joulukuun toiveikkaat : PIINAILIJAT !!

Alkuperäinen kirjoittaja kajastus:
Suuri kiitos kaikille onnittelijoille!!!!
Toivottavasti pääsen pian onnittelemaan TEITÄ!!

Mikä sani-sani sun lämpöilytilanne nyt on? Mullakin oli lämpö välillä 37,5 ja väillä taas 36,6. Eli aikamoista vaihtelua ja plussa tuli silti.

Mitenkäs hunajabubu sun painosi laita on? Vieläkö on laskenut vai onko jo tasaantunut?

Muutenkin omista piinailuoireista sanoisin sen, että mielestäni mussa ei ollut mitään yleisestä poikkeavaa oireilua mikä olisi viitannut plussaan. Lugeistahan johtuu rintojen kipeytyminen ja huonosti nukkuminen ym kaikki. Jo pp9 olin ihan varma että mitään kiinnittymistä ei ole tapahtunut koska pääni alkoi särkeä tai tuntua sellaiselta painavalta kuten aina viikkoa ennen menkkoja. Samaten kiukustuin lähes kaikesta, kuten aina pms aikaan (ja näiden hoitojen aikana kyllä melkein muutenkin) ja kaiken lisäksi tuli sitä tiputtelua pp11. Ja silti plussasin. En tiedä onko mulla "uskoa" hoidon onnistumiseen ollut missään vaiheessa, TOIVOA sitäkin enemmän.
Hei
Tasaantunut on.
 
Hei taas!!!
Mulla on nyt pp10 ja ei oo oikeen ihmeempii tuntemuksii. Ainoastaa edelleen "lugesteronista johtuvaa" tissit kipeät, maha turvoksissa ja hiukan etoo. Lämpöilyä edelleen 36.8-37.1 ja normaali on 36.4. Alkoiko menkat normaalisti jos nega, vaikka olikin lugesteron tai muu hormooni käytös?
 
mut nyt ne on loppu . :( mulla oli:
- kylmä
- lämmöt koholla
-kuuma
- kuumataallot
-menkkakipuja
-nenän tukkoisuus
- veri nenästä
-väsymys
- heräessäni hiukset märkänä ( hikoilua )
- pahoinvointia
- huimaus
-hermostuneisuus
- yöllä herääminen 1 tunnin välein
- rinnat kipeet ja paisunu
- alvatsa turvotus (varsinkin aamusin )
- lisääntynyt virtsaamistarve
- pää kipee

mutta ei pian näistä ENÄÄ MITÄÄN :eek: :ashamed:
et nyt sit pelottaa , et mitä töästä oikeen tulee .. luultavasti nega.
mulla siis nyt pp 10
 
pp11 menossa ja on kans ollu kaikki mahdolliset oireet mitä vaan voi olla. Ja muutaman päivän jo on välillä alavatta ollu just sillain kipee,että menkat alkais,mut ei oo ollu mitään vuotoo. Monentenakohan päivänä sitä uskaltais jo testata vai pitäskö vaan malttaa odottaa perjantaihin? Sit vielä noista testeistä, mikähän olis kaikkein "herkin"/paras?
Voimia piinailuun kaikille!
 
nyt on jo tiistai. meillä sama testipäivä =) mä en tiä noita testeistä ,kun vaan ovistesteistä digitaallinen , mutta luulen, et se digitaalnen raskaustesti on hyvä. mutta kaippa niit on jotain halvempiakin hyviä.
 
meni kyllä viikonloppu ja eilinen tosi nopeesti kun oltiin miehen kans mökillä,mutta tuntuu että tää päivä ei taas lopu koskaan! eihän tässä tosiaan ole enään montaa päivää. Ja kai se testituloskin on varmempi kun jaksaa odotella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sani-sani:
nyt on jo tiistai. meillä sama testipäivä =) mä en tiä noita testeistä ,kun vaan ovistesteistä digitaallinen , mutta luulen, et se digitaalnen raskaustesti on hyvä. mutta kaippa niit on jotain halvempiakin hyviä.
Heips saga77 ja sani-sani!
Mulla on kans verikoepäivä 19.12.2008, mutta en malta odottaa sinne asti, joten ajattelin tehdä huomenna testin. Kuulemma kaikki apteekin testit ovat hyviä.
 
Hei!
Vieläkö tähän piinailupinoon mahtuis ? Itsellä siirto oli pe 12.12, eli pp4, vasta menossa.
Tämä on mun 3. ivf-hoito. Päätin, että oireita en rupea ollenkaan miettimään, koska viime kerrallakin tuntu kaikki oireet olevan ja kuitenkin negoja on ollut.
Vatsannippailuihin en osaa edes kiinnittää mitään huomiota, kun pari kuukautta sitten leikattiin endometrioosia ja noita vatsakipuja on ollut muutenkin päivittäin.
Positiivisesti olen yrittänyt tähän siirtoon suhtautua ja olla stressaamatta, mutta mitäs sille omalle luonteelleen voi...
Onnea kaikille jo plussanneille :flower: ja voimia negan tehneille :hug:
 
oon pahoillani hunajabubu :hug:
Mulle ei puhuttu mitään että pitäs käydä verikokeessa käskettiin vaan tehdä testi 19.12 ja sit soittaa mikä oli tulos. Onko toi verikoe muualla ihan normaali käytäntö? Voikohan terkkarin labrasta ite vaan varata ajan?
Plussa tuulia kaikille++++++++ :whistle:
ja jaksamista neganneille :hug:
 
saga77 Meillä ainakaan TAYS:sissa ei saa lähetettä veritestiin vaan pitää kotona testailla kotitestillä :( Yritin juuri kysyä labrasta, että saisiko tulla testiin ilman lääkärinlähetettä jos maksaa itse niin vastaus oli EI. Eli pitäisi sitten mennä johonkin yksityoselle lapsettomuusklinikalle testiin ja se maksaa sitten ainakin sen 50 e :( ja nekin on silloin kiinni kun mun pitäisi testata joten koti hommiin joudun tyytymään.
 
hyviä ja huonoja puolia .mä tykkään tayssissa oli aiva ihanat hoitajat ja lääkäri .. ainakinmulla :) mut se huonot puolet on just nää, kun joutuu olla ilman sitä veritestiä.. koska sen sit saa ?? ja toinen on kunpunktioidaan niin ei saa tietää, kun samana päivänä onko siirrettävää vai ei =)
mekin asutaan tampereesta n. 250km pääs . meille vaan sanottiin , et lähtekään vaan tuleen , et soitamme sitten jos ei oo siirrettävää niin voitte kääntyä takas . :eek: :ashamed: sai siis pelätä koko matkan ja vielä paikan päälläkin oltiin melki tuntia ennen .. pelkäsin sielläkin , et koska ne soittaa ..
 
Heip,

Meillä taas lääkäri nimenomaan sanoi, että he haluavat tietää HcG-arvon, koska se vaikuttaa tuleviin hoitoihin, eli oliko edes kiinnitymisen yritystä, vai oliko pyöreä nolla. Nytkin kun klinikka on kiinni, lääkärini kirjoitti minulle lähetteen, jotta voin käydä oikeana päivänä verikokeessa toisaalla. :)

Näyttävät nämä käytännöt olevan niin erilaisia paikasta riippuen.
 
Ollaan oltu tampereen väestöliitossa näissä hoidoissa,et täytyy sit varmaan perjantaina kysyä,kun soittaa. Sillon siirron jälkeen ne pyysi vaan testin jälkeen soittaan et mikä oli tulos,siis oli se sit + tai - !Ne kyllä jää kans joululomalle sieltä väestöliitosta,et en tiä kerkiääkö siä enään verikokeessa käymään. Onneks rupee nää pp:t oleen jo vähissä,kun pp12 jo mennään!
Ylihuomenna jo saa sit testailla.
Me saatiin tietää siirtopäivän aamuna jo että mikä on tilanne. Aika outoo että ajatetaan kauempaakin. No onneks ette kuitenkaan ajaneet turhaan! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja saga77:
oon pahoillani hunajabubu :hug:
Mulle ei puhuttu mitään että pitäs käydä verikokeessa käskettiin vaan tehdä testi 19.12 ja sit soittaa mikä oli tulos. Onko toi verikoe muualla ihan normaali käytäntö? Voikohan terkkarin labrasta ite vaan varata ajan?
Plussa tuulia kaikille++++++++ :whistle:
ja jaksamista neganneille :hug:
Hei!
Ei ne sit ollu kunnon menkat. Tein aamul testin ja oli positiivinen. Meen pe labraan ni sit o 100% varma. Mulle sanottiin TYKS:issä et verikoe, näyttää kotitesti + tai -.
 
Paljon onnea hunajabubu!! :flower: :flower:
Taidan kanssa jo tänään testata,ei millään malta huomiseen!
eikös sullakin ollu vasta huominen se testi päivä ja kuitenkin eilen jo sit näytti plussaa!
 
Onnittelut kaikille plussanneille =)

Millä testeillä olette testanneet, kun saa noin hyviä tuloksia? Ite ajattelin testata huomenna, vaikka vähän ollutkin ruskeata vuotoa ja pp 12 näytti testi negaa. Ihan vaan varmuuden vuoksi. voi ainakin sitten progesteronin lopettaa, jos on nega.
 
Mä testailin kans aikasemmin tolla marketin rfsu testillä ja yks ois vielä jäljellä. Lisäks on apteekista ostettu first signal testi. Kyllä tekis mieli tehdä jo testi tänä iltana...loppus ainakin tää vatvominen ja epätietoisuudessa olo. Aamulla vois sitten soittaa OYS:iin ja varailla paikkaa pas:iin heti kun vaan mahollista. Kylmähän niiden alkioiden siellä pakkasessa on :LOL:
 

Yhteistyössä