Heippa kaikille ja tervetuloa uusille :wave:
Aika tuntuu menevän ihan hurjan nopsaan!
EliElille kiitos infosta fb-ryhmän suhteen, sinne suuntaan nyt minäkin
Toki täälläkin on kiva kuulumisia vaihdella ja kun arki saapuu, niin eiköhän koneellakin tule taas oltua enemmän!
Olo on ollut aivan loistava, huonovointisuutta on todella harvoin ja ihmeen hyvin olen jaksanut kaikenlaisia hommia puuhailla. Täytyy vain muistaa syödä säännöllisesti ja pitkät seisomisjaksot vähän kyllä väsyttää.
Sellainen harmittava juttu sattui, että jäin kiinni sokerirasituskokeessa, paastoarvo juuri sallitun rajan yli... Nyt siis mittailen sokereita ja ainakin reilun viikon ajalta ovat olleet hyvät. Olen nyt keskittynyt enemmän siihen mitä suuhun laitan, toivottavasti pärjään sillä loppuun asti. Minulla on ollut yhdessä raskaudessa insuliinihoitoinen raskausdiabetes ja yhdessä pärjäsin dietillä, joten ihan tuttua juttua ja oikeastaan odotettavissakin tämä oli.
Vaunuasioita olen jo vähän miettinyt, vaikka ajattelinkin niitä hankkia vasta syksymmällä. Olen ollut vannoutunut Emmaljungan kannattaja tähän asti, yhdet Gessleinit meillä on myös ollut ja niistä tykkäsin kovasti myös. Nyt sitten ihastuttaa Briot
Saapas nähdä miten mieli sitten muuttuu, kun pääsee niitä lähemmin tutkimaan ja koelykkimään kauppaan
Käytetytkin kyllä kelpaisivat, jos jostain hyvät löydän, täytyy tutkia tori.fi ja huutonetit ym. paikat. Onko joku jo tehnyt
vaunuhankintoja?
Iloista kesän jatkoa ja hyviä vointeja kaikille :wave: :flower:
Karhunvatukka ja tahvo 17+0 poksista vaan :heart: