Täällä ei huonoa oloa tule jos ei syö vähän väliä jotakin. Kerran-kaksi vkossa tulee järkyttävä huono olo kohtaus joka sisältää kylmähien tuntua ilman hikeä, todella oksettava olo, pyörryttää ja kädet tärisee aivan hulluna ja ei voi tehdä kun maata ja odottaa että menee ohi. Onko teillä kellään tämmöstä ollut? Vatsassa nippailee ja tissit arat.. Vatsa on kun ilmapallo et kaikki housut puristaa. kutiaako teillä vatsa? Mulla tulee välillä kauheita kutina kohtauksia. Ja repäisykipuja alavatsalla/nivusissa.
Vielä olisi vajaat kolme vkoa ekaan ultraan ja että aika menee hitaasti. Maanantaina np verikokeen aika. Kaiken huipuksi olen sitten venäyttänyt alaselkäni todenteolla ja istuminen on aivan tuskaa. Kipu heijastuu toiseen pakaraan ja takareiteen..
Haaveilija 9+5
Vielä olisi vajaat kolme vkoa ekaan ultraan ja että aika menee hitaasti. Maanantaina np verikokeen aika. Kaiken huipuksi olen sitten venäyttänyt alaselkäni todenteolla ja istuminen on aivan tuskaa. Kipu heijastuu toiseen pakaraan ja takareiteen..
Haaveilija 9+5