Mulla olis esikoinen tulossa 23.12.12! Just joulun alla Toivottavasti tulee vähä etu ajassa että vois joulun viettää kotona eikä sairaalassa Eli nyt oon rv 11+1. huono olo, päätä särkee, varsinki yöllä tunnin välein joutuu juokseen vessassa, unettomuus, punasen lihan haju äklöttää, väsyttää, ummetus olis mun vaivoina. Ultra olis parin viikon päästä, eli rv 13+1. En malta mitenkää odottaa! Pelkään koko ajan ulko puolista raskautta tai tuulimunaa, mutta neuvola lääkäri sano että ne olis jo menny kesken jos olis ollu ja viittaa hyvin raskauteen jos ei edes sängystä nouse ja oksentaa. Monesti oksennan ennen ku nousen aamulla sängystä tai sit ku just oon menny nukkuun. Ja lääkäri sano että kannattaa syödä ennen ku nousee ylös nii suolakeksiä. Mä syön Tuc:keja ainaki 3 aamulla. Se vaa että joudun ottaa aamulla lääkkeet + kalkin ja odottaa vähintää 3 tuntia että voin ottaa raskaus vitamiinin ku se sisältää rautaa joka ei sovi thyroksiinin kans ja sit illalla vielä kalkin ja ei oo mukavaa jos oksennan thyroksiinit tai jonku noista vitamiinin pois...
Nii ja ikää olis 21 ja synnytän SatKS:ssa. Sukupuolta ei haluta tietää.
Nii ja ikää olis 21 ja synnytän SatKS:ssa. Sukupuolta ei haluta tietää.
Viimeksi muokattu: