Kiitos
vogue ja
vaavimasu vähän tasaavista kommenteista.
Huomaa, että asiat joita ei oo esikoisen kaa kokenut, herättää huolta samoin ku kaikki muut asiat ekassa raskaudessa
Mulla on tosi nuori, itteäni varmaan 10v nuorempi se neuvolan hoitaja- viimeeks taas oman äitini ikäinen- niin on erilainen se tyylikin millä asiat sanoo- että ottaako ne sillai, et kaikki hyvin, vai et ehkä jotain hullusti.
sairaalassa olosta meillä synty esikoinen ma illalla ja pe iltapäiväl päästii kotii. Oli mulle ihan liikaa tuo 4-5pvää, eli tääl päästävät perinteisesti 3. pvä pois ensisynnyttäjät jos kaikki ok, eli mulle iltasynnyttäjälle se ois ollu to- mut sit labrassa sössivät jonkun vauvoista synnyttyä otettavan napanuoratestin (mikä siis kuulemma otetaan, mut jos kaikki hyvin niin siitä ei ees mainita) no meillä se testi oli menny jotenki pieleen, ja piti mittauttaa uudelleen, joten jouduttiin jäämään vielä pe asti- ja silloinkin lääkäri niin kiireinen, ettei kerenny tekee poislähtö tarkastusta kun vasta 14 jälkeen... olin lähinnä siis uupunu siitä nukkumattomuudesta. 3 äitiä plus vauvat huoneessa, yhdellä sokeriarvot mitattiin vissiin 4 kert yössä- toisen vauva huusi koko yön, ja sitten perus yököt kävi ne normi kierrokset, eli melkone trafiikki oli.
No nyt on uusi osasto, kahden hengen huoneet (perhehuonetta ei saada, ku ei olla ensisynnyttäjiä.) ja sain täyttää sellasen lomakkeen np-ultran yhteydes- mis kysyttiin toiveita liittyen lapsivuodeaikaan sairaalassa- ni kirjotin, et nopea kotiutuminen- jos vauval kaikki hyvin- huonojen unen lahjojen takia.
vaatteista odottelen rak.ultraa sukupuolen paljastustoiveissa- sitten vasta vaateostoksille.
onko muilla ärsyttäviä sukulaisia, vai vaan mulla,vai oonko jotenkin hormoonikimppuna vaan..
Meillä on esikoinen poika, niin ärsyttää, kun sukulaisllta on alkanu tulla rasittavaan sävyyn kommenttia, että nyt onkin sitte tyttö tilauksessa, siihen kommentoin että pääasia että nyt pääsis vaik elävän vauvan synnyttämään..
Mä oon vaa ehkä joutunu olee niiten kaa liikaa tekemisis tän mei remontin takia. lasketun ajan utelut senkun kiihtyy- ja edelleen että voi varata hiihtoloman- ettei mee ristiäisten kaa päällekkäin-- no vähä huono alkaa povaamaan, et millo synnytän, ja ollaanko kunnossa- et ei kaikilla vauvat synny LA:na - eikä siitä aina 6 vkon päästä oo ristiäiset....
nyt meen pakastaa mustikoita.
mame18+1