Tervetuloa uusille :wave:
Tuisku81 Kiloista on toisaalta ihan turha stressata :heart: se tulee, mikä tulee, ite söin suklaata aikas paljon loppuajasta ja olin vk33-36 pakko levossa ja sen jälkeen selkä oli niin huonossa kunnossa, et en voinu oikeen enää tehdä mitään eikä mulle tullu painoa, kun 14kg
Kuulemma aika luntasta, kuinka plajon tulee, toisille enemmän toisille vähemmän. Ite oli kyll sinänsä tarkka ruokavalion suhteen, et jätin kaikki ns. kielletyt aineet pois ja katoin aika tarkaan mitä uskalsin siuuhun laittaa, että ei tule listeriaa yms
Ja PALJON ONNEA plussasta! :heart:
Muisku Jep! eka synty tammikuun puolessa välissä ja toinen syntyy joulukuun puolessa välissä. Ekaa yritettiin yli vuosi ja päätettiin et toinen saa tulla, kun on tullaksenn, mut en ihan näin pian odottanut., mutta oon päättäny pärjätä mainiosti
-univelkaa siis odotettavissa-
ultrista Tääl kans kunta maksaa np-ultran ja rakenneultran ja loput on sitten poliklinikka maksuilla nim.merkillä tuli ekassa maksettua aika monta, kun katottiin painoa ja kohdunsuuntilannetta, niin mentiin käymään aika monta kertaa xD
Alkuraskaudenultrasta+4D-ultrasta Juu oon kans kuullu, et osassa paikassa ei saa kela-korvausta, mut tääl ainakin sai
Mutta jäi niille silti maksettavaa 100 ekasta ja tokasta 170
vitamiineista Mulla on käytössä Ladyvitan raskaus ja imetysvitamiinit ja sit syön gefilustabletteja
niin ja c-vitamiinit
matkustelusta Oltiin viimevuonna portugalissa ja olin sillon vk21-23 ja ite en tarvinnut lentosukkia, mut mulla ei ollut sillon viel turvotustakaan
Ei muutenkaan lennon kans tullut mitään
masuasukki riehu aina, kun laskeuduttiin ja noustiin
rokotuksista Mulle ei ainakaan suostuttu antamaan hepatiitti rokotusta, kun kuulemma suurempi riski ottaa se, kun saada portugalista hepatiittia
Tarvikkeista noh, meillä nyt on noita tossa, mut jos poika tulee, niin tarvii vatteita ostaa lisää ja tuplarattaat tarviii siis ostaa, toinen pinnis tai toi mawok-unikeinu, kenelläkään kokemuksia? sais molemmat sängyt samaan huoneseen, kun perhepeti ei oo kamalan mahdollinen
ja lisää äippävaatteita, kun alkaa jo kyllästyttää noi samat, kun kohta vuoden niitä käyttänyt xD Kävinkin eilen ostaa yhen villatakin ja kauluspaidan alennuksesta :heart:
metsäntähti Täällä kohta 3kk ikäinen vauveli
(.) Tääl ei viel hirveesti ole oireita, mutta muutama:
-aamu kahvi tökkii (sama oli ekastakin)
-etikkaiset jutut polttaa suussa (sama oli ekastakin) esim. ketsuppi
-yöllä tarvii ravata vessassa (ei tullu ekasta näin aikasin)
-migreeni ennen plussaa (sama)
-pientä nippailua alavatsassa ja tisseissä
-kokoajan tekee mieli syödä
Pahoinvointi alko viikolla 6+ ja jatku 8vk putkeen 24/7 ja oksentelin siihen asti, et toivon, ettei täs tulis ollenkaan, mut alkanu jo vähän öklöttää, että saas nähdä
Muutenkin saa nähdä kuin käy, kun on niin vähän väliä synnytyksissä
piupula ja papu 4+2 olisko