Pikavastaus, en oo päässyt nyt syyslomalla koneelle kun ollaan oltu ensin meidän molempien vanhempia katsomassa ja nyt parin päivän kotona olon jälkeen suhataan toiselle puolelle suomea taas katsomaan miehen isovanhempia, käydään nyt kun kovasti odottavat ja vauvan synnyttyä ei tuu niin herkästi lähdettyä.
Lukemassa oon käynyt, yritän muistaa vastailla kaikkeen:
Sairaalakassi Marraskuun alussa kasaan sen, sisältöä olen suunnitellut jo paljonkin, itse kassi on vielä hakusessa ja ne imetysliivit, perhana, eihän niitä raaski ostaa etukäteen jos tuleekin väärää kokoa.. Jotkut yhdet halvat ostan ja sit loput kun näkee millaiset tisseistä tulee.
Napa on pullahtanut puoliksi
Napa on kärsinyt melko tavalla tässä raskauden aikana, mulla oli napakoru, ja toi korun reikä ja se ihokaistale siinä päällä on yhtä raskausarpea, arpikudos siinä ei joustanutkaan ja se on nyt aika karsee. Napa on pullahtanut vähän tuolta yläreunasta, loppu on tasaista levyä.. Saa nähdä millaiseksi se menee sit loppuvaiheessa.
Raskausarpia on mullakin eniten persuuksissa, pakaroissa ja takareisissä, oliko se
kish kuka oli kans tälläinen pyllyseepra? Hassua että tuolla niitä on kun en ole pyllystä levinnyt.. Toisessa tississä on vähän, niissä on ennestäänkin murrosiän jäljiltä ja nuo nyt ei oo pahat. Mahassa on vaan oikealla pienellä kohtaa jokunen arpi. Ja maha mulla kyllä on levinnyt! Omalla äidilläni on kans aikanaan tullut vaan toiselle puolelle mahaa.. Erikoinen sukuvika..
Isovanhemmista Meillä asuu molempien vanhemmat 170 kilsan päässä, ja ovat kyllä onnessaan tulevasta suvun jatkeesta. Ihan hyvä mun mielestä että asuvat hieman kauempana, saadaan itse säännöstellä koska mennään käymään. Ihanaa on että lapsi otetaan avosylin vastaan, ja molempien vanhemmille kun on ensimmäinen lapsenlapsi niin kouhotus on sen mukaista. Hoitopaikaksi noista ei siis juuri tule oleen, mitä nyt siellä ollessa sit joskus ehkä voidaan mennä leffaan ja jättää poika mummulaan. Olen huono jättämään edes meidän koiraa hoitoon, niin en koe että lapsella pitäisi olla hoitopaikka aina tarjolla, en varmaan kovin helposti raaski jättää hoitoon.
Influenssa rokotetta en ota, en ottanut possurokoitettakaan kun ei niitä kunnolla tutkita ennen jakoa, ja seurauksien tultua ilmi, en ainakaan vastaisuudessa ota!
Synnytys pyörii usein mielessä, saadaan mennä jo
synnytysvalmennukseenkin. Tai täällä keski-suomessa se on sellainen että rv 32 jälkeen saa mennä sairaalalle, siellä pyörii joka lauantai joku video ja on joku pieni opastus joka käydään katsomassa, aikaa ei tarvi varata. Aika kämänen juttu siis mutta kai siitä jotain tietoa saa koska pitää lähteä synnyttään ja mistä ovesta paukastaan sit talvella sisään. Mennään varmaan ensiviikolla sinne, nyt kun ollaan lauantai reissussa.
Ei kai muuta, ei tuu ainakaan äkkiseltään mieleen. Olo on melko raskaana oleva, maha on iso ja tästä olo ei mee kun tukalammaksi.. Huh. Mutta on tää ihanaakin, kohta saadaan meidän vauva syliin!
Susimieli ja Pieni 32+4