**Joulukuun inssipiinailijat**

Paljon onnea seela-matilda! :heart: Kerrohan tosiaan minkälaisia oireita sulla on?

Pieneksi käy piinailijoiden joukko! =)

(.) Maha on ollut tänään menkkamaisesti kipeä ja pelko meinaa hiipiä päälle :( Pelottaa ihan hirveästi että tämäkään ei onnistunu...

Tiiti, sullahan on tosi hyvät mahikset tärppiin! Selasin just ketjua taaksepäin ja teillä löytyi simppojakin ihan mahdoton määrä!!!

Ollaan sit ainoat jäljellä olevat piinailijat =) Kyllä mä uskon, että tuot kolmannen plussan tähän pinoon :hug:

Hienoa hienoa!!!!!!! Hyvä Seela-Matilda!!! Nauti nyt plussastasi äläkä mieti tulevaa! Pikkuiselle tarrasukkia tuplamäärät!! :flower: :flower:

"Älä murehdi menneitä, niiden aika on ohi.
Älä murehdi tulevaa, sen aika ei ole vielä."

Kiitos Kamilla tsemppauksesta! :flower: Uskoin alussa täysin että plussa tulee tästä kierrosta. Nyt piinailun aikana usko on kuitenkin pikku hiljaa kadonnut ja pelottaa ihan pirusti. Ei kai se auta kuin yrittää pitää usko yllä vielä muutama päivä ja kärsiä sitten jos ei plussaa tuu. :|

Sunnuntai 30.12

Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 30/?/pp11
Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp29/29-31/pp16

Pudonneet: :hug:

Dreamer88
Popsy
onneliina
Ruusunen79

Plussanneet: :heart: [/quote]
Ilona G
seela-matilda

Jännäksi menee Tiiti :) Täällä ei tätiä vielä näy, enkä oo kyllä testannutkaan. Tätimäisiä tuntemuksia alkaa kyllä vähän olla eikä rinnukset oo arat tms. et kyllä vähän pahalta näyttää.. Mut eipä tuo mitään, ei oo mitään odotuksiakaan ollu täs kierros. Mut Tiitille kunnon peukutukset, toivotaan et uusi vuosi alkaa plusalla :whistle:

Oltiin kyläilemäss ja oli vaikeuksia olla hiljaa kun kaikille ois tehnyt mieli huutaa, et oon raskaana!!!No nyt vaan malttia, täytyy odottaa ultraa ja lisäviikkoja. Vielähän voi käydä vaikka mitä.
Noista oireista tosiaan, mulla oli viikko inssin jälkeen nännit niin kipeät, etten pystynyt kunnolla suihkussa käymään. Pian tän jälkeen tissit kokonaisuudessaan kans niin turvoksissa ja arat että...menkkamaista jomottelua mulla oli aika ajoin, mutta se ei jäänyt päälle vaan käväs aina vaan hetken ja meni sitten ohi. Toivon niin, että te kaikki muutkin saatte pian plussan, koska pitkän odottelun jälkeen tää kaikki tuntuu niin mahtavalta ja te kyllä myös ansaitsette kokea sen...eli positiivista mieltä vaan kaikille. Mä muuten laskin lasketunajan edellisistä menkoista, mutta meneekö inssin takia jotenkin toisin? Inhottavaa vaan hehkutella omaa oloa, kun tiedän miten monia taas pettymys on kohdannut...Muistakaa, et unelmat on olemassa sitä varten et niihin uskotaan ja jonain päivänä ne ihan varmasti käy toteen:)

Sunnuntai 30.12

Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 30/?/pp11

Dreamer88
Popsy
onneliina
Ruusunen79
Kamilla

Plussanneet: :heart: [/quote]
Ilona G
seela-matilda

Täällä loppui jännitys, täti tuli |O :'( :kieh:
Tosin huominen on vasta kp1, tänään tuli vähäistä vuotoa illansuussa, mut ihan kunnon verta, et toivoa ei oo..
ICSI:in siis.................
Nauti seela-matilda ihmeessä täysin rinnoin plussasta, niin minäkin teen sit KUN sen saan =)

Pahoittelut Kamilla tätin saapumisesta! :hug: Se ei oo koskaan mukava yllätys! :'(

Nyt mie piinailen yksinäni. :/
Mie oon tänään jännänny et tuleeko täti vai ei, mut ei oo vielä näkyny. Testit kaapissa polttelee. Toivon et täti tulee huomenna jos on tullakseen niin ei tarvi turhaan selitellä kenellekään juomattomuutta ;) :kieh:

Tiistai 1.1

Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 32/?/pp13

Dreamer88
Popsy
onneliina
Ruusunen79
Kamilla

Plussanneet: :heart:
Ilona G
seela-matilda

Päivitin listan omalta osaltani =)

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Pahoittelut kamillalle tädin saapumisesta! Nyt vaan katseet kohti seuraava. ja niin tosiaan Tiiti vois vielä tuoda yhden plussan tähän joulukuiseen joukkoon...
Eilen taas kavereita tavatessani kuuntelin, kun ihmiset puhui, että millonhan sitä pitäis lapsia hankkia...?!?Itse viime vuoden eläneenä ja monta kuukautta pettyneenä vaan lähinnä ärsyttää ihmisten ajattelemattomuus...niin se kai on, ettei ihmiset voi ymmärtää, ennen kuin itse kokee. Kaikkea ei voi hallita itse ja tosiasia ainakin mun mielestä on se, että lapsia saadaan ei hankita!Toisille se tietty on niin helppoa ja toisille ei.
Hyvää uutta vuotta kaikille ja positiivista mieltä:)

Oikein hyvää uutta vuotta 2008!!!

Ja kiitos kaikille myötätunnosta! :hug: Lämmittää sydäntä =)
Vaikka tiesin että toinen inssi tuskin onnistuu, niin silti olin vähän järkyttynyt ku tajusin et tässä tosiaankin mennään ICSI:in, ei auta muu... :ashamed: Mut turha sitä on jäädä murehtimaan, reippain mielin vaan hoitoa suunnittelemaan!
Huomenna tietää sit enemmän kun soitan Väestöliittoon.

Tiiti, koska ajattelit testata? Täällä peukut ja varpaat pystyssä et tulis PLUSSA!!!! :wave:

Tuokoon se mukanaan meille kaikille sen paljon toivotun oman vaavin! =)

Kamilla, pahoittelut tädistä. :hug: Täällä myös alkoi tämä vuosi samoissa merkeissä, eli nyt mennään siis kp 2. Mutta tänä aamuna sitten alkoi jo lääkitys tulevaa inssiä varten, joten fiilikset on ihan ok. :p Ja oikeesti tosi kiva, kun noi menkat nyt alkoi ja pääsee omasta kierrostaan edes yhtään jyvälle sekä oikeasti taas yrityksen kimppuun. Virtaa tuntuu näin vuoden alussa taas olevan... :D

Tiiti, miltäs siellä tilanne vaikuttaa?

Pupuvaimo, hurjan isoja jaksamishaleja ja voimia!! :hug: :hug:

Kurreliini

Pupuvaimo, ei voi olla totta! :hug: :hug: Ihan hirveää! Itku tuli teidän puolesta! Ei oo sanoja joilla vois lohduttaa... :'(

(.) Ei mitään uutta. Maha oli eilen kipeä mutta tätiä ei vielä ole näkynyt. En uskalla testata.

Keskiviikko 2.1

Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 33/?/pp14

Dreamer88
Popsy
onneliina
Ruusunen79
Kamilla

Plussanneet: :heart:
Ilona G
seela-matilda

Voi Pupuvaimo.... Iso :hug: sinne!!! Ihan käsittämätöntä miksi näin piti käydä..... |O :'( En minäkään tiedä mitä sanoa, muuta kuin että oon TOSI PAHOILLANI teidän puolesta!! Kovasti jaksamisia..!!! :hug:

Voi Pupuvaimo ihan kamalaa...... oon aivan jarkyttynyt sun puolesta myos.. miten voi olla sulla noin huono tuuri... :( :( :(
Pahoitteluni, uskon etta olo on todella lohduton..
Saanko kysella mita oikein tapahtui vai selvisiko tama ultrassa? :'(

Tiiti meinaatko odottaa vai testailla koska??

Mulla on eka ultra ensi perjantaina kiitos kysymasta Kamilla. Kolme follia siella oli, mutta varmaan vaan yksi pitaa kiinni. Vielakin veskikaynnit hieman hirvittaa, mutta tahan asti kaikki hyvin, toivottavasti.

Onnea kaikille yrittaville uuteen kiertoon, nyt lisaa syksyvauvoja alulle!! :flower:

Menin aamulla yksityiselle ultraan, jossa näkyi kuollut sikiö. En jaksa ymmärtää miksi näy käy toistamiseen.

Toivon sydämestäni, että teidän plussanneiden matka päättyy hyvin, ja me muut tullaan pian uudestaan perässä :heart:

Pupuvaimo, :hug: :hug: :hug: Olen niin pahoillani, ei sanat riitä.. Voimia teille ihan hirmuisesti! Jos vaan voisin jotenkin lohduttaa tai auttaa, niin tekisin sen. Ei näitä asioita pysty ymmärtämään.... Jos sinua jotenkin auttaa kirjoittaa ja kertoa miltä tuntuu, niin täällä kyllä kuunnellaan.

Ja olet mitä tervetullein joukkoomme takaisin. :hug:

Kurreliini

Yhteistyössä