SIIS TÄMÄ EI OLE PORVOOPÄIVÄÄ EIKÄ TARKEMMIN AJATELTUNA KOVIN HAUSKAAKAAN, mutta kyllä silti jo naurattaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja showtalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

showtalo

Vieras
Tämä on niin huvittavaa, mutta samalla niin kamalaa ja säälittävää. Tällastahan ei voi sattua kellekkään muulle. Voi ei.

Meillä on pieni kissanpentu, joka tuli meille viime viikolla alkuviikosta. No söpö tuo on, vähän arka. Aamulla eskarilainen laitteli laukkuaan valmiiksi eskaripäivää varten. Ei pakannut mitään kun ei mitään tarvinnut, mutta laittoi puhelimen pikkutaskuun ja ison vetskarin kiinni. Samalla jutteli isosiskolleen niitä näitä. Isä oli viemässä molempia, toinen eskariin toinen kouluun.

Autossa oli lapsi tuumannu iskälle, että ei jaksa kantaa reppua ku on niin painava. Isä tapansa mukaan vaan sanoi jotain tyyliin jaa...
Samassa isosisko sanoi että Hei! Laukussa liikkuu joku! Kurkkasi laukkuun.

Mies kurvas takas pihaan, ja tuli sisälle. Se kissa on laukussa!!!!
Voitte kuvitella ilmeeni, ja lasten ihmetyksen. Siis ei ole todellista. Aattele kun olisivat ehtineet jo kouluun, avaat repun, jossa on kissanpentu!! Onneksi eivät kerenny ku postilaatikoille..

Mistä näitä ihmisiä sikiää? Tahtoisin olla kärpäsenä katossa tällaisten ihmisten perheissä, missä kokoajan sattuu ja tapahtuu. Siis miten joku onnistuu saamaan kissankin reppuun?????
Eiks toi alottajakin ollu joku show..?

Alkuperäinen kirjoittaja mistä:
Mistä näitä ihmisiä sikiää? Tahtoisin olla kärpäsenä katossa tällaisten ihmisten perheissä, missä kokoajan sattuu ja tapahtuu. Siis miten joku onnistuu saamaan kissankin reppuun?????
Eiks toi alottajakin ollu joku show..?

Ei sitä kissaa tarvitse saada sinne reppuun, se menee kyllä ihan itsekseen ;D
Meillä on kissanpentu käynyt mm. takassa mökillä ollessamme !

Nojoo, niin kai. Mulla ei ole kissaa, eli en ole jäävi sanomaan. Lienette oikeassa kai sitten? Mutta eikö se kissa mau-u jos se on sinne reppuun jääny ja vetoketju tempastu kiinni? Ja miten ap ei ole sitä huomannu sieltä??

Ai ei saa jättää yksin eskarilaista? Meidän poikaa tuo taksi pihaan ja poika itse tulee sisälle. Minä tulen myöhemmin. Kolme kertaa viikossa on poika yksin kotona reilu puoli tuntia. Mikä tässä on nyt ihmeellistä? Kyllä minusta eskarilaisen voi hetkeksi kotio jättää jos lapsi itse suostuu ja vanhempi voi luottaa lapseen. Meillä on aina toiminu homma näin. Toiminu samoten myös isompien kohdalla kun olivat eskarilaisia.

no kyllä se on tosi aisa että ei eskari ikäistä vielä jätetä yksin kotiin. se on jo lastensuojelu asia jos eskarissä oleva on yksin kotona!!! kysy päiväkodista mitämieltä ovat kun lapsi on yskin kotona eskaripäivän jälkeen!!

Yhteistyössä