Joulukuun 2016 muruset <3

Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS

6.12

7.12
piinamiina / 34 / 1.lapsi / ?

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS

9.12

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS

11.12



SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Mun tekis ihan hirveesti mieli hakea yks digi.. Mut onko järkeä kun huomenna pääsen kuitenkin mittaa sen hcg:n? Tosin saan vasta iltapäivällä vastauksen mut silti.. :whistle:
Mie kävin tänään verikokeissa ja saan huomenna vastauksen. Tänään piti olla postia Raskauskeijulta, mutta eipä ollut. Aamulla testi näytti haalean haaleata viivaa, joten jos rinnat ei olisi näin hirveän turvoksissa ja kp. 30/28, luulisin aiempaa plussaa pelkäksi kuvitelmaksi.
 
Mie kävin tänään verikokeissa ja saan huomenna vastauksen. Tänään piti olla postia Raskauskeijulta, mutta eipä ollut. Aamulla testi näytti haalean haaleata viivaa, joten jos rinnat ei olisi näin hirveän turvoksissa ja kp. 30/28, luulisin aiempaa plussaa pelkäksi kuvitelmaksi.
Eli siis vastauksena pohdintoihisi, mie ainakin hakisin. Lähtökuopissa tässä itsekin...
 
Hellou,täältä tulee kans yks joulukuinen varovaisesti mukaan :) Plussasin jo 2pv sitten jollain tosi herkällä testillä,mutta en ekaks uskonu että se olis oikeasti plussa,joten nyt ehkä alan pikkuhiljaa uskoa että oikeasti raskaana ollaan :D:D La ois 12.12 mutta 2 viimesintä on tulleet jo 37+ viikoilla joten hyvin paljon mahdollista että tämäkin ottaa mallia sisaruksistaan :)
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS

6.12

7.12
piinamiina / 34 / 1.lapsi / ?

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS

9.12

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Mie kävin tänään verikokeissa ja saan huomenna vastauksen. Tänään piti olla postia Raskauskeijulta, mutta eipä ollut. Aamulla testi näytti haalean haaleata viivaa, joten jos rinnat ei olisi näin hirveän turvoksissa ja kp. 30/28, luulisin aiempaa plussaa pelkäksi kuvitelmaksi.
Ilmottele sit heti ku vastauksen kuulet et mitä hcg oli :) mä tein äsken apteekin oman 3h pissasta ja ne ei vieläkään olleet tasavahvat, ei kyl paljoa puuttunut mut silti huolettaa. Tosin se ei aamupissasta ollut ni mitä voi odottaakaan. Alkoi silti huolettaa :( teen huomen aamul kuitenki varuiks viel digin vaikka menenki sinne labraan. Jos neuvola ehtii mennä kiinni ennen ku tulos tulee ni sit on pakko soittaa päivystykseen ja kysyä sitä, en todellakaan pysty maanantaihin odottaa vastausta ku mielenterveys menee muuten (n)
 
Onnea kaikille plussanneille :giggle:

Täällä on orjallisesti testailtu kaksi kertaa päivässä :D Ihan kivan vahvat viivat on tullut :love: Koskakohan digiin voisi saada 2-3, nyt dpo 16.

Täällä jonkin verran ollut alavatsakipuja, mutta nekin ilmeisesti vähenemään päin (y)

Toiselle tulevalle mummille on hankittu vauvaneulekirja ja toiselle isoäiti-muki, joilla sitten kerrotaan kunhan vähän vielä odotellaan :love: Ehkä itselläkin on jo puikoilla tulossa jotain aiheeseen liittyvää :D

Illuminated & Tonttu 4+1
 
Onnea riiviöidenäiti ja tervetuloa :love:
Catharin täällä pidetään peukkuja pystyssä että siellä vauva pysyy matkassa loppuun asti (y) tietysti toivon että myös meillä muilla menee kaikki hyvin :)

Vähän omaa napaa; pahoinvointi jatkuu edelleen, tänä aamuna ollut huonoin päivä tähän mennessä :( olo todella huono ja oksennuskin meinasi jo lentää. Kohta pitäisi töihin lähteä, ei millään huvittaisi olon takia :unsure: väsymyskin on asettunut taloksi. Päivällä tulee puuskina ja illalla on mentävä tosi aikasin nukkumaan.

Lisäks haluan kysyä teiltä mielipidettä. Mitä mieltä olette hiuksien värjäämisestä raskauden aikana? Netti täynnä ristiriitaista tietoa (n) itsellä luonnostaan vaaleat hiukset mutta vuosien ajan oon värjänny tummaks. Nyt alkaa juurikasvu rehottaa hirveänä ja olis pakko värjätä pois mutten tiedä uskallanko (n)

Pikkukakkonen 5+4
 
Not alone mä olen välttänyt värjäilemästä hiuksia raskausaikana (yhden kerran ollut häät 2 päivää ennen laskettua, sinne värjäytin) ja kyllä sitä ennen kaikkea ohjeistetaan olemaan värjäämättä.

Suomessa ollaan itseasiassa aika vapaamielisiä kemikaalialtistuksen kanssa, kun jo Tanskassa on paljon tiukemmat määräykset/suositukset :)

MimSe
 
miss_piggy
Minä oon värjänny hiuksia raskaana ollessa, syönyt ravintoloissa vuohenjuustoa ja aurajuustoa samoin kuin kotona ihan huoletta, ainoastaan graavattua kalaa en syönyt. Ei se hiusväri musta vaikuta mitenkään alkioon/sikiöön.

Mullakin on digi tilattuna ebaysta, saa nähdä onko tullu jo kun ei oo kotona oltu tällä viikolla rempan takia.

Olo on niinku ei raskaana oliskaan. Testissä näkyy kaks viivaa mutta mitään oireita ei oo.

Ja nyt on kaiketi tasan 4+0.
 
Mullakaan ei juurikaan sellanen olo ole, et raskaana olisin. Oireet on sen verran lieviä ettei ne mitenkään ees häiritse. Tein nyt sen digin ja se näytti 2-3 niinkun nyt kuuluukin. Viime yönä näin unta et sain keskenmenon ja se alkoi viel töissä.. Toivottavasti ei oo tällä kertaa enneuni! Kun ton digin nyt avasin ni se yks viiva oli haalea, mut oli kuitenkin tummempi kun viimeks keskenmenneessä. Toivottavasti nyt siis asiat paremmin. Mä varmaan kuolen ku soitan sitä tulosta, ihan jäätävä jännitys!

Catharin & mini 4+5
 
Ilmottele sit heti ku vastauksen kuulet et mitä hcg oli :) mä tein äsken apteekin oman 3h pissasta ja ne ei vieläkään olleet tasavahvat, ei kyl paljoa puuttunut mut silti huolettaa. Tosin se ei aamupissasta ollut ni mitä voi odottaakaan. Alkoi silti huolettaa :( teen huomen aamul kuitenki varuiks viel digin vaikka menenki sinne labraan. Jos neuvola ehtii mennä kiinni ennen ku tulos tulee ni sit on pakko soittaa päivystykseen ja kysyä sitä, en todellakaan pysty maanantaihin odottaa vastausta ku mielenterveys menee muuten (n)
Hcg 41,3. Eli siis raskaana ollaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos mielipiteistä :) ehkä mä nyt kuitenki uskallan hiukseni värjätä. Käytän aina niitä missä ei oo ammoniakkia enkä usein värjää. En kuitenkaa joka kuukaus oo värjäämässä, ainaki se kaks kuukautta väliä aina iha vaa senki takia ettei hiukset kärsi. Saa nyt nähdä miten väri tarttuu, netissä luki että hormoonit voi vaikuttaa lopputulokseen.

Pikkukakkonen 5+4
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Mulla on väri tarttunu aina hyvin raskaana ollessa, tosin tummalla aina olen värjänny ni en tiedä muista väreistä :)
Labrassa käyty ja mun tuurilla se kone on rikki mil sitä hormoonia mitataan :cry: mut jos se saadaan toimimaan ni saan tuloksen kahdelta, jos ei ni se lähetetään toisen kaupunkin keskussairaalaan ja saan tuloksen varmaan viiden aikaan.
 
Ehkä mä kans uskaltaudun tänne plussanneitten joukkoon :) En meinaa uskoa todeks, että oon raskaana! Ollaan yritetty 1v2kk ja olin tälle kuulle varannu gyneajan et saajaan selville miks ei tärppää :D Kaks testiä näyttää selvää plussaa ja oireitaki on, joten kyllä tämä on totta :love:

hipeltäjä89/ 27/ 1.lapsi/ OAS
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Ehkä mä kans uskaltaudun tänne plussanneitten joukkoon :) En meinaa uskoa todeks, että oon raskaana! Ollaan yritetty 1v2kk ja olin tälle kuulle varannu gyneajan et saajaan selville miks ei tärppää :D Kaks testiä näyttää selvää plussaa ja oireitaki on, joten kyllä tämä on totta :love:

hipeltäjä89/ 27/ 1.lapsi/ OAS
Onnea ja tervetuloa ❤ tiedätkö koska sulla olis la?
 
Mitkä viikot sulla nyt on? Käytkö uudelleen mittaamassa? Mua jännittää ihan sikana ku tänään on mun vuoro :censored: Täytyy vaan yrittää rauhottua ja ajatella et otetaan vastaan se mitä tuleman pitää mut se on niin vaikeeta. Huh.
Jaa-a. Kierrosta päätellen nyt ois 4+2. Kolmen viikon päästä selvinnee enemmän. Eipä nuo kotitestit näytä miulla vieläkään haamua kummempaa.

Kerro sit kun tiedät omat tuloksesi.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Kahden aikaan ei vielä näkynyt. Eli soittelen tossa neljän-viiden välissä sit varmaan sinne päivystykseen. Neuvolantäti meinas et odottaisin maanantaihin, mut sanoin suoraan et en kyllä pysty siihen asti odottamaan :LOL: mut tänään kun sain sen digin 2-3 ni kyl sen pitäis yli 200 olla. :whistle:
 
Haikealla fiiliksellä tulin kuikuilemaan ketjuanne :giggle: Olin vuoden 2015 joulukuisten odottajissa, tuntuu kuin hetki sitten olisi plussannut ja nyt onkin vauva jo kolmikuinen ja uusi joulukuisten ketjukin jo alkanut :eek:

Hyvää odotusta kaikille ja nauttikaa raskaudesta, se aika on ohi niin äkkiä! :love::)
 

Yhteistyössä