Palattu taas kotiin reissusta. Oltiin kavereiden mökillä, jossa sitten pimeässä söin homeista leipää. Ehdin pari haukkua ottaa rieskasta ja ihmetellä omituista makua ennen kuin kehtasin emännältä tiedustella taskulamppua ja huomasin, että leivässä oli homepilkkuja. Olen syönyt valion juustoa ym ihan hyvällä omallatunnolla enkä ole stressannut syömisistä, mutta nyt sitten vähän huolestuin. Leivässä olevassa homeessa voi kuulemma olla jotain myrkyllistä, joka aiheuttaa maksavaurioita, mutta en jotenkin jaksa uskoa, että kaksi haukkua tekisi vauvalla mitään. No eipä asialle enää mitään voi! Mutta mikä ihaninta, mies sai eilen tuntea potkut
Jee, ja keksittiin vihdoinkin nimi myös tyttövauvalla. Pojan nimi on ollut mielessä jo pitkään, mutta tytöstä ei haisuakaan. Luin sitten esikoisen odotuskirjaa ja sieltähän se nimi pomppasi silmiin samantien eli on se mikä esikoiselle piti antaa, mutta päädyttiin toiseen, kun parhaimman kaverin veljellä oli nimi jo käytössä. Kaveri siis on molempien kummi, joten hänelle olisi voinut olla hankalaa. Mut siis nimi otetaan käyttöön, jos tulokas on tyttö, niin kuin luulen. Masu ihan samanmallinen kuin tytöistä on ollut eli leviää sivuille ja sykkeet ihan samat kuin edeltäjillä. Luojan kiitos miehellä ei ole mitään poikatoiveita 2:n tytön jälkeen vaan totesi, että oikeastaan olisi aika hauskaa, että perheessä olisi 6 tyttöä (koiratkin siis narttuja) ja vaan 1 mies. Mies on muutenkin aika naisvaltaisella alalla eli kouluttaa parturi-kampaajia eli tottunut tulemaan toimeen tämän meidän superhelpon sukupuolen kanssa
Mulle ei ole väliä, mutta jos tulisi poika, niin pääsisi shoppaa vaatteita oikein urakalla! Mut voihan tuolla 3:lle tytöllekin ostaa uuden garderobin, kun noita edellisiä vaatteita on tullut jo katseltua 2:n päällä. Kunhan vaan syntyisi terveenä, mulla on koko ajan edelleen ihan kauhea huoli päällä...