Ihanaa, täällä oli eilen itkuton ilta. Luulen, että vatsavaivojen lisäksi, lapsonen on päässyt iltaisin vain liian yliväsyneeksi, mistä syystä on sitten alkanut käymään ylikierroksilla ja huutanut aina sen kolmesta neljään tuntia. Eilen otettiin normaalit tunnin unet kahdeksan maita, jonka jälkeen pidimme hyvin rauhallista profiilia koko illan. Tyttö nukkui käytännössä vielä toisenkin tunnin kainalossani sohvalla, syötiin pullollinen maitoa, vaihdettiin yöasu, jonka jälkeen siirryin tytön kanssa sänkyyn. Sängyssä alkoi taas huitoa kaksin käsin ja tuhista kovaa, mutta olin itse aivan hiljaa ja annoin tuttia sitä mukaa, kun huitoi sitä suustaan. Jossain välissä päästi sitten nälkäisen parkauksen, pullo suuhun ja siitä samantien lapsi nukkumaan kainalossani. Ei itkenyt lainkaan.. ja nukkui siitä 3,5 h yhteen putkeen.. aivan mahtava fiilis!!! Tänään kokeiltava samaa.. pelottaa vähän tuleva viikonloppu, kun lauantaina olisi meillä ristiäiset ja silloin on sukua yötä, että meneekö taas yliväsymisen puolelle illasta. Täytyy yrittää ettei menisi.
Täällä olen myös vähän huolissani, kun vauvan kakka tuntuu olleen nyt parin päivän ajan enemmän ripulimaista kuin normaalia. On imeytynyt lähes kokonaan vaippaan, ainoastaan vähän limaa jäänyt pinnalle ja ryynejä ei ole kaikissa kakkavaipoissa ollenkaan tai ihan vähän vain. Tyttö on muuten kyllä virkeä, syö hyvin ja pissaakin tulee, joten ei varmaan toinna liikaa tästä stressata. Meillä on ens tiistaina neuvola, joten pitää kysäistä siellä asiasta. Tosin minulla oli pari päivää sitten itsellänkin illasta maha sekaisin, joten olisinkohan syönyt sitten jotain hämärää...lapsella vain tuo löysä (siis normaaliakin löysempi ja vetisempi) kakka on vain jatkunut itseäni pidempään..
Ai, että odotan sitä, että saadaan nuo ristiäiset pois alta. Olen jotenkin stressannut niistä ihan liikaa.. lisäksi nimeäkään ei ole vielä päätetty.. eikä itselläni mahdu oikein mikään järkevä vaate päälle :'( Enkä raski/ehdi uutta ostamaan.. pitänee vain yrittää keksiä jotain..
Täällä olen myös vähän huolissani, kun vauvan kakka tuntuu olleen nyt parin päivän ajan enemmän ripulimaista kuin normaalia. On imeytynyt lähes kokonaan vaippaan, ainoastaan vähän limaa jäänyt pinnalle ja ryynejä ei ole kaikissa kakkavaipoissa ollenkaan tai ihan vähän vain. Tyttö on muuten kyllä virkeä, syö hyvin ja pissaakin tulee, joten ei varmaan toinna liikaa tästä stressata. Meillä on ens tiistaina neuvola, joten pitää kysäistä siellä asiasta. Tosin minulla oli pari päivää sitten itsellänkin illasta maha sekaisin, joten olisinkohan syönyt sitten jotain hämärää...lapsella vain tuo löysä (siis normaaliakin löysempi ja vetisempi) kakka on vain jatkunut itseäni pidempään..
Ai, että odotan sitä, että saadaan nuo ristiäiset pois alta. Olen jotenkin stressannut niistä ihan liikaa.. lisäksi nimeäkään ei ole vielä päätetty.. eikä itselläni mahdu oikein mikään järkevä vaate päälle :'( Enkä raski/ehdi uutta ostamaan.. pitänee vain yrittää keksiä jotain..