EevaN todella paljon jaksamista
Harmi, etteivät tarhassa ymmärrä tilannetta
New York Vaikea sanoa tuohon lapsenvahti asiaan mitään. Miten se mummo jos tulee teille (jos on lähdön aikaa selvänä) niin onko sitä tyyppiä että on oma pullo laukussa piilossa vai miten? et jos teillä ei oo mitään isoa baarikaappia missä on viinakset näkyvillä niin ettei sille tuu mitään himotuksia niistä sitten niin pakkohan sen on selvänä olla jos ei oo mitä ottaa...
Kauris Mua alko hymyilyttää tuo sun avokki
Ihana, että toinen on alkanut valmistautumaan
m0308 Kannattaa varmaan käydä tarkistuttamassa, että onko valkovuotoa vai mitä se on. Mulla on tota vetistä valkovuotoa siis aivan järkkyjä määriä ollut jo pitkään ja sitten mä
hikoilen aika paljon, että joskus tuntuu että ihan senkin takia on haarovälikin märkänä....
Toivottavasti
Marma saat nauttia edes osittain ihanasta viikonlopusta
Harkkasuppareita tulee muttei kyllä muuta ja sauna vie ne mennessään hyvin tehokkaasti nekin....Mua kyllä kummastuttaa kun niitä tulee eniten levossa, tai sitten en vaan huomaa niitä kun on touhua.
Mä teetän nyt kyllä näitä ennakoivia synnytysoireita tuolta omasta mielikuvituksestani muuten, mutta tänään kun kävin isomman toimintaterapian aikana kaupassa niin oli pakko mennä kaupan vessaan isommalle hädälle kun tuntui että vauva painoi niin kovasti tuonne alaspäin ja tuntui kuin olisi tullut housuun jos en olisi mennyt, sitten kun pääsin kotiin ja istuskelin tässä koneella niin tuli muutama harkkasuppari ja taas sama homma, että vessaan täyty lähteä. Että jos vauva painaa noin paljon tuonne alas ja maha tyhjenee niin täytyyhän sitä kohta päästä synnyttämään
Meillä oli kuulemma mies eilen unohtanut tennisvuoron alussa puhelimen takin taskuun ja sitten jossain vaiheessa säikähtänyt että se on siellä ja sitten kun siellä oli ollut vielä yksi puhelu niin ollut varma, että mä oon soittanut että nyt tulee lähtö ja kohta on jo joku oven takana hakemassa
:heart: Mutta en ollut edes minä vaan sen veli joka oli soitellut
Hilipatuinen ja Silmukka rv 37+4 (on muuten tänään ne viikot kun pienempi synty
)