m0308: Mä en kyllä juurikaan tiedä mitään mistään kun oon ensisynnyttäjä mutta mun korvaan kuulostavat nuo sun oireet siltä että ehkä kannattaisi mennä näytille?!? Ainakin saisi itse rauhan ja rentoutuneisuuden tunteen kun ei tarvitsisi itse arvioida tilannetta koko ajan. Tsemppiä!!!!
Lapitar on tosi toimissa siis!!! Jihuuuuuuuuuu!!!!!! Jäämme odottelemaan vaaviuutisia
!
ONNEA HURJAN PALJON eevaN ja joulumamma pikkuisista prinsseistä :heart:
Ja tervetuloa uudet!!! :flower:
Mä oon laittanut jo joulua hiljokseen...
Siis joululahjat on melkeinpä kaikki valmiina ja jop paketoitu ja kortit tehty(ei kirjoitettu kyllä)ja jouluvalot pykättiin ulos ja sisälle ekana adventtina
Hiljalleen oon myös vaihtanut joulutyynynpäällisiä esim.sohvalle ja jouluverhot keittiöön ja laittanut jotain pientä jouluista esille, iiiiiihanaaaaa! Mä oon ihan hullun jouluihminen ja on kyllä IHANAA kun nyt on kerrankin ollut aikaa laittaa joulua ja tunnelmoida vähän liiiankin aikaisin kun yleensä oon töissäni näihin aikoihin aina aivan liian kiireinen ja jouluhommat jää viimesiiin päiviin...
Täällä pikkuinen sälvästi laskeutunut ja tosiaan lonkat löystyneet ja naksuvaiset.
Mua auttaa hurjan paljon se tuplapatja nukkumista,huh! MUTTA inhottavinta on että esim.eilen piti koko päivän kärvistellä pahan olon kanssa ja illal sitten viimein oksensin...voi blääh! Valkkaria tulee aika runsaasti ja oon bongannut jo epäsäännöllisiä kipeähköjä suppareitakin joteka kyllä sitten "helpottavat" kun vaihdan asentoa tms eli harjoittelua meneillään kropalla... Jänskää on kyllä silti,hihiiiiiii!!!!
Mulla on tänäiltana, aivan kohta babyshowerit,jihuuuuuuuuuu!!!! Rakas sisko on järkännyt ja oon samaan syssyyn saanut aivan maailman parhaan joulukalenterin eli babyshowerkalenterin: joka päivä joku mun ystävä/kaveri muistaa mua jotenkin eli se on aina sitten yksi joulukalenterin luukku :heart: Eikä sen tartte olla mikään ostettu juttu tms vaan mikä vaan sopii
Tähän mennessä oon saanut illallisen, itse tehdyt tossut ja äiti/vaavi-kirjan ja itsetehdyn kaulahuivin!
siis aivan mielettömän ihana ja kaunis ajatus ja oon ikikiitollinen mun rakkaalle siskolle ja ystävilleni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:
Miimau&Masuasukki 36+3