Miulla on kyllä niin olemattoman alhaiset nuo hormonit. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Ehkäpä pistän nää keskustelupalstat nyt tauolle, etten rupee liikaa vertailemaan ja panikoitumaan.Noniin! Soitin sinne labraan tuloksesta. Hcg oli 1075 eli hyvältä näyttää ainakin nyt. Maanantaina sit näkee et onko tuplaantunut. Olen kyl niin helpottunut! Viimeks hcg oli rv 5+5 897.7 ja rv 6+1 1226. Huonostihan siinä kävi. Nyt on siis viikot vasta 4+5 ja paremmalta näyttää. Jos nyt uskaltais hiukan huokaista ja odottaa maanantain tuloksia ja tulevaa ultraa
Älä vertaile! jokaisella nousee niin eritahtiin noi. Ja sitäpaitsi, sulla on viikkoja vähemmän kun mulla ni ei sulla oo mitään paniikkia.Miulla on kyllä niin olemattoman alhaiset nuo hormonit. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Ehkäpä pistän nää keskustelupalstat nyt tauolle, etten rupee liikaa vertailemaan ja panikoitumaan.
Ai miten nii mielialat heittelee täällä? Olin jo aivan varma, että nyt menee puihin tää homma.Piinamiina, aloin tuolta taulukoista katsomaan ni kyllä sullakin ne on ihan viitearvoissa hedelmöityksestä laskettuna, eli normaalit on.
Toivotaan et oli normaalia! Ei sulla kipuja ollu?Säikähdin viime yönä ku oli jotain ihme tiputtelua. Nyt ei enää joten kai se oli jotain ihan normaalia!
Hyvä sitten! Pitäiskö sulla olla menkat nyt?Ei ollu kipuja, ainoastaan vähän kramppaili silloin eilen aamusta kun oli sitä pahoinvointia... Mutta illalla kun se tiputtelu oli, ei ollu mitään kipuja.
Mietin et ei ne sit siitä olis johtunut kun joskus jollain tulee menkkojan aikana vuotoa. Mut eiköhän se normaalia ollutMulla ois pitänyt menkat alkaa viimeistään silloin pitkäperjantaina, jolloin plussasin. Tarkoittaako se jotain?
Anteeks,en aikasemmin oo huomannu sun viestiä Mutta siis esikoinen on 8v ja nuorin nyt 10kk.Tosin meillä asuu tällä hetkellä 2 vanhinta ja 2 nuorinta,keskimmäiset asuvat isälläänTervetuloa riiviöidenäiti teillä onkin jo melkoinen katras ennestään minkäsikäistä sakkia siellä asuu?
MimSe