toivoliini oi sun nicci jo on niin enteilevä
toivotaan että tärppi käy
juron-jaure onnea plussasta :heart: mä laskin uudestaa laskurilla, niin mulla onkin sama laskettu aika... eli 1.12.
mutta katotaan sitten aikanaan neuvolan penkissä mitä sanoovat lasketuksi ajaksi. se voi nyt sitten heittää...
on siis ite laskin päivät varsinaisen selkeän vuodon alettua. ja pistin kierron pituudeksi 27 vrk kuten se viimeksi olikin. siitä syystä se antoi tuon 1. 12. mutta sitten taas jos täytyys laskea ensimmäisestä tiputtelupäivästä.. niin.... siinä tapauksessa päädyn marraskuisten pinoon.... laskettu aika 27.11.
no, mulle on aivan sama missä kasassa oon, kunhan ite pysyn kasassa
ja en sitten muuten osaa päivittää tämmöstä pinoa... keskustelun osasin aloittaa, mutta siis pitäsköhän jonkun osaavamman ottaa sitten joukon johtohahmon virka??
oireita pistetäänpäs keskustelua viriämään... onko kellä jo millaisia oireita ollut?
itellä on reilun viikon ajan jo viillellyt kunnolla mahaa, nyt loppuviikosta oli semmonen outo maku suussa, mikä tuli ja meni. kova väsymys, ja aaltoilevasti etova olo. vallankin jos vatsa on tyhjä niin muistaa että äkkiä jotain suuhun.
mulla alkaa näkymään turvotuksena sitten jo varmasti tämän viikon lopulla, niin on jokaisesta ollut. ei mitään toivoakaan että saisin salattua... vallankin kun juuri oon hehkuttanut kaikille kuinka oon monta kiloa saanut laihdutettua
just niin, kannatti
oikein ihanaa päivää kaikille