Supistukset sitten ne mitkä oikeesti tekevät jotain niin tuntuvat mulla kanssa enemmän selässä niinkuin mulla tuntuu menkkakivutkin selkäkipuna. Nyt ei oo kyllä niitä tuntunut vaan on ollut niitä ärsyttäviä harkkasuppareita jotka saattavat nipistää mahasta tai sitten tehdä sen, että on vaikea hengittää ja liikkua, mutta aina sitä odottaa että milloin ne alkavat siirtyä selkään ja reisiin, että koska on lähtö lähellä....
Gardenin synnytys kuulostaa juuri nappi synnytykseltä
Mä nukuin viime yönä todella huonosti, osaks noiden ärsyttävien harkkasuppareiden ja osaks sen takia että mies oli ärsyttävä
Laiteltiin viestiä kun luulin että sen keikka oli loppu ja sitten sieltä ei enää kuulunutkaan mitään, se sanoi että laittoi mulle viestiä takaisin että jää vielä sinne soittamaan (oli kysellyt multa ettei mulla oo mitään hätää jne. aiemmin jo) kun maksavat sitten extraa, no mä en sellasta viestiä ikinä saanut joten mä sitten oottelen ja oottelen ja välillä yritän soittaa että missäköhän on niin sitten saan lopulta kiinni ja selvyytttö asiaan niin kello on jotain 2 (puol yhen aikaan olin vielä vakaasti siinä luulossa että on tulossa kotiin kohta) kun sain ukon kiinni. En tiiä mitä aikaa tuli sitten loppujen lopulta, mä oon ite nukahtanut joskus kolmen aikaa ja musta tuntu että se tuli melkein heti perään, mutta sänkyyn se on tullut vasta kuudelta kun satuin kattoo kelloo kun se sinne tuli. Vähän olin vihainen yöllä kun olin yrittänyt soittaa ja vaikka olin sanonut ettei oo mitään hätää niin kyllä tossa puolessatoista tunnissa olisi voinut sattua jo ihan mitä tahansa. Eli tää päivä on mennyt nukkuessa ja ukolle luimuillessa.
Muoks. vielä
Vauvan liikkeistä kun mulla on ollut noita harkkasuppareita nyt varmaan kolme päivää aika tavalla niin musta on hassua että vauva on liikkunut tuon kolme päivää aika paljon
enemmän kuin ennen... Kun joku kauhukuva siitä että vauvalla on napanuora kaulanympäri ja sitten kun tulee supistus niin sitä ahdistaa ja supistuksen jälkeen niin liikkuisi että pääsee hankalasta olosta eroon. Voiko tuommoinen edes olla mahdollista???