Mä en kauheesti muutenkaan kahvia enää juo, mut tyyliin kerran kk juon kupillisen. Teetä juonkin sit joka pv 1-2 kupillista. Mun pahe on pepsimax ja energiajuomat. Pepsimaxia olen vähentäny paljon, yritän juoda enemmän vettä mut aina välillä se vaan unohtuu. Eilen join töissä 2 tölkkiä energiajuomaa ja mulla on siitä kauhee morkkis! Tänään ku kävin kaupassa ni mieli teki ihan sikana ostaa energiajuomaa, mut kauppaan jäi. Yritän päästä siitä eroon, tai ei varmaan yks tölkki joskus haittaa? Siinä sitä kofeiinia on kyllä kauheesti
Onneks siinä vältettävien listalla ei oo juurikaan muuten mitään sellasta mitä normisti syön, ainoo on varmaan just toi energiajuoma ja sit ostan yleensä vakuumipakatun kalan kun se on halvempaa. Mut jatkossa täytyy sit ostaa tiskiltä. Syön kyllä tota vahvaa omegaa ni se kyl onneks vähän sitä korvaa..
Tosta fb ryhmästä vielä, niinkun miss_piggy kirjottikin ni siellä on meitä ketä on kohdannu useampiakin keskenmenoja (jopa helmikuussa viimeks) ja kenellä tosiaan on lääkkeellisesti avustettu, joten tulkaa ihmeessä sinne!