Sitä ei varmaan sitten tänä vuonna jostain syystä tulekaan, joulufiilistä nimittäin. Tuntuu, että joulua kohti kun mennään, niin pitäis rauhoittua. Toisin vaan on nyt...töissä on kamalan kiirettä. Eikä taida joulunaikakaan olla yhtään hiljaisempi. Kumma vaan, että ne vanhukset taitavat olla joulunkin yksin kotona ja ainut vieras on kotihoidon työntekijä ja ateriapalvelun lähetti :/ Ja kun jouluna on töissä minimimiehitys, niin pahalle tuntuu kun aikaa ei ole muuhun kuin perushoitoihin.
Lahjat olen sentään saanut hankittua, vaikkei koko joulu innosta yhtään. Pakko oli ostaa, kun ensi viikolla alkaa taas yöputki, joten silloin ei todellakaan jaksa jonottaa ruuhkaisissa kaupoissa. Tällä viikolla pitäisi lopultakin selvitä joululistan työvuorot...ei harmainta hajua, onko töitä vai ei. Raakasuunnitelman mukaan joulu olisi kyllä vapaata mut jos joku sairastuu, mä oon varmasti se, joka paikkaa. Inhottavaa odottaa listoja kun työvuorot vaikuttavat koko perheen jouluun.
Lahjat olen sentään saanut hankittua, vaikkei koko joulu innosta yhtään. Pakko oli ostaa, kun ensi viikolla alkaa taas yöputki, joten silloin ei todellakaan jaksa jonottaa ruuhkaisissa kaupoissa. Tällä viikolla pitäisi lopultakin selvitä joululistan työvuorot...ei harmainta hajua, onko töitä vai ei. Raakasuunnitelman mukaan joulu olisi kyllä vapaata mut jos joku sairastuu, mä oon varmasti se, joka paikkaa. Inhottavaa odottaa listoja kun työvuorot vaikuttavat koko perheen jouluun.