Joulukuun 2016 muruset <3

miss_piggy
Mullakin kierrot heittelee ja oonkin raskausviikot laskenu nyt ihan siitä milloin alkoi edelliset menkat. Tänään siis 5+0. Ja eri laskureita kuin koitin niin pistin kierron pituudeksi noin 28 kun ei oo tietoo mitä se olis, tää kun alkoi letroilla ja sitä ennen söin clomeja, clomikierrot oli 26 ja 55, letrokierrot 28 ja tää oli toinen letrokierto josta tärppäs..

Piinamiinalle pahoittelut keskenmenosta :( En juurikaan täällä kaksplussalla käy kirjottelemassa kun oon enemmän tuolla facessa. Ja kyllä sinne ryhmään uskaltaa liittyä vaikkei vielä ultraa olis ollutkaan. Menetykset kuuluu elämään ja ketään ei sieltä pois potkita vaikka hullusti kävisikin. Elämästä ei voi koskaan tietää. Ja siellä on meitä monta joilla on taustalla keskenmenoja ja lääkkeellisiä raskauksia joten takuulla saa vertaistukea oli tilanne mikä hyvänsä.
 
miss_piggy
Niin joo, oireista. Ei oikein muuta mutta välillä mahassa vähän nippailee ja tänään on ollu jotenki etovaa oloa. Kumma jos nyt jo alkais jotkut pahoinvoinnit ku pojasta alkoi monta viikkoa myöhemmin, ellei tää oo sitte tyttö ja oireetki erilaiset :D
 
Paljon tänne tulee nyt porukkaa... onnea kaikille!!!:love::love::love:

Ruokailuista ja kahvinjuonnista: Mulla ei oo mitään muistikuvaa mitä ei saisi syödä tai juoda. Siis olikos kahvissa jotkut rajoitukset kanssa? Koskaan en oo sitä raskausaikana juonut, kun on saanut pahoinvointia aikaan...mutta nyt ei oo vielä mitään ja ihan surutta oon kahvia juonut.

Isäntä toi töistä tullessaan vielä testin apteekista... ihan selkeä plussa.:love: Saa alkaa miettiä koottuja selityksiä, miksi en maista mitään alkoholia viikonloppuna...

Ihanaa viikonloppua kaikille!!!!:)
 
Joo kahvista taitaa olla joku rajoitus, olikohan 2-3 kuppia päivässä. Olen vaihtanut aamukahvin teehen ihan siksi kun ei oikein maistu enkä sitä ole paljoa juonut.

Alkoholi on jäänyt pois suurimmilta oson jo yritysaikana. Thl:n listalla kielletyistä ei ole oikein mitään mitä ei voisi vältellä niin olen nyt niitä vältellä. Ja foolihappo oli käytössä jo yritysaikana, parin kaverin suosituksesta.
 
miss_piggy
Graavilohi ja homejuusto on semmosia mitä ei kai sais syödä. Mutta homejuustoaki uskaltaa kyllä jos on kotimaista auraa. Kahvi saattaa närästää, muutenkin juon vaan kupin päivässä. Salmiakki saattaa nostaa verenpainetta. Enkä kattonu mistään listasta näitä vaan muistelen viime raskaudesta. Mutta joo..ihan maalaisjärjellä noiden syöminkienki kans. Harvemmin mistään tulee mitään kuppaa tai sen seittemää muuta suomessa ainakaan :ROFLMAO: Mitään Appseja en oo ladannu enkä lataa. En tee niillä mitään.
 
Mä en kauheesti muutenkaan kahvia enää juo, mut tyyliin kerran kk juon kupillisen. Teetä juonkin sit joka pv 1-2 kupillista. Mun pahe on pepsimax ja energiajuomat. Pepsimaxia olen vähentäny paljon, yritän juoda enemmän vettä mut aina välillä se vaan unohtuu. Eilen join töissä 2 tölkkiä energiajuomaa ja mulla on siitä kauhee morkkis! Tänään ku kävin kaupassa ni mieli teki ihan sikana ostaa energiajuomaa, mut kauppaan jäi. Yritän päästä siitä eroon, tai ei varmaan yks tölkki joskus haittaa? Siinä sitä kofeiinia on kyllä kauheesti :unsure:
Onneks siinä vältettävien listalla ei oo juurikaan muuten mitään sellasta mitä normisti syön, ainoo on varmaan just toi energiajuoma ja sit ostan yleensä vakuumipakatun kalan kun se on halvempaa. Mut jatkossa täytyy sit ostaa tiskiltä. Syön kyllä tota vahvaa omegaa ni se kyl onneks vähän sitä korvaa..

Tosta fb ryhmästä vielä, niinkun miss_piggy kirjottikin ni siellä on meitä ketä on kohdannu useampiakin keskenmenoja (jopa helmikuussa viimeks) ja kenellä tosiaan on lääkkeellisesti avustettu, joten tulkaa ihmeessä sinne! ❤
 
Mä en kauheesti muutenkaan kahvia enää juo, mut tyyliin kerran kk juon kupillisen. Teetä juonkin sit joka pv 1-2 kupillista. Mun pahe on pepsimax ja energiajuomat. Pepsimaxia olen vähentäny paljon, yritän juoda enemmän vettä mut aina välillä se vaan unohtuu. Eilen join töissä 2 tölkkiä energiajuomaa ja mulla on siitä kauhee morkkis! Tänään ku kävin kaupassa ni mieli teki ihan sikana ostaa energiajuomaa, mut kauppaan jäi. Yritän päästä siitä eroon, tai ei varmaan yks tölkki joskus haittaa? Siinä sitä kofeiinia on kyllä kauheesti :unsure:
Onneks siinä vältettävien listalla ei oo juurikaan muuten mitään sellasta mitä normisti syön, ainoo on varmaan just toi energiajuoma ja sit ostan yleensä vakuumipakatun kalan kun se on halvempaa. Mut jatkossa täytyy sit ostaa tiskiltä. Syön kyllä tota vahvaa omegaa ni se kyl onneks vähän sitä korvaa..

Tosta fb ryhmästä vielä, niinkun miss_piggy kirjottikin ni siellä on meitä ketä on kohdannu useampiakin keskenmenoja (jopa helmikuussa viimeks) ja kenellä tosiaan on lääkkeellisesti avustettu, joten tulkaa ihmeessä sinne! ❤
Vakuumipakattua kalaa saa syödä, jos kuumentaa sen kunnolla (yli 70-asteiseksi), silloin mahdollinen listeriabakteeri kuolee. Itsekin ostan esim. vakuumipakattua kalaa, jonka laitan uuniin tai keittoon.

Kannattaa tosiaan katsoa thl:n sivulta luetteloa raskausajan vältettävistä elintarvikkeista.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Salmiakki ja lakritsi on nyt uuden tiedon mukaan vältettäviä, saattaa vaikuttaa haitallisesti lapsen kognitiiviseen kehitykseen (ennen oli, että vähän saa syödä ja syynä verenpaine). Salmiakki tulee olemaan mun suurin kompastuskivi :ROFLMAO:

Luontaistuotteita ei myöskään Suomessa suositella raskausaikana käytettävän tutkimustiedon puuttumisesta johtuen.

Ja listeria on tosiaan maaperässä elävä bakteeri ja myös huonosti pestyistä kasviksista on riskinä saada, eli huolellisesti pesut kasviksille :)

MimSe
 
Moikka kaikille, hyppään viimein mukaan :)

Plussasin jo "ajat sitten" ja jokainen laskuri näyttää mitä näyttää mutta suunnilleen näin: 1. lapsi/ 31v./ la 2.12. Eli nyt on kai joku 6+2.
Meillä olis ollut tutkimukset ja hoidot edessä, mikäli oltaisiin haluttu, jos tätä plussaa ei olisi tullut.

Oireita on ollut jo pitkään ja häiritsevintä on pahentunut pahoinvointi, joka ei aluksi ollut rajoittavaa mutta nyt se vetää usein sänkyyn makaamaan. Tekee myös toisinaan sellaista ruokahaluttomuutta, etten saa oikein mitään alas.
Toinen mikä vähän stressaa on satunnaiset kourivat kivut alavatsalla...

Mä en syö/käytä kielletyistä ruoista ollenkaan mm. maksaa, listeria- ja toksoplasmoosiriskituotteita (kuulostavat epämuodostumisine meinaan melkein pahemmalta kuin se kuppa ;)), luontaistuotteita, alkoholia jne. Kahvia juon sen minkä normaalistikin eli en kauheasti.
 
Kahvi tulee olemaan mulle vaikea paikka, mutta ehkä sitä ei edes tarvitse vähentää, kun noin kahdessa kupissa pysyy muutenkin. Jos tulis huono olo kahvista, niin olis helpompaa vähentää

Poppie, teilläkin oli edessä hoidot? Missä vaiheessa peruutitte ne? Meillä miehen simppatestit on jo tehty, ja olis kyllä kiva kuulla niistä tulevaisuutta ajatellen. Vaikka puhelinajalla jos sais kuulla. Lisäksi mietin, että entä jos tämä menee kesken, niin päästäänkö enää ikinä tutkimuksiin...
 
Ajettelin uskaltaa tulla hiljakseen aloittelemaan takapirun hommista jutustelua teidän kanssa. Haamuilin hyvin varhaisessa vaiheessa kp 24 kohdilla, noin viikko sitten ja viiva on vahvistunut selkeäksi plussaksi viikon mittaan. Mielestäni sais kyllä vahvistua vielä lisää ;) Nyt on meneillään kp 31 ja kierto on yleensä 30-33päivänen. Ovulaatiota en onnistunut bongaamaan, mutta luulen että on tapahtunut ennen puoltaväliä. Ikää on ihan pian 30 niikuin tolla rakkaallakin ja esikoinen olisi mahdollisesti kysessä. Selkä ja vatsa kipuilee aina välillä menkkamaisesti ja sitä on jatkunut nyt toista viikkoa. Yleensä kipuilen menkkojen alkamispäivänä ja selviän hengissä särkylääkkellä. Nälkä vaivaa jatkuvasti ja olo on etova jos ei syö tarpeeksi usein. Rinnat ovat olleet myös kipeät ja pinkeät nyt toista viikkoa. Laskurin mukaan mahdollinen laskettu olisi 14.-15. Päivän paikkeilla. Mutta nyt vielä keskitytään odottamaan että jotain tapahtuu, oikeassa paikassa ja sitten uskalletaan ehkä jo enemmän hurrata onnistumisesta :love:
 
miss_piggy
Mää en oo energiajuomia uskaltanu juoda ku eikös niissä oo se pikku präntti että ei saa juoda raskaana :D Miettii kyllä että jos tässä jotkut pahoinvoinnit tuliski niin miten mulla olis aikaa niitä potea ku tuo 2v vie kyllä aika tehokkaasti kaiken ajan ja roikkuu mussa jatkuvasti kiinni. Ei tartte ku yksin vessaan mennä niin juoksee perään ja huutaa että Äitiiiiiiii! ja itkua tuhertaa :p
 
Millä kierrolla laskisin siis laskettua aikaa? Lisäksi tiedän melko varmasti milloin oli ovulaatio.
Jos tiedät milloin oli ovulaatio, niin laske se päivä rv 2+0 ja siitä eteenpäin :) Laskureista löytyy usein myös vaihtoehto "laske hedelmöityspäivän mukaan" ja siihen voit laittaa sen ovulaatiopäivän.

Terveisin yksi testaamisaikoja lähestyvä, joka toiveikkaana eksyi tiirailemaan tätä ketjua ;)
 
Moikka joulukuiset

Täällä odotellaan toista lasta, ensimmäinen on syntynyt 07/14. Tämä raskaus on alkanut ehkäisystä huolimatta joten tässä on nyt muutama viikko asiaa ihmetelty, tarkoitus oli aloittaa yrittäminen häiden jälkeen syksyllä. Ensimmäinen raskaus oli käynnistyä jo viikolla 25 ja levolla ja lääkkeillä supistukset saatiin kuriin ja vauva syntyi 35+3 joten nyt jos kaikki menee hyvin niin tarkemmassa seurannassa menee tämä raskaus. Nyt viikkoja tässä on reilu 6 ja ensi viikolla on ensimmäinen ultra ja neuvola. La on 1.2.16 :)

Meillä on esikoisen ajoilta säästetty lähes kaikki vaatteet ja muutkin tarvikkeet, joten jos tämä on myös poika niin perusvaatetus on kunnossa. Täytyy sitten miettiä niitä tuplavaunuja kun näkee miten raskaus etenee ja vieläkö poika nukkuu päiväunet vaunuissa ja liikutaanko yhtä paljon kärryillä kuin nyt.

Ikää mulla on 25 vuotta ja miehen kanssa yhteistä taivalta on tallattu 8 vuotta.

1.2 jennii-- / 2. Lapsi / 25v / hyvinkää
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Oireista täällä on koko aikainen paha ja oksettava olo, kipeät rinnat ja selkä, alavatsa jomotus ja väsymys. Odotan jo kovasti viikkoa 12 kun muistan että esikoisen aikaan huonovointisuus loppui silloin, joten elän toivossa että niin käy nytkin . Viime raskaudessa söin graavilohta kun se oli yksi mieliteoista mutta tein sen itse ja varmistin että kala oli kaupassa ihan tuoretta ja söin kahtena päivänä jonka jälkeen laitoin lopun pois.

Nyt mieliteot on ihan erilaiset kuin esikoisesta ja lämmin ruoka ei oikein uppoa
 
Huomenta kaikille pienen salaisuuden omaaville naisille!:love:

Heräsin tähän päivään järkyttävän päänsäryn saattelemana. Olikos Panadol sallittujen lääkkeiden listalla edelleen? Sitä ei tietenkään kaapeista löydy, joten täytyy suunnata apteekkiin jos ei pääkipu hellitä.

Eilen oltiin aikuisten juhlissa ja tosi hienosti sain vietyä juomattomuuden läpi kenenkään ihmettelemättä. Kuoharin sain eteeni kun pieniä puheita pidettiin ja sitä kohtotin huulille sujuvasti. Lopulta juotin sen sitten miehelle. Helposti meni, kun olin autolla liikenteessä ja siten kuskin vastuulla. :)

Jennii-- Tervetuloa joukkoon! Ja onnea sinulle ylläriodotuksesta!:love:

Ja ei mitään oireita vielä...

Ajattelin huomenna varailla aikaa neuvolaan. Vähän mietityttää, kun viimesen menkat kesti sen kaksi päivää ja oli tosi niukat, mutta en kyllä millään usko, että pidemmällä oltaisiin. Noo, kyllähän se asia selviää aikanaan.:rolleyes:

Ihana aurinkoinen päivä tulossa. Täytyy yrittää ulkoilla paljon, nyt kun voi. :love:

Me pidetään tätä meidän pientä ihanaa salaisuutta varmaan äitienpäivään saakka salassa. Jos pystytään. Toisaalta olisi niin ihana kertoa tälläinen ihana uutinen, mutta olishan se nyt kiva äitienpäiväyllätys. :D

Hyvää sunnuntaita kaikille!!!

Zipi 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi

3.12
Mantelikaneli / 1.lapsi
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi /

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Toukokuinen: Meillä ei ollut vielä aikaa varattu tutkimuksiin/hoitoihin, niin ei tarvinnut perua sellaisia aikoja. Oli vain kirjattu, että toukokuussa pitää aloittaa tutkimukset (olin siis polilla muutenkin hoidossa), jos ei raskautta kuulu, eikä näy.

Zipi: Jees, parasetamoli on tosiaan sallittu lääke :) Ei vaan kovinkaan tehokas, mun mielestä. Toivottavasti pääkipusi hellittää.

Mä nyt mietin, että menisinkö sittenkin varhaisultraan. Jotenkin sitä haluaisi varmistuksen siitä, että onko tuolla joku ja vieläpä oikeassa paikassa... :rolleyes:
Sen jälkeen voisin ehkä jatkaa vauvanvaatteiden shoppailua hyvällä omallatunnolla; en mä mitenkään ajoissa ole liikkeellä :ROFLMAO:
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi

3.12
Mantelikaneli / 1.lapsi
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi /

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Liitynpä sitten minäkin vaikka piti vielä pari päivää odotella ettei menkat ala, enpäs malttanut! :D Toissapäivänä (dpo9) saatu eka haamu joka lähtenyt jo kivasti vahvistumaan. Putosin marraskuisista jo heti alkuunsa kun kyseessä olikin kemiallinen, saa nähdä käynkö täälläkin vain kääntymässä..

Meillä toiveissa kolmas ja samalla viimeinen lapsi. Tosin mies jo järkytyksekseni väläytti, että hän saattaa käyttää veto-oikeutta neljännen suhteen :p

Ihanaa jos vielä meille kolmas suodaan, mutta samalla hirmu haikeaa tietää, että tämä olisi viimeinen kerta kun saan kokea raskauden ja lapsen syntymän.. On ne vaan jotain niin käsittämättömän ihanaa :)

Ihanaa raskaudenhuuruista päivää kaikille!
 
Ihanaa aurinkoista raskaushöpöilyä täällä ja tervetuloa uudet odottajat :love: mä tein tänään yhden liuskatestin vielä ja oikein punanen toinen viiva siihen pamahti :love: tänään alan uskoa tähän raskauteen pitkän yrityksen jälkeen.
Miehen kanssa luettiin odotus-appseilta (joo, latasin 3 sovellusta) kaikenlaisesta raskauteen liittyvästä.
Maanantaina sitten soittoa neuvolaan. Olispa kivaa mennä ostamaan joku vauvanvaate, mutta ei vielä uskalla.

Mitä vitamiineja syötte? Mulla käytössä purnukka, jossa pitäs olla sitä sun tätä odottajille.
 
miss_piggy
Mulla omega3, d-vitamiini, monivitamiini, maitohapot, fooli+b. Foolia kannattaa syödä.
Mulla on vissiin ainoana mies joka ei oo raskaudesta yhtään innoissaan. Ihan niinku ei tietäs että oon syöny lääkkeitä ja jos ekäsyä ei käytä niin voi tulla raskaaks. Aina vetoaa siihen ku poika on niin vallaton että "ja sinä haluat vielä lisää kakaroita". Eilen meni hermot ja sanoin että et tajua ku et o lapseton ja oot siemeniäs kylväny sinn ja tänne. Eksänsä kans siis 7v kersa ja tää ex ilmotti raskaudesta 8v sitte ku alettiin seukata. lisäks pani paksuks 2-kymppisenä jonkun alaikäsen joka teki abortin vanhempiensa käskystä. Että ei oo paljo varaa kukkoilla. Sanoin lisäks että voin mää nää lapset yksinki kasvattaa. Nytki minä oon se joka on pojan kans melkein koko aika. En mää ukkoo tartte jos on noin hankalaa. Ei mulla muuta tällä kertaa:poop::ninja::D
 
Miehet :mad: Meillä mies onneks on ilonen asiasta. Km jälkeen halus heti alkas yrittää vaikka vähän aluks emmin, mut onneks oli vahvasti yrityksen kannalla. Vielä mies ei kyllä oo mulle kauheesti näyttäny innostustaan, kun on ollut niin paljon töissä ja pelkää et tääkin menee kesken. Kyl se ainakin työpaikallaan oli sanonut yhelle baarimikolle (oli siis remppaamassa yökerhoa) et eilisiin avajaisiin päästää mut ilmaseks sisälle ja tekee mulle jonkun alkoholittoman drinkin kun odotan (olin siis kuskina ystäville eilen). En kyl sit kehannu pyytää sitä drinkkiä, join vaan vettä :ROFLMAO:
Mies haluais joko kaksospojat taikka sit sen neljänen tän jälkeen. Mut kyl mä luulen et tää on viiminen.

Päivitän listaa heti kun ehdin, nyt täytyy taas töihin lähteä!

Catharin & mini 6+0
 

Yhteistyössä