Moro
Kirille ensinnäkin hirveesti voimia tulevaan ja toivotaan että kaikki menis hyvin!!!
Voi hormonit...
Mä oon ihan kauhee... Oikeesti.. Vedin pultit opettajallekkin kun ei voi selventää tehtävää paremmin tai edes laittaa siihen liittyviä materiaaleja sp tai moodleen...
hermostun pienestäki vastoinkäymisestä.. raivoan koko ajan..
Kyllä nyt alan väkistenki ajatella että siellä täytyy olla tyttö kun on vähän niinku tuplahormonit
Sydänäänet saa tosiaan ihan ok kuulumaan, mutta taitaa olla istukka taas etuseinässä, kun kuunteleen niin joutuu sillai jännästi koukkaan sivusta ettei omat sykkeet sekotu..
Äitiyshousuista ja kaksosraskauksista
Mulla on aina ollu että mammahousut joutuu kaiveleen joskus 8vkon paikkeilla ja pompulat käyttöön normihousuihinki..
Mulla paljon tuttuja joilla kaksosia, niin ovat sanoneet ettei se maha silti sen isompi ole ollut kuin yhden lapsen raskaudesta. Jännä kun tuntuu että täytyyhän se olla jätti, mutta niin vain meinasivat. Mullakin on yleensä kasvanu tosi isoksi maha, ja ekaa kun odotin niin muistankin kun Rhodoksella oltiin joskus 26vkolla niin siellä kyselivät että kaksoset?
Eihän sitä ollu ite osannu ajatella oliko se pieni vai iso maha kun ensimmäistä kervaa kasvatteli.
Painosta.. Mullahan tippu vaan paino tässä alussa kun en saattanut syyä kunnolla, mutta veikkaan että kyllä se kohta alkaa nousta kun jo vähän saattaa syyäkkin..
Vogue
Täällä kans flnussa vetää lisää voimia alas, mutta jsonyt viellä jaksais 3pv harjottelua niin sitten saa olla ainakin kotona ja levähtää.. ei muutakuin lämmintä juomaa ja rauhassa oloa...
itse alan nyt jopähkäillä tosissaan, että jatkanko sittenkään mammailun jälkeen lähihoitajaksi loppuun, vai haenko taas terveydenhoitajaksi/sairaanhoitajaksi opiskelemaan, kun moni sanoo että nyt parempi mahdollsisuus voisi olla päästä tuettuna kuin valmiina... Siinäpä stressin aihetta sitten koko mammailun ajaksi..
Jenksula
Kyllä sieltä alkaa masu pilkottaa pikkuhiljaa =)
Ihana kohta meillä alkaa tulla niitä masukuvia enemmän ja enemmän kun pömpöt alkaa pullahdella esiin. Niitä masukuvia ei ikinä kyllästy katseleen!!!
Eli laittakaas rohkeesti niitä kuvia niin sitten kiva katsoa miten nopsaa lähtee kasvuun!
Oikein hyviä vointeja kaikille ja pysykäähän mukana!!!
Vaavimasu ja valonpisara 12+6