaksi tuleminen ja pysyminen.. mutta nyt pitää yrittää elää tätä hetkeä.. nyt ollaan raskaana ja toivotaan että tämä sen määrätyn ajan kestää ja sitten sais sen pienen ihmeen syliin!!!</p><p>Olin jsut jo luovuttanut ja päätin että laitan vauvanvaatteet ja tarvikkeet myyntiin kun ei lasta enään kuulunut, kun sitten tein päähänpistosta testin kp 38 ja siihenhän ihan yllärinä itelle tuliki testiviivaakin vahvempi viiva samantien.. Kyllä oli ihana yllätys..</p><p></p><p>Nyt tästä taiski tulla kirja jo pikkuhiljaa, mutta eipä tota joudakkaan joka päivä kirjotteleen..</p><p></p><p>Täälläkin niitäkeskenmenoja on moni jo joutunut kokemaan.. sitä ei osaa sanoin kuvalla tunteita sinä aikana, ja toisten pahoittelut ei tunnu miltään.. Itselle tuntui että paras lohtu olis ollut kun joku vaan olis hiljaa rutistanut ja antanut itkeä niin paljon kuin tuntuu.. vaikka minulla ihana mies onkin, niin sitä en häneltä saanut.. Hänellä on oma tapansa purkaa suruaan, ja tottakai miehille se ei edes ole niin suuri juttu. Itsestäni tuntuu että välillä edelleen kysyn että miksi niin tapahtui ja tuntuu etten ole edeelleenkään varsinaisesti surrut surua pois.. Mutta onneksi nyt on jotain iloittavaa..</p><p>Keskenmenon saaneet.. Itkekää niin pajon kuin itsestä tuntuu ja antakaa ystävien ja sukulaisten lohduttaa!!! vaikka se sattuu niin siitä selviää jatkamaan elämää eteenpäin, ja uusi mahdollisuus on aina!!! Älkää menettäkö toivoanne!!! <3 Oikein isot rutistukset!!!! :heart:</p><p></p><p>Nyt täytyy kerätä pikkuviikarit kasaan ja tehdä evästä harjotteluun..</p><p></p><p>parempia vointeja kaikille ja pidetään ne pienet ihmeet tiukasti masussa!!!</p><p></p><p>Vaavimasu ja valonpisara 11+6</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Vaavimasu, post: 26371662, member: 1369"] Helou.. Pikkaset kirjotukset taas Ihana kyllä kun täällä näitä kaksosia monet tulossa!!! Itekki niin olisin toivonut, mutta mistäpä ne ilmaantuis yhtäkkiä ku ei suvussakaan ole.. No onhan noit ajo kolme ennestään niin eiköhän se yks kerralla riitä =) Mutta ihanaa varmasti tulee olemaan kahden pienen kanssa vaikka rankkaakin. Itse kerään ympärilleni niitä ihmisiä joilla kaksosia =D luokassakin oli monta jolla kaksoset ja harjottelupaikoissa on monesti ollut kaksoslapsia saaneita =D Meillä on vähän kans niinkuin kurrella että jos poika tulee niin vaatteita kyllä löytyy, mutta tytölle ostan kyllä kaiken maailman röyhelöt ja rimpsut kolmen pojan jälkeen!!! Vaunuista.. Ostin joskus kierrätyskeskuksesta täysin ehjät tosi vanhat vaunut joilla kuskasin tota pienimmäistäkin vielä hänen ollessa isompi. ne on niiiin ihanat keikkuvat ja ehjätkin vielä, etten edes haaveile mistään uusista ilmakumirattaisista härveleistä joihin tarvii suunniilleen käyttöohjekirjan että osaa käyttää =D Kunnon isot täyskumirenkaat vaan niin parhaat vaunut. Laitanpa joskus kuvan niistä. ne on mun aarre. Äitiyspakkauksesta Me ollaan jokaiselle se otettu ja niin otetaan nytkin jos sinne asti päästään. Jotenkin se on niin ihana että sen haluan pemostettavaksi aina =D Äksyilystä Mulla tuota äksyilyä on nyt kans kyllä ollu aikalailla.. Tuntuu etten osaakkaa ku tiuskia.. Inhottavaa. en minä aiemmissa ole huomannu mitään tällasta.. Niskaturvotusultrasta Mulla se on aina otettu mahan päältä ultraamalla. ViolaRose Samat fiilingit täällä kans ettei taho uskoa että nytkö vois oikeesti saada käärön sylin asti.. keskenmenot jättää kyllä ison jäljen... Itse olen siitä onnellinen että nyt olen niiden viikkojen ohi mennyt kun sikiöt on kuolleet mahaan.. Ensimmäinen todettiin vasta nt ultrassa ja toinen jo ekassa neuvolassa.. Liikkeistä Itse olen tuntenut ekasta joskus 16 vkoilla ja tokasta ja kolmannesta suunnilleen 14vkolla liikkeet ja kaikista on muistaakseni ollut etuseinässä istukka. Olen hoikka joten senkin takia tuntenut ajoissa liikkeet. Toivottavasti nytkin tuntuis aikanaan. Niitä on niin ihana tunnustella. Minkäslasilla ikäeroilla teillä on lapsia? Meillä on 2004 syysuussa esikko keskimmäinen 2006 kesäkuussa ja pienin 2009 aprillipäivänä =D Nyt sitten tulee tosiaan pidempi ikäero kun ei ole oikein ottanut onnistuakseen.... Pienin ja eka keskenmennyt siavat alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta ilman kortsua =D Siksi tuntuukin oudolta että sitten meni yhtäkkiä niin vaikeaksi tämän raskaaksi tuleminen ja pysyminen.. mutta nyt pitää yrittää elää tätä hetkeä.. nyt ollaan raskaana ja toivotaan että tämä sen määrätyn ajan kestää ja sitten sais sen pienen ihmeen syliin!!! Olin jsut jo luovuttanut ja päätin että laitan vauvanvaatteet ja tarvikkeet myyntiin kun ei lasta enään kuulunut, kun sitten tein päähänpistosta testin kp 38 ja siihenhän ihan yllärinä itelle tuliki testiviivaakin vahvempi viiva samantien.. Kyllä oli ihana yllätys.. Nyt tästä taiski tulla kirja jo pikkuhiljaa, mutta eipä tota joudakkaan joka päivä kirjotteleen.. Täälläkin niitäkeskenmenoja on moni jo joutunut kokemaan.. sitä ei osaa sanoin kuvalla tunteita sinä aikana, ja toisten pahoittelut ei tunnu miltään.. Itselle tuntui että paras lohtu olis ollut kun joku vaan olis hiljaa rutistanut ja antanut itkeä niin paljon kuin tuntuu.. vaikka minulla ihana mies onkin, niin sitä en häneltä saanut.. Hänellä on oma tapansa purkaa suruaan, ja tottakai miehille se ei edes ole niin suuri juttu. Itsestäni tuntuu että välillä edelleen kysyn että miksi niin tapahtui ja tuntuu etten ole edeelleenkään varsinaisesti surrut surua pois.. Mutta onneksi nyt on jotain iloittavaa.. Keskenmenon saaneet.. Itkekää niin pajon kuin itsestä tuntuu ja antakaa ystävien ja sukulaisten lohduttaa!!! vaikka se sattuu niin siitä selviää jatkamaan elämää eteenpäin, ja uusi mahdollisuus on aina!!! Älkää menettäkö toivoanne!!! <3 Oikein isot rutistukset!!!! :heart: Nyt täytyy kerätä pikkuviikarit kasaan ja tehdä evästä harjotteluun.. parempia vointeja kaikille ja pidetään ne pienet ihmeet tiukasti masussa!!! Vaavimasu ja valonpisara 11+6 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ISÄ?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Ukrainan naiset ovat isänmaallisia
19 min sitten
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Somalian entinen poliisijohtaja: Älkää lähettäkö lapsia tänne koraanikouluun"
Tänään 10:52
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Donald Trumpin laaja kannatus on osoitus rasismin hiipumisesta"
Tänään 10:38
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Tänään 10:16
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Viro valmistautuu sotaan: Valmis evakuoimaan koko väestönsä ulkomaille ja räjäyttämään kaupunkinsa. Todennäköisin kohdemaa evakuoinneille olisi Suomi.
Tänään 10:14
vierailija
10 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Paljonko muuten teidän jouluruuista tehdään itse kotona?
Tänään 09:22
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
7.
30 päivää jouluun
Tänään 08:58
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Onko täällä ketään?
Tänään 03:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 123
Aihe vapaa
2.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 118
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 118
Aihe vapaa
4.
Viro valmistautuu sotaan: Valmis evakuoimaan koko väestönsä ulkomaille ja räjäyttämään kaupunkinsa. Todennäköisin kohdemaa evakuoinneille olisi Suomi.
Started by vierailija
Tänään 10:14
Luettu: 97
Aihe vapaa
5.
Paljonko muuten teidän jouluruuista tehdään itse kotona?
Started by vierailija
Tänään 09:22
Luettu: 75
Aihe vapaa
6.
Started by vierailija
Tänään 10:16
Luettu: 69
Aihe vapaa
7.
Onko täällä ketään?
Started by vierailija
Tänään 03:00
Luettu: 66
Aihe vapaa
8.
30 päivää jouluun
Started by vierailija
Tänään 08:58
Luettu: 65
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Ukrainan naiset ovat isänmaallisia
2 min sitten
Aihe vapaa
3.
4 min sitten
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti 2.0
5 min sitten
Aihe vapaa
5.
Mihin autoon mahtuu 3 turvaistuinta?
6 min sitten
Lapset ja teinit
6.
Relaatio 1066 - talvi tulee
Latest: MAG1
8 min sitten
Aihe vapaa
7.
Suomen puolustusvoimien komentaja kenraali Janne Jaakkola haluaa jalkaväkimiinat takaisin Suomelle
9 min sitten
Aihe vapaa
8.
Perjantain tiskoteekki!
Latest: 9MM.
13 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*
Bottom