Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

Pohtijatar, :hug: Nyt suuntaat ajatukset ensin jouluun ja sitten pas-hoitoon.

Hunajabubu, tuskin painon putoaminen mitenkään viittaa hoidon epäonnistumiseen. Päinvastoin, kun minä keväällä olin raskaana (ennen keskenmenoa), paino putosikin alussa, kun ruoka ei maistunut.

Oma napa: Eilen sekoittelin miehen avustuksella Pregnylin ja iskin nahkaan. Nyt täytyy vain toivoa, että se meidän yksi iso folli jaksaa siellä odotella huomisaamuun asti. Punktioon mennään perjantaina klo 9.15.

JOULUKUUN TOIVEIKKAAT[/b]

Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.

Torstai 11.12.2008

soja 2. IVF, punktio 26.11, siirto 28.11. pp 13 PKKS

kajastus 2. ICSI, punktio 26.11, siirto 28.11. pp 13

Siisami: 5. ICSI, punktio 26.11, siirto 1.12 pp 10 FERTINOVA

MinzuS: 2. IVF, punktio 1.12, siirto 3.12, pp 8 HEL DIACOR

Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp 7 OYS

Hunajabubu: 1. ICSI, punktio 3.12, siirto 5.12 pp 6 TYKS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12, siirto 5.12, pp 6 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12 siirto 5.12 pp 6 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12, siirto 10.12 pp 1

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12, siirto 11.12, pp-- HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12, siirto 11.12, pp-- DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12, siirto 12.12, pp-- TAYS

Tiinuli81: 1. IVF, punktio 10.12, siirto 12.12, pp-- TAYS

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12 pp-- HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12, siirto 12.12, pp-- OYS

Matsalu: 1. ICSI, punktio 12.12, siirto 15.12 pp--

Musca: 2. ICSI, punktio vk 51, siirto ? pp-- VÄESTÖLIITTO

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto joulukuu, pp-- HEL FELICITAS

Ihmeidentekijät:

Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar siirto siirtyy helmikuulle :hug:
Pohtijatar

[/quote]

pohtijatar :hug:
Maricce, Janski71 ja Vuokko75 Onnea siirtoon ja paljon tarrasukkia kaikille :heart:
Matsalu Onnea huomiseen punktioon.
Kris Onnea punktioon, onko se huomenna? En ole varma kun puhuit torstaista 12.12?
Siisami älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon sillä sä olet mun toivoni, koska myös sulla siirrettiin alkiot blastokysta-vaiheessa. Onko sulle muuten aiemmin siirretty blastoja?
kajastus ja soja plussatuulia puhaltelen kovasti viimeisiin piiniksiin ++++++ :whistle:

).( PP1 ja olo tuntuu ekaa kertaa punktion jälkeen normaalilta. Vatsassa ei ole ylimääräistä turvotusta ja munasarjojen kolotus on hävinnyt. Ehkä tästä on nyt hyvä aloittaa piinailut! Oon kyllä ihmeen rauhallinen mutta vielähän sitä kerkii pää tässä varmasti hajota kun miettii mitä se veljessarja on päättänyt tuolla masussa tehdä!

kris sorry, tarkoitin siis siirtoa, sullahan on PAS menossa.

Heip,

Maricce ja Vuokko75 Onnea siirtoon teillekin ja paljon tarrasukkia. Tulkaahan kertomaan kuulumisia. :heart:
Matsalulle ja Krisille onnea punktioon.
Siisamille voimia viimeisiin piinistelypäiviin samoin Kajastus ja soja paljon plussatuulia
++++++ :whistle:

(.) Nyt kyllä vähän jänskättää, että miten meidän solut on jakautuneet ja selvinneet nämä päivät... tänään pääsen minäkin piinailemaan... hurjan jännää... tulan sitten iltapäivällä kertomaan kuulumiset. :)

Halit kaikille :hug:

Heissan,

Onnea kaikille punktioon ja siirtoon menijöille. Ja kärsivällisyyttä piinilijoille. :heart:

Mulla oli siirto aamulla. Meni ihan hyvin. Neljästä hedelmöittyneestä vain kaksi oli siirtokelpoisia ja ne molemmat sitten siirrettiin. Mitään ei jäänyt pakkaseen. Harmittaa paljon, olin ollut niin onnellinen 11 munasolusta ja ehtinyt toivoa kunnon saalista myös pakkaseen. Lääkäri ei osannut sanoa syytä pieneen onnistumisprosenttiin, mutta oli sitä mieltä, että saatiinpahan paljon arvokasta tietoa, jos joudutaan uudelleen aloittamaan alusta. Silloin tiedossa olisi icsi.

Onko kellään tietoa/kokemusta, että mitä kokeita ja testejä kannattaisi tehdä, ennen mahdollisia seuraavia hoitoja. Olen epäillyt vuosia, että mulla olisi fibromyalgia tai muu mahdollinen reumasairaus, mutta sitä ei ole koskaan tutkittu. Ja moni lääkäri ja hieroja on kysynyt, että onko mulla mahdollisesti kilpirauhasen vajaatoiminta (olen niin herkkä itkemään ja kuulemma kaulakin näyttää sellaiselta? jne).

Nyt aion kuitenkin relata ja miettiä positiivisia asioita. Himpula ja Vimpula ovat nyt kyydissä ja jos ovat elinkelpoisia, niin sinne varmasti jäävätkin. Anoppi pyysi minua mukaansa tammikuussa Pirkko Jalovaaran rukousiltaan. Päätin, että menen, sillä kaikki keinot on käytettävä, etenkin jos niistä ei ole haittaa minulle ja ympäristölle :)

Voi ei Siisami :'( miksi vain huonoja uutisia meidän pinossa ? Lämmin voimahali sinulle. :hug:

Onnea Vuokko onnistuneesta siirrosta. :flower: toivotaan, että kaverit pysyvät kyydissä loppuun saakka. d:)b
Meilläkin oli pettymys viimeksi, kun ei saatu mitään pakkaseen, mutta simmosta se välillä on, ikävä kyllä. :headwall:

(.) Onnistunut siirto täälläkin takana. Meidän 7 munasolusta jäljelle jäi vain kaksi top-luokan alkiota, joista toinen siirrettiin ja toinen meni pakkaseen. Eivät kuulemma koskaan siirrä kahta top-alkiota kerralla. :eek: Nyt sitten vain piinaillaan ja lepäillään, kun lääkäri oli sitä mieltä, että lievä hyperi olis kipujen aiheuttaja.

Rentoja piinapäiviä kaikille ja paljon tarrasukkia ja plussatuulia. :whistle:

siisami :hug: miks jo nyt testasit? eiks pp10 ole liian aikaista???

Kajastus piinat samoissa, miten menee?

oma tänään sitten pp13 iltana tehty täydellinen negatesti. virallinen testihuomis aamuna, mutta tuskinpa tuo enää siitä miksikään muuttuu. voi kun ees tietäis miks tää ei onnistu koskaan!!! :'(

jaksuja muille, en nyt jaksa ajatuksella kommentoida....

soja

kajastus
No minä en nyt oikein ymmärrä yhtään mitään. Kirjoitinkin jo tuonne piinailijoihin vähän tapahtumia. Eli aamulla tehty haamuviiva, toiseen testiin illalla ei mitään, mutta kolmanteen taas haamu. Ja miehen pissasta ei tullut mitään :LOL: viivaa myöskään.

Kiitos plussatoivotuksista!!!!! Ilmeisesti ne tuottivat tulosta, sillä kyllä mulla nyt sitten ymmärrykseni mukaan haamuviiva on.

Huomenna on sitten veritesti. Siitä hcg määrästä riippuu taas paljon se, epäilläänkö kohdun ulkoista. Tiputteluvuotoa on ollut ja jo ihan menetin toivonikin ainakin ajoittain, kun tämä nyt on sellaista pyörremyskyä näitten uskojen ja toivojen kanssa. Kohdun ulkoinen mulla oli keväällä ja jos sellainen kerran on niin todennäköisyys toiseen kasvaa. Mutta silloin mulla oli ihan selvät menkat jo ennen veritestiä, joten olin todella yllättynyt kun veritestissä olikin hcg ihan vähän koholla. Siitä sitten arvattiin, että ulkoinen on. Nyt on onneksi ollut vain tiputtelua.

Suosittelen muuten sitten marketissa, ainakin Citymarketeissa, myytävää rfsu:n halpatestejä, ne näyttivät haamun, mutta apteekin Predictor ei näyttänyt mitään. Ilmeisesti tuo pahvitikku haistaa hcg:n pienemmätkin määrät paremmin kuin "erittäin herkkä" Predictor.

Odottakaahan nyt veritestin tulokset ennen kuin heitätte kirveenne kaivoon! Mä ainakin olisin nyt viiltämässä ranteita jos olisin tehnyt pelkästään Predictorin testin.

Olen nyt niin pöllähtänyt etten osaa mitään sanoa. Ihan todella pahoillani olen teidän neganneiden puolesta. Se on tuttu tunne. Tämä plussailu on uutta. Toivon sitä NIIIIN paljon teillekin!

Mulla on nyt kurjimpia mahdollisia uutisia. Olin siis tänään punktiossa: aluksi kaikki näytti jopa paremmalta kuin odotettiin: löytyi kaksi kypsää munasolua. Mutta kun niitä alettiin käsitellä icsiä varten, molemmat hajosivat. Ne olivat siis niin hauraita, että eivät kestäneet hoidon vaatimaa käsittelyä.

Tällä erää tämä oli nyt sitten tässä. Vetäydyn nyt nettipimentoon suremaan kurjia solujani. Parempaa onnea kaikille muille.

Täällä kans huonoja uutisia. Mun kohdalla tää eka IVF keskeytetään valtavan hyperstimulaatio riskin vuoksi :'( ultrassa näkyi kymmeniä pikkufollikkeleita ja yksi 17mm joten ei muutenkaan olis ollut järkeä lähteä punktioon. Tammikuun lopussa uusi suunnitteluaika. Mut saa poistaa listoilta. Plussa onnea kaikille.

Tiinuli ja Matsalu lämpöinen halaus teille molemmille :hug:

Kajastus toivottavasti hcg testissä toivottu tulos.

Mulla meinaa usko loppua kokonaan tämänkään hoidon onnistumiseen.
Mies jaksaa uskoa ja minä masistelen jo nyt pp9.
Testin teen ehkä pp13 aamulla, siitä sitten päättelen jaksanko lähteä verikokeeseen vai jätänkö väliin.

Matsalu :hug: Voimahaleja ja jaksamista. Hetki omissa oloissa varmasti auttaa prosessoimaan asiaa. Toivon paljon stemppiä tulevaisuuteen ja ensi kerralle paljon plussatuulia +++ :hug:

Tiinuli81 ikäviä uutisia sinullakin :hug: Jos jotain positiivista täytyy etsiä niin se varmasti olisi se, että teillä tämä kerta ei ollut ns. yksi hoito vaan teillä on vielä kaikki kolme hoitokertaa jäljellä. Tästä kerrasta varmasti opittiin paljon ja ensikerralla osataan korjata asioita parempaan suuntaan ja saadaan parempia tuloksia. Voimia kamalasti :hug:

kajastus Onnea haamusta :heart: Tulehan pian kertomaan mitä verikoe sanoi =)

Vuokko-75ja janski71 Onnea onnistuneista siirroista :flower: Nyt vain malttia piinailuun =)

siisami ja soja pahoittelut negasta :hug: mitä virallisen testipäivän testit sanoi?

JOULUKUUN TOIVEIKKAAT

Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.

Perjantai 12.12.2008

soja 2. IVF, punktio 26.11, siirto 28.11. pp 14 PKKS

Siisami: 5. ICSI, punktio 26.11, siirto 1.12 pp 11 FERTINOVA

MinzuS: 2. IVF, punktio 1.12, siirto 3.12, pp 9 HEL DIACOR

Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp 8 OYS

Hunajabubu: 1. ICSI, punktio 3.12, siirto 5.12 pp 7 TYKS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12, siirto 5.12, pp 7 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12 siirto 5.12 pp 7 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12, siirto 10.12 pp 2

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12, siirto 11.12, pp1 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12, siirto 11.12, pp1 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12, siirto 12.12, pp0 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12, pp0 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12, siirto 12.12, pp0 OYS

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12 pp-- HEL FELICITAS

Musca: 2. ICSI, punktio vk 51, siirto ? pp-- VÄESTÖLIITTO

Haamuilijat:

kajastus

Ihmeidentekijät:

Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu

Terkkuja omalaatuisesta alkionsiirrosta :LOL:

Elikkäs mentiin klinikalle ja mielestäni minulla oli rakko täynnä, kun monta tuntia olin ollut pissaamatta ja juonutkin paljon. Joo ei sitten ollut. Yrittivät löytää kohtua ja kamalaa survomista taas vatsasta. No eihän siitä mitään tullut. Lääkäri passitti mut odotushuoneeseen juomaan vettä 7 lasia ja antoi 2 nesteenpoistolääkettä. Sain vedet juotua ja meni muutama minuutti niin tuli kiire vessaan. Sinne hienosti pyttyyn yrjösin osan vesistä :x No ajattelin, että nyt on ihan ok olo ja uskalsin mennä oven rakoon huikaan miehelle, että hakee hoitajan. Ja taas tuli kiire pytylle, nyt vain en kerennyt kunnolla tähtäämään ja puolet meni ohitse :LOL: Silloin ei naurattanut, ei sit ollenkaan!!! Että terkkuja vaan taas niille jotka satuitte olemaan odotushuoneessa ja seuraamassa tätä näytelmää :wave: No sitten miut laitettiin tiputukseen, että saataisin rakkoa täyteen. No onnistuihan se sitten toisella yrittämällä se alkionsiirto B)

Elikkäs yksi 7-soluinen erkki siirrettiin köllimään miun vatsaan ja 6 huuru-ukkoa on pakastimessa odottamassa sulatusta. Niistä seitsemästätoista munasolusta oli 11 hedelmöittynyt ja lähtenyt jakutumaan ja sitten nämä seitsemän oli olleet (jos oikein ymmärsin) TOP alkioita, muut meni kantasolututkimuksiin (vai mihin se nyt oli :whistle: )
Onnellinen olen alkoiden määrästä, kuusi pakkasessa on kuitenkin paljon enemmän kuin viime kertainen ei mitään =)

Kaikille piinailijoille paljon kärsivällisyyttä ja tarrasukkia :heart: (mie käskin lääkärin laittamaan liimaa mukaan, että varmasti pysyy kyydissä :LOL: )

Terkuin Maricce PP0

Tänään siirrettiin kaksi alkiota luomupassina kohtuun, alkiot olivat menettäneet soluja. Saa nähdä miten käy. Nyt pakkanen on ekan IVF+ICSIN jäljiltä tyhjä.

Voimia kaikille myöhemmin onnistuville. olette urheita. :hug: :heart:

Voi ei Matsalu, olen pahoillani. :'( Lämmin halaus sinulle ja voimia tulevaan. :hug:

Ja sinullekin Tiinuli voimahalaus täältä. Harmi, että sinulle kävi noin. :hug: Onneksi, lääkäri ei kuitenkaan ottanut hypeririskiä. Minulla vain lievä hyperi, mutta ei ollenkaan kiva.

kajastus Onnea haamusta :heart: pidetään peukkuja, että viiva siitä vahvistuisi.
d:)b

No johan oli sulla reissu Maricce, mutta lopputulos silti hieno. Onnea ja tervetuloa piinailemaan. :heart: :flower:

Onnea myös sinulle SaanaS :flower:

(.) Olo on kurja, joten lepäily jatkuu. Eiköhän se siitä. :)

plussia kaikille +++++++++ :whistle:

Tiinuli ja Matslau voimia molemmille, tiedän tunteen aikaisemmilta hoitokerroilta :hug:
Kajastus varovaisesti onnea täältä lähettelen, toivotaan, että se plussa on
Mauriccen kanssa mennään samalla aikataululla. Tänään siirrettiin yks top- alkio :heart:
eli niistä 4 saadusta munasolusta kolme hedelmöitty, 2 voitiin vielä laittaa pakkaseen. Nyt alkaa sitten nämä pitkän pitkät piinispäivät....

kajastus
Voimia Matsalu ja Tiinuli :hug:

Onnea kaikille uusille siirron kokeneille ja vanhemmillekin piinaajille!!

Ja kiitos tsemppaajille :heart: !

Kyllä tämän aamuiseen pahvitikkuun tuli jo aavistuksen vahvempi viiva kuin eiliseen!! Ja aamulla kävin sitten verikokeessa ja vastaus oli positiivinen! Hcg oli 256, eli ainakin hormonin perusteella ollaan raskaana! Hoitaja sanoi, ettei ole mitään näyttöä siitä että pitäisi pelätä kohdunulkoista. Vuoto on kuitenkin ollut niin niukkaa, että tod näk kalvot on tallella ja pikkuinen olisi oikeassa paikassa.

Ultran sain vasta ensivuoden puolelle; 8.1 on taas yksi piinapäivä. Toivottavasti selvitään sinne asti.

Ihan hirveesti tsemppiä ja plussatuulia kaikille++++++++++++ :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

t. kajastus ja pikku"sisu" (4+2)

Yhteistyössä