Joulukuun pikkutontut

Heippa vain kaikille toooooooooooooodellakin pitkästi aikaa.
Itse en ole saanut aikaiseksi tuonne fb -ryhmään liittymistä, mutta tulin nyt tänne vain kertomaan ensinnäkin onnittelut Kishille ja toisekseen, että tein itsekin juuri positiivisen raskaustestin. LA olis arviolta 7.7., joten liityn nyt tuonne odotuspuolelle :)
Raskaus tuli yllätyksenä, tosin kyllähän sitä nyt aikuisena tiesi, mitä touhusi, mutta ei vain uskottu näin nopeaan raskautumiseen. Onnellinen olen, vaikkakin vähän jänskättää töihin paluu vuoden alusta ja siitä heti kohta taas äippälomalle jäänti.

Meillä tyttö jo 10kk ja viikko päälle. Kasvaa huimasti ja alkaa juuri hiffaamaan kuinka seisoa tukea vasten. Konttausvaihe on jäämässä kokonaan välistä, kun tykkää ryömiä joka paikkaan.

Mutta nyt kädet täristen tuonne odotus -puolelle ilmoittautumaan.. positiivisesta testistä siis vasta noin 10 minuuttia :D
 
kauris-82 voi että :heart: onnittelut!! :flower:
Miun synttärit oli lauantaina :) Ansu täytti eilen 11kk :)
Lunta on jo niin paljon että on päässy pulkkamäkeen :D
Suksia ja monoja pitää isommalle jostai kirpparilta etiskellä,et saap eskariin sitten,ei oo
ku niitä kenkä malleja. Ne viel käy keskimmäiselle.
Ansulle eilen puhkes kax hampia..kipeetä tekee,suppoo oon antanu. Kaikki puhenneet ja muut hampaat yhtee laskettuna ni 4 kipaletta. Imetän viellä.
Nyt kaffetta!

~ Marsu ja siskit ~
 

Yhteistyössä