miss_piggy
Mää en enää juurikaan täällä kaksplussalla kirjottele ku tää on niin vaivalloista käyttää puhelimella eli oon oikeastaan vaan tuolla facen puolella..
Käyn siis YTHS:llä, kun olen vielä muutaman kuukauden opiskelija Se maksaa vain 24€ kerta, joten ehdin vielä kaksi kertaa käydä ennen kuin jää kesälomalle henkilökunta. Huomenna menen taas Ja tosiaan kyllä nämä nyt vaikuttaisi olevan mono/di-kaksoset, vaikka ihan varmaksi ei omia vesipusseja ole nähty. Toivottavasti huomenna saisi parempaa kuvaa!Meillä yksityinen ultra maksoi 141e ja parkkisakot hih.
Mulla oireet vähentynyt, ei niin tissit kipuile ja öklöolokaan ei tuu niin herkästi, vai oonko siihen tottunu Maha on ku pallo, välillä turvottaa, välillä ei. Ja väsy on, en jaksaa tehä oikeen mitään. Sit kun ei ookkaan niin oireita niin tulee mieleen että onkohan kaikki kunnossa... Jospa olis.
Mulla viimeks kaksosraskaudessa rv8 paikkeilla piti kaivaa äitiyspöksyt esiin. Mietin että millonkahan nyt lähen housuostoksille. Tänään rv 7+2.
Foreverfever: Huomasin että käyt aika tiuhaan nyt ultrassa. Missä käyt? Saiko ne tutkittua että onko eri pussukat? Meillä lähti OYSiin lähete tarkempaan ultraan ja jännityksellä ootan että milloin sieltä tulee se aika että päästään ultraan katsomaan onko välikalvoja mutta selkeesti yhessä isossa pussukassa noi pienet oli. Toivon että tarkemmalla ultralla löytys ne kalvot niin ei ihan niin riskaapelia olis....
Vähänkö huippua jos noin halvalla pääsee ultraan. Menisin minäki!! Mulle pitäs Oysista tulla aika ultraan kun lääkäri laitto lähetteen mutta saas nähä koska se aika sitte on. Toivottavasti ei kauheen kauan tarttu oottaa.Käyn siis YTHS:llä, kun olen vielä muutaman kuukauden opiskelija Se maksaa vain 24€ kerta, joten ehdin vielä kaksi kertaa käydä ennen kuin jää kesälomalle henkilökunta. Huomenna menen taas Ja tosiaan kyllä nämä nyt vaikuttaisi olevan mono/di-kaksoset, vaikka ihan varmaksi ei omia vesipusseja ole nähty. Toivottavasti huomenna saisi parempaa kuvaa!
Helpottavaa kuulla et oli vaaraton vuoto! kauheen moni tuolla facenkin puolella vuotelee.Heippa vaan pitkästä aikaa! Nyt sain kaiken luettua
Onnea uusille mukaan tulijoille ja pahoittelut menettäneille!
Mulla oli eilen eka neuvola. Neuvolan mukaan viikkoja oli 8+6. Reilu tunnin siellä aikaani kulutin, sieltä lähdin kaupoille. Tai niin luulin.. Pääsin kaupan pihalle kukkia katsomaan, kun tunsin et nyt holahti jotain housuihin Onneksi oli mustat housut, kun läpi asti sitä verta tuli. Eiku takas autoon ja soitto neuvolaan. Käski mennä kotiin ja seurailla, jos tulee kipuja nii sit päivystykseen, jos ei tule mutta vuoto jatkuu nii aamulla soitto neuvolaan. Kotiin päästyäni holahti vielä kerran, mutta pesujen ja muiden jälkeen ei tullut paperiin pyyhittäessä kuin vähän kirkasta verta.
Aamulla soitin neuvolaan uudelleen, kun edelleen pyyhittäessä tulee vähä verta, nyt vain rusehtavaa. Sanoivat että saisin lähetteen äitiyspolille tälle päivälle, kunhan saisin lastenvahdin hommattua. Äiti onneksi pääsi tähän tulemaan ja minä pääsin lähtemään neuvolan kautta (hain lähetteen) äitiyspolille Vähän matkalla oli perhosia vatsassa. Kun vihdoin pääsin lääkärille niin siellä näkyi meidän pikkuinen tonttu Hienosti näkyi syke, vastasi viikkoja 8+2(, mutta mennää vielä nvlan mukaan.)
Vuotokohtaa ei löytynyt, eli taisi olla menkat (eilen ku ne ois kuulunut alkaa).
Nyt sitten odotellaan nt-ultraan aikaa Enää ois kolmisen viikkoa aikaa ennen juhannusta kuitenkin ollaan päästy pikkuista uudelleen katsomaan
Labraan tarttis varata aika. Ja kun olen ultrassa käynyt niin sit viel tarttis sokerirasitukseen varata aika Seuraava neuvola rv 15-16.
Tää meni ny vähän omaa napaa vaan
Mut nyt nukkuu Hyviä öitä kaikille
- Janlind & tonttu 8+6 -