Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

Alkuperäinen kirjoittaja soja:
omaa: joo, siis miut saa pudottaa pois listoilta. nega mikä nega. toivo alkaa hiipua... Olin viikonlopun nettipimennossa reissun päällä, joten en oikeen oo nyt mukana mitä tänne kuuluu... koitan päivittää tietojani pikkuhiljaa...

Jaksamista kaikille!

soja, vetäytyy nuolemaan haavoja ja syömään pipareita
Hei!
Voimia ja jaksamisia :hug:
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Tiistai 16.12.2008


MinzuS: 2. IVF, punktio 1.12., siirto 3.12. pp13 HEL DIACOR

Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp12 OYS

Hunajabubu: 1. ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp11 TYKS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12., siirto 5.12. pp11 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp11 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12., siirto 10.12. pp6

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12., siirto 11.12. pp5 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12., siirto 11.12. pp5 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12., siirto 12.12. pp4 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12. pp4 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12., siirto 12.12. pp4 OYS

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12. pp-- HEL FELICITAS

Musca: 2. ICSI, punktio vk 51, siirto ? pp-- VÄESTÖLIITTO



Haamuilijat:





Ihmeidentekijät:

kajastus




Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja


 
Firefox :hug: Kävitkö veritestissä? Kotitestille vielä sattaa näyttää virheellisesti negaa kun vasta pp 12, viimeksi minullakin näytti haamun vasta pp13 illalla ja juu testasin pp 11 lähtien joka aamu ja ilta :LOL: . Sulla on vielä toivoa :hug:
 
Kyllä siinä testissä oli kaksi viivaa, mutta testiviiva aika hailakka. Huomenna aamulla menen siis verikokeeseen ja tulokset saan iltapäivällä. Kyllä mulla nyt on vähän sellainen kutina, että käy samalla tavalla kun sen mun edellisen plussan kanssa, eli silloin verikoearvo oli vaan 15 ja siitä viikon päästä nega.

On siellä jotain yrittäny ainakin tapahtua, mutta huomenna tiedetään enemmän.

Älkää onnitelko vielä, odotellaan huomiseen, pitäkää peukkuja :)
 
Olen pahoillani Firefox :'( mutta olen samaa mieltä kyllä Mariccen kanssa, ettei kannata ihan vielä luovuttaa. Haleja sinulle :hug:

Minzulle pidän peukkuja, että viiva vahvistuisi nopeasti d:)b

(.) Viime yönä heräsin kun nippaili ja juili oikein mukavasti alavatsasta sekä keskeltä, että oikealta puolelta. Ei ollut kuviteltua, kun tapahtui useamman kerran. ;) Mitä se sitten merkitsee, kuka tietää, mutta oli edes jotain tuntemuksia. :LOL: Kyllä tämä piinailu on kivaa. :headwall:

Janski pp5
 
Tein tänään sen negatiivisen testin pp 12 'cittarista' ostetulla rfsun testillä ja se näytti negaa. Pakkauksessa ei ole merkintää, et miten herkkä se on; joten onko kellään tietoa ? Netistä en löytänyt etsimällä herkkyyttä ko. testille Apteekista ostettu First signal-testi on herkkyydeltään 10 mlU/ml. Sen ajattelin säästää perjantaille...jos kuitenkin vielä herättelisin toivoa. Menkat ei ole kuitenkaan vielä etes alkaneet.

Keväällä tein testin vasta pp 16 ja se näytti hailakan plussan, joka sitten reilun viikon päästä muuttui negaksi ja veritesti näytti enää 7.

No kaikkea on kokeiltava...vielä en kumminkaan heittänyt kirvestä kaivoon :D
 
Heip Hunajabubu, olen pahoillani.:'( Oletko varma, että ovat kuukautiset? Mulle sanottiin klinikalta, että veritestissä pitää käydä, vaikka vuoto olisi alkanut, koska haluavat nähdä, onko arvo noussut yhtään. Voimahaleja ja tsemppiä sinulle. :hug:

Hienoa Firefox, oikea asenne. Pidän sulle peukkuja. d:)b

(.) Ei mitään kummaa täällä. Ei oireita. Vaikea uskoa, että mun sisällä on pikkuinen, kun ei mitään tuntemuksia ole. :eek:

 
Mie pidän teille kaikille peukkuja ja varpaita pystyssä... muutamilla jo kriittiset hetket... =)

ja hirveesti jaksamista ja halauksia neganneille, kyllä me pärjätään
:hug:

ja sitten te, keillä vielä piinailua enemmän jäljellä: toivotaan että odotuksenne palkitaan mitä parhaimmalla joululahjalla :heart:

Soja
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janski71:
Heip Hunajabubu, olen pahoillani.:'( Oletko varma, että ovat kuukautiset? Mulle sanottiin klinikalta, että veritestissä pitää käydä, vaikka vuoto olisi alkanut, koska haluavat nähdä, onko arvo noussut yhtään. Voimahaleja ja tsemppiä sinulle. :hug:

Hienoa Firefox, oikea asenne. Pidän sulle peukkuja. d:)b

(.) Ei mitään kummaa täällä. Ei oireita. Vaikea uskoa, että mun sisällä on pikkuinen, kun ei mitään tuntemuksia ole. :eek:
Heissan!!!
No nyt näyttää ettei vuotoo oo paljoon, mutta ei ollu pelkkää tiputtelua. Nyt on paljon parempi mielikin, sain itkut itkettyä.

Nyt taas klo 23.25 näyttää ettei oo vuotoo.
 
Halit kaikille neganneille :hug:
Peukkuja piinistelijöille d;)b

).( Minulle on nyt sitten joitakin oireita ilmaantunut: maanantaina meni nenä tukkoon ja eilen alkoi päänsärky sekä palelu jotka jatkuvat yhä, olenkohan tulossa kipeäksi vai olisivatko nämä hyviä oireita?? Mahassa on myös tuntunut joka päivä jotain pientä mutta ei mitään kovaa juilintaa. Perjantaina on veritesti joten pitkää aikaa ei tarvitse ihmetellä. Vastauksen saan myös perjantaina. :wave:
 
Hienoa Hunajabubu, ehkä olikin vain väärä hälytys. Noita vuotojahan voi olla paljonkin, eikä silti tarkoita, että raskaus keskeytyisi. Pidetään peukkuja d:)b

Toivotaan Dream, että nuo oireet toisivat plussan tullessaan. Paljon plussatuulia sulle puhallan. +++++++++++ :whistle:

(.) Ei tuntemuksia täällä. :( Voihan sekin olla merkki jostain. No, menen veritestiin maanantaina ja siihen asti pitää olla kärsivällinen. Tai ehkäpä testaan jo sunnuntaina.... (ai miten niin kärsimätön...)

Haleja kaikille ja paljon tarrasukkia. Meidän pinoon täytyy nyt saada lisää plussia b:)d
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Keskiviikko 17.12.2008


Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp13 OYS

Hunajabubu: 1. ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp12 TYKS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12., siirto 5.12. pp12 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp12 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12., siirto 10.12. pp7

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12., siirto 11.12. pp6 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12., siirto 11.12. pp6 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12., siirto 12.12. pp5 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12. pp5 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12., siirto 12.12. pp5 OYS

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12. pp-- HEL FELICITAS

Musca: 2. ICSI, punktio vk 51, siirto ? pp-- VÄESTÖLIITTO



Haamuilijat:

MinzuS



Ihmeidentekijät:

kajastus




Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja

 
Täällä piinailut jatkuu...... tuskallisen hitaasti. Eilen ja tänään tuli paperiin hiukan ruskehtavaa vuotoa, et onkohan tämä nyt se lopullinenn niitti mun negaan. Kovasti oon yrittänyt uskoa, et tässä vielä hyvin kävisi..mutta mutta... :headwall:
 
Heippa vaan kaikille.

Meillä eka ivf tammikuussa lyhyellä kaavalla lait. Kummalla kaavalla teille on tehty ja kumpaa on suositeltu?
Eka clomit 4kk sitten kaks IUI menopur, pregnyl -> nega

Tammikuussa sitten eka IVF jänskättää.
 
Ei ole vielä, kun meidän hoitopaikkahan lopettaa vuodenvaihteessa, joten saa nähdä mihin sitä varhaisultraan suuntais.

Mä olen niin onnellinen!

Tämähän oli nyt sitten 2.IVF:n tuoresiirrosta tämä plussa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janski71:
Hienoa Hunajabubu, ehkä olikin vain väärä hälytys. Noita vuotojahan voi olla paljonkin, eikä silti tarkoita, että raskaus keskeytyisi. Pidetään peukkuja d:)b

Toivotaan Dream, että nuo oireet toisivat plussan tullessaan. Paljon plussatuulia sulle puhallan. +++++++++++ :whistle:

(.) Ei tuntemuksia täällä. :( Voihan sekin olla merkki jostain. No, menen veritestiin maanantaina ja siihen asti pitää olla kärsivällinen. Tai ehkäpä testaan jo sunnuntaina.... (ai miten niin kärsimätön...)

Haleja kaikille ja paljon tarrasukkia. Meidän pinoon täytyy nyt saada lisää plussia b:)d
Juu oli väärä hälytys, ei älynny eilen et voihan ne menkat tulla normaalisti, vaikka ois paksuna. Tänään aamul testi plussa ja pe verikokeesta tulee 100% varmuus.
 

Yhteistyössä