Tosi paljon onnea Garden pojasta! Melko lailla puskista tuli tuo =) Synnytyskertomusta odotellen....
Adalmiinalla on kyllä jokseenkin pitkä vauvan haku reissu takana. Oiskohan nyt jo nyytti kainalossa? Mäkin muistan tuon odotuksen, kun jotenkin sitä kait aatteli, että kun käynnistetään niin käynnistyy kans. Mua ei kylläkään tarvinnut kuin vuorokauden käynnistellä, mutta siinäkin oli jo puolet liikaa
Kuopushan käynnistyikin sitten kolmessa vartissa ekasta tabusta. Tokihan mä olin jo pitkälti yliajalla, joten ehkä paikat oli valmiimpia.
Muillakin alkaa olla jo toinen jalka synnärin oven välissä. Itsellä tuntuu vielä melko kaukaiselta synnytys, vaikka kunnon suppareitakin on alkanut tulla. Mutta tiedän olla innostumatta niistä, kun niitä on aiemmissakin raskauksissa ollut ja silti on menty yliajalle. Kyllähän se tietty alkaa potuttaa, ettei oma synnytys ala, varsinkin kun joulutonttuja alkaa jo syntyä sinne tänne. Mutta yrittäkäähän nyt malttaa ainakin sinne 37+ viikoille, kun onhan se kuitenkin aika monella masukin parempi olla masussa vielä
Ei muuten, mutta tulee niin armottoman pitkä odotus, jos jo 34+ viikoilta alkaa odottelemaan synnytystä ja kun fakta kuitenkin on, että useimmat vauvat syntyy lasketun ajan tienoilla.
Sairaalakassiin olen jo heitellyt kaikenlaista ja kotiintulovaatteet vauvalle pakattu ja laitettu valmiiksi turvakaukaloon odottelemaan.
(.)
Supparit alkaa olla jo napakoita. Hyvä juttu! Valmistelee ehkä paikkoja tulevaan. Eilen nukkumaan mennessä tuli jo tasaseen ja säännöllisesti noin tunnin ajan, mutta lopahtivat sitten, onneksi! Viime yö meni täälläkin harakoille, kun esikoinen oli illan kuumeessa ja puolilta öin sitten oksensikin. Onneksi vain kerran, mutta jotenkin sitä sitten puolella korvalla koko ajan kuunteli, että tuleeko lisää. Kuopus päätti sitten herätä viideltä, vaikka nukahtikin mun syliin sohvalle sitten vielä ja nukkui kahdeksaan niin eipä siinä itse viiden jälkeen saanut kuin hetkittäin torkuttua. Nyt tietty molemmat lapset kotona, kun eihän niitä päiväkotiin voinut laittaa. Virtaa kyllä tuntuu olevan molemmilla ihan riittämiin, joten huomenna onneks taas saavat mennä päiväkotiin. Itse oon jo ihan tsippi ja väsynyt. Ehkäpä esikko antaa mun ottaa torkut, kun saan kuopuksen päikkäreille.
Viikonlopun vietänkin ystävän luona pikkujoulujen merkeissä. Ja ens viikolla pitäis vielä junalla puksuttaa tyttöjen kanssa mammalaan 200km päähän. Sitten ajattelin rauhoittaa menot ja nautiskella loppuajan. Tai nautiskella ja nautiskella, tytöt otan päiväkodista pois joulukuun alusta, joten menoa ja meininkiä todennäköisesti riittää sen jälkeen.
Kyllä täällä palstalla tulee käytyä nyt huomattavasti useammin kuin aiemmin. Niin on jo jännät paikat monella! Toivoisin kuitenkin, että suurella osalla vauvelit pysyvät vielä tovin masussa
Niisku ja Veikka 35+0